• Gert
    Äldre 15 May 18:20
    387246 visningar
    9035 svar
    -10 +16
    9035
    387246

    Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

    Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd. Glad


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
  • Äldre 1 Jun 17:32
    #41
    Gert skrev 2015-05-30 14:14:34 följande:
    Ja. Avpixlat är ingen hatsida. Det är en Sverigevänlig sida.
    Är det inte märkligt Gert, att en sida som du kallar sverigevänlig ägnar så lite  tid åt attvarajustsverigevänliga och så mycket åt att sprida hat? Om jag hade en sajt som jag exempelvis kallade Boråsvänlig så vore detväl rätt korkat av mig att ägna allt utrymme på sajten åt att skälla på Göteborg.
  • Äldre 1 Jun 17:33
    #42

    Min mellanslagstangent har gett upp

  • Gert
    Äldre 8 Jun 16:37
    #43

    Nu har till och med Moderaterna gått om Socialdemokraterna. Inget kan hejda sossarnas kräftgång. Svackan blir bara djupare och djupare. Skrattande

    www.svt.se/nyheter/inrikes/m-ar-storre-an-s-i-ny-opinionsmatning


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Äldre 8 Jun 18:10
    #44

    Jag ser att Sverigedemokraterna faller som en sten i samma undersökning när det gäller sympatisörer. Idag är det bara drygt 10% av de som skulle rösta på SD som faktiskt sympatiserar med SD.

    www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article20928582.ab


    - Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
  • Äldre 8 Jun 18:16
    #45

    Jag menar att av de drygt 15% av befolkningen som kan tänka sig att rösta på SD så är det bara 2/3 (drygt 10% av befolkningen) som sympatiserar med SD.


    - Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
  • Gert
    Äldre 8 Jun 18:18
    #46
    KillBill skrev 2015-06-08 18:10:16 följande:

    Jag ser att Sverigedemokraterna faller som en sten i samma undersökning när det gäller sympatisörer. Idag är det bara drygt 10% av de som skulle rösta på SD som faktiskt sympatiserar med SD.

    www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article20928582.ab


    Faller som en sten? Du vet väl att tråden handlar om Socialdemokraterna?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Äldre 8 Jun 18:39
    #47
    Gert skrev 2015-06-08 18:18:16 följande:

    Faller som en sten? Du vet väl att tråden handlar om Socialdemokraterna?


    Kollade du inte länken?

    "I den sjunker stödet kraftigt, med hela fyra procentenheter, för Sverigedemokraterna. Bara 10,4 procent anger att de sympatiserar med SD"

    Det måste vara en bottennotering när bara 2/3 av de som röstar på SD gillar partiet.
    - Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
  • Gert
    Äldre 8 Jun 18:48
    #48
    +1
    KillBill skrev 2015-06-08 18:39:49 följande:
    Kollade du inte länken?

    "I den sjunker stödet kraftigt, med hela fyra procentenheter, för Sverigedemokraterna. Bara 10,4 procent anger att de sympatiserar med SD"

    Det måste vara en bottennotering när bara 2/3 av de som röstar på SD gillar partiet.
    Jag läser inte hatsajter.

    Det är en bottennotering för Socialdemokraterna.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Äldre 8 Jun 18:55
    #49
    Gert skrev 2015-06-08 18:48:23 följande:

    Jag läser inte hatsajter.

    Det är en bottennotering för Socialdemokraterna.


    Jag tror även att det är en bottennotering för SD att bara 67% av de som kan tänka sig att rösta på partiet faktiskt gillar partiet
    - Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
  • Anonym (L)
    Äldre 8 Jun 19:05
    #50
    KillBill skrev 2015-06-08 18:55:23 följande:
    Jag tror även att det är en bottennotering för SD att bara 67% av de som kan tänka sig att rösta på partiet faktiskt gillar partiet
    Jag tror att de som röstar SD är så vana att vara emot, att de även är emot SD.


Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?