• Äldre 8 Jun 12:58
    11641 visningar
    65 svar
    65
    11641

    Vad heter din son i tilltalsnamn?

    Som rubriken lyder; vad heter din son i tilltalsnamn?

    Är du nöjd med valet av tilltalsnamn så här i efterhand? Har du varit nöjd med namnet från början? Om nej, vilket namn skulle du då egentligen velat välja?

  • Svar på tråden Vad heter din son i tilltalsnamn?
  • Äldre 8 Jun 13:41
    #1

    Mina pojkar heter Alexander och Lucas. Är nöjd med båda namnen, men gillar egentligen lite ovanligare namn mer. A skulle egentligen hetat Cornelis, men vi ändrade oss när han var nyfödd. Jag ville att L skulle fått heta Love eller Alve men Lucas var det enda namnet vi kunde enas om.


    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • Äldre 8 Jun 14:04
    #2

    Min son heter Zeke. Egentligen ville jag att han skulle heta Hannes men det tvärvägrade min man. 

  • Äldre 8 Jun 14:56
    #3

    Torkel, Vidar och Einar. Är supernöjd med namnen. Normala stabila namn utan att för den delen vara en av fem i klassen med samma namn.


    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Äldre 8 Jun 16:38
    #4

    Har en liten kille i magen som det verkar som att de blir en William!

  • Äldre 8 Jun 16:45
    #5

    Max, är nöjd med namnet

  • Äldre 8 Jun 16:52
    #6

    Jag har en Loke och en som heter Charlie, älskar namnen och är väldigt nöjd med dem

    Fast Loke vill hete Steve om han fick bestämma, hm jag tycker att det är tur att han inte får göra det än

  • Äldre 8 Jun 16:57
    #7

    Är Inte William, Alexander, Lucas, Max och Charlie VÄLDIGT uttjatade namn!?

    Och så alla dessa asagudsnamn. Suck.

  • Äldre 8 Jun 16:58
    #8
    isabelless skrev 2015-06-08 16:38:16 följande:

    Har en liten kille i magen som det verkar som att de blir en William!


    Du kunde inte hitta ett lite ovanligare namn? När du ändå har chansen att ändra dig, menar jag.

    Har ni något engelskt påbrå?
  • Äldre 8 Jun 17:12
    #9

    Min son heter Odin. Vackrare pojknamnet som finns(tycker jag)

  • Äldre 8 Jun 17:13
    #10
    Namnbittne skrev 2015-06-08 16:58:37 följande:
    Du kunde inte hitta ett lite ovanligare namn? När du ändå har chansen att ändra dig, menar jag.

    Har ni något engelskt påbrå?
    Varför skulle hon? Hon kanske gillar namnet William. Men du kanske tycker att du ska få bestämma vilka namn andra ger sina söner?
Svar på tråden Vad heter din son i tilltalsnamn?