• Äldre 16 Jun 20:33
    107101 visningar
    1187 svar
    -1 +1
    1187
    107101

    BF Februari/Mars 2016 :)

    Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

    Jag har BF 24 Februari!

  • Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Äldre 16 Jun 21:20
    #1

    Oj oj oj oj ! Plussade nyss här med. Total chock!

  • Äldre 16 Jun 21:24
    #2

    Grattis till dig/er!

  • Äldre 16 Jun 21:29
    #3

    Jag plussade också , i förrgår.

    bf 13/2

    Haft två missfall, hoppas det stannar kvar nu!

  • Äldre 16 Jun 21:30
    #4

    plussade igår på bim -2!


    är glad och lycklig men samtidigt kommer tankarna på mitt ma i v15 som hände i januari...


    ska försöka njuta av varje dag som går! =)

    Grattis till era pluss, hoppas vi får följa varandra i många månader ;)

  • Äldre 16 Jun 21:50
    #5

    Åh va kul :) tänk att vi alla är i samma chock/lycka rus. Så skönt att kunna ventilera med några som vet exakt hur man känner.

    Mår ni bra än så länge??:)

  • Äldre 16 Jun 21:52
    #6

    Jag förstår att rädslan finns där för dig :( jag har ett MA i bagaget själv men har bestämt mig för att fullkomligt blockera ut det (så gott det går iaf)

  • Äldre 17 Jun 06:35
    #7

    Någon mer som plussat i dagarna? :)

  • Äldre 17 Jun 09:34
    #8
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 21:50:47 följande:

    Åh va kul :) tänk att vi alla är i samma chock/lycka rus. Så skönt att kunna ventilera med några som vet exakt hur man känner.

    Mår ni bra än så länge??:)


    det är en konstig känsla när man ena sekunden är såå lycklig och tankarna är redan ute på barnvagnspromenad för att i nästa vara rädd för att kolla pappret när man gått på toa :O


    Men antar att det är en del i processen =)


    Jag har fram till igår mått väldigt illa och haft mycket molvärk, idag skulle min mens ha kommit och alla symtom känns lite mildare..


    hoppas det inte har någon betydelse!


    Hur mår du?

  • Äldre 17 Jun 10:03
    #9

    Delacore :) jag är faktiskt oxå i den fasen just nu. Det svänger mellan total lycka till fasa. Det är orättvist för man ska bara vara glad tycker jag. Det här blir mitt andra barn och med första barnet fick jag en jätte blödning i vecka 5 eller 6. Började som bruna flytningar sen 3 dagar av riklig mens för att sen avta. Barnmorskan kunde senare se att mensen hade legat vid sidan av foster säcken så det var ingen konstigt alls utan händer ganska ofta. Så skulle du få en blödning så bli inte livrädd utan vet att det är ganska vanligt. Det är ngt jag bär med mig nu och det känns faktiskt lite lättare :)

    Annars mår jag lite illa och har molvärk i magen :)

  • Äldre 17 Jun 10:16
    #10
    LängtanSåStor skrev 2015-06-17 10:03:10 följande:

    Delacore :) jag är faktiskt oxå i den fasen just nu. Det svänger mellan total lycka till fasa. Det är orättvist för man ska bara vara glad tycker jag. Det här blir mitt andra barn och med första barnet fick jag en jätte blödning i vecka 5 eller 6. Började som bruna flytningar sen 3 dagar av riklig mens för att sen avta. Barnmorskan kunde senare se att mensen hade legat vid sidan av foster säcken så det var ingen konstigt alls utan händer ganska ofta. Så skulle du få en blödning så bli inte livrädd utan vet att det är ganska vanligt. Det är ngt jag bär med mig nu och det känns faktiskt lite lättare :)

    Annars mår jag lite illa och har molvärk i magen :)


    Ja, det vore lättare om man bara kunde leva för idag, och glömma det som har hänt! Men trots att jag är lite orolig för om jag verkligen är gravid (tre stickor med plus,men det verkar inte gå in ;)) så är jag lugnare denna gången än första!


    härligt med ett syskon! vi hoppas på att det blir ett första för oss denna gången ;)


    Tack! ska försöka tänka så!


    okej! ja, det är väl så man ska må;) min förra graviditet kände jag inget av så allt jag känner nu tar jag som positivt :P

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)