• Anonym (i)
    Äldre 21 Jun 18:08
    38682 visningar
    112 svar
    112
    38682

    Tänder på när någon kommer i mig

    Jag känner mig lite "annorlunda" och anledningen är att jag VERKLIGEN tänder på när någon kommer i mig. Jag har ingen fast partner utan olika KK och jag säger alltid att jag vill att dom kommer i mig och det är ingen som säger emot. Har aldrig prövat att bara "se vad som händer" så jag vet inte om det är vanligt att en kille sprutar i en när man är KK eller brukar de komma utanför på typ ens kropp? Något som är väldigt märkligt är också att ingen av dom frågar om jag äter preventivmedel utan bara kör på, är inte killar rädda för att en tjej ska bli med barn??!! Finns det fler som också tänder på tanken att en kille kommer i dom eller är jag ensam om det?

  • Svar på tråden Tänder på när någon kommer i mig
  • Anonym (Mia)
    Äldre 21 Jun 18:10
    #1

    Har du tänkt att det finns könsjukdomar ?

  • Anonym (i) Trådstartaren
    Äldre 21 Jun 18:12
    #2
    Anonym (Mia) skrev 2015-06-21 18:10:47 följande:

    Har du tänkt att det finns könsjukdomar ?


    Det är väldigt dumt av mig! Jag vet!
  • Anonym (kalle­)
    Äldre 21 Jun 18:15
    #3

    Mina kk har varit som du bara att spruta på aldrig haft gummi .

  • Anonym (mmmm)
    Äldre 21 Jun 18:19
    #4

    Mina KK har alltid frågat beträffande kondom. Killarna kommer gärna i mig, men jag gillar att se när de sprutar.

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 21 Jun 18:55
    #5

    Jag tänder så mycket på oskyddat sex att jag enbart har sex utan kondom. Och jag träffar en hel del kvinnor och har sex med dom, både kk:s och ons. Och jag sprutar i dom oskyddat alla gånger. Och det är otroligt hett, det finns faktiskt ingenting hetare.

  • Anonym (magi)
    Äldre 21 Jun 19:32
    #6
    +1

    Att spruta djupt i fittan på en kvinna man nyligen lärt känna är underbart!

  • Anonym (Mia)
    Äldre 21 Jun 20:05
    #7

    Hoppas bara det inte blir massa sjukdomar och aborter som konsekvenser!Tänk på det ni som har sex som hobby med flera!

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 21 Jun 20:23
    #8
    Anonym (Mia) skrev 2015-06-21 20:05:56 följande:

    Hoppas bara det inte blir massa sjukdomar och aborter som konsekvenser!Tänk på det ni som har sex som hobby med flera!


    Ja, det är ju inte för att det skulle vara en "hobby" som jag gör det, utan för att det är det som tänder mig allra mest. Vad tänder dig allra mest? Betraktar du det som en "hobby" ? För mig är det den mest grundläggande delen av min sexualitet. Det är ju ungefär som att säga till bögar att sluta knulla varandra i arslet...

    Personligen kollar jag alltid upp mig efter jag har träffat någon, så jag vet att jag är frisk och ren...
  • Anonym (samma här)
    Äldre 21 Jun 20:29
    #9

    Själva sexet är som ett förspel, att känna sprutet inuti en är höjdpunkten!

  • Anonym (Mjo)
    Äldre 21 Jun 22:45
    #10
    Anonym (Kille) skrev 2015-06-21 20:23:58 följande:

    Personligen kollar jag alltid upp mig efter jag har träffat någon, så jag vet att jag är frisk och ren...


    ...det är ju Försent, EFTER!
Svar på tråden Tänder på när någon kommer i mig