• Äldre 18 Jul 13:08
    252437 visningar
    4192 svar
    4192
    252437

    Marsbebis 2016

    En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

    Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

    Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

    Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

  • Svar på tråden Marsbebis 2016
  • Äldre 19 Jul 11:48
    #1

    Grattis!

    Hoppar gärna med här då den tråd jag var med i mest handlade om att gå över till fb

    Har två barn, -09 och -13 och är nu i 7+0. Har haft lite blödningar men vulet i fredags visade på ett litet pickande hjärta

  • Äldre 19 Jul 12:57
    #2

    Grattis till er :)

    Är gravid med nummer 3 i vecka 5+4. Inte så mycket symptom än så är lite orolig men minns inte när det började med dom första två så väntar väl o ser :) hur mår ni?

  • Äldre 19 Jul 13:21
    #3
    Emelie0408 skrev 2015-07-19 12:57:29 följande:

    Grattis till er :)

    Är gravid med nummer 3 i vecka 5+4. Inte så mycket symptom än så är lite orolig men minns inte när det började med dom första två så väntar väl o ser :) hur mår ni?


    Grattis!

    Har inte heller mkt symptom, lite småillamående och småömma bröst till och från. Men i mina tidigare graviditeter har jag mått ungefär så här, så jag har aldrig haft mkt till symptom.
  • Äldre 19 Jul 16:05
    #4

    Jag hoppar på här, hurra! :)

    Har en son född oktober -13 och plussade i tisdags <3 om jag har räknat rätt så går jag in i vecka 6 (5+0) idag och bf är 19 mars, typ. Dock så stämde det inte alls med datum osv förra graviditeten, så blev flyttad bakåt ca 3 veckor efter VUL, så funderar på om jag ska göra ett igen bara för att.. Men vi är väldigt glada iaf och håller tummar och tår för att allt går vägen!

    Va roligt att vi har barn här i samma ålder, bara några månader som skiljer :)

    Jag har inte mkt symtom heller, haft lite "mensvärk" och är lite trött, annars ingenting. Men hade lika lite symtom med sonen också. Inget illamående alls och hoppas jag slipper det denna gång också :)

  • Äldre 19 Jul 17:08
    #5

    Här vill jag också vara med. Jag plussade igår och nr3 kommer förhoppningsvis runt 21 mars. Har en 04 och en 09 sedan tidigare. Så det blir en liten sladdis, längtar så. Inga symtom ännu, men ser inte fram emot illamåendet det var hemskt,

  • Äldre 19 Jul 17:40
    #6

    Hej jag vill oxå va med här:)
    E i v6 bf 16/3
    Jag har två barn sen tidigare födda 07 o 09!

    Jag har molvärk nästan varje dag, yr, super trött o fått finnar vilket ja aldrig har annars!

  • Äldre 19 Jul 17:46
    #7

    Just det, trött är jag ju :-P Sover middag typ två h varje dag :-S

    Flera som har en liten född -13 vad kul. Våran -13 är född i mars så blir ev två i mars här

  • Äldre 19 Jul 21:29
    #8
    Zezziz84 skrev 2015-07-19 17:40:33 följande:

    Hej jag vill oxå va med här:)

    E i v6 bf 16/3

    Jag har två barn sen tidigare födda 07 o 09!

    Jag har molvärk nästan varje dag, yr, super trött o fått finnar vilket ja aldrig har annars!


    Va roligt att du också har lite större barn. Känns långt med 7 år mellan, fast samtidigt skönt med två stora barn, hur tänker ni kring åldersskillanaden.?
  • Äldre 19 Jul 21:54
    #9

    Har inte tänkt på de så mkt:) antar att ja får mkt hjälp av dom:) dom har tjatat länge efter en lillebror/syster:)
    Men de blir som att börja om igen, nu e ju båda i skolan:) kommer bli spännande längtar:)
    Hur tänker du?

  • Äldre 19 Jul 23:07
    #10

    jag vet inte, jag är nog lite kluven finns nog både för och nackdelar med stor åldersskilland. De stora kommer säkert att hjälpa till mycket, och ha förståelse för att bebisen tar upp mycket av vår tid. men det blir ju som att börja om när jag precis vant mig att de klarar sig själva mycket. Men jag ser fram emot det. Har alltid velat ha tre.

Svar på tråden Marsbebis 2016