• Daniel­12
    Äldre 7 Aug 18:55
    2333 visningar
    14 svar
    14
    2333

    Är du förälskad i någon kändis?

    Själv har jag gått och blivit förälskad i soul-sångerskan Sade. Hon gör underbar musik och hon verkar vara en skön personlighet efter de intervjuer jag sett med henne.

    Är du förälskad i någon kändis?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du förälskad i någon kändis?
  • Äldre 7 Aug 19:02
    #1

    Förälskad.... nja..... inte direkt. Lite kåt på ett par stycken, men förälskad kan jag bara bli i folk jag känner.


    Though we think we witness, we're part of the scene.
  • Mascar­aklump­ar
    Äldre 7 Aug 19:07
    #2

    Nej, jag har aldrig känt något över huvud taget för någon kändis (som jag inte träffat). Däremot förälskar jag mig ofta i karaktärer i tv-serier och liknande.

  • melici­a
    Äldre 10 Aug 19:26
    #3

    Ja det är jag Måns zelmerlöw samt en till

  • Daniel­12
    Äldre 13 Aug 12:23
    #4

    Bump!

  • Äldre 27 Oct 10:13
    #5

    Ja lite grann, men de är döda sen länge. Brukar falla för gamla svenska skådespelerskor från 30-40-talet som Sickan Carlsson, Birgit Tengroth, Annalisa Ericsson, Ingrid Bergman mm. 

  • Äldre 27 Oct 10:18
    #6

    Nej faktiskt inte och jag har funderat på det där om jag är lite konstig, jag var inte ens kär i nån kändis när jag var tonåring vilket jag har förstått att de flesta har varit, jag vet inte varför men det krävs en hel del innan jag ens tänker tanken att nån är nån att bli intresserad av.

  • melici­a
    Äldre 30 Oct 16:17
    #7

    Jag var kär i nick carter och mark owen i take that när jag var mindre

  • Äldre 30 Oct 16:55
    #8

    Aldrig förälskad. dock blir man små pilsk när man ser Ebba Busch Thor. Hon är mycket vacker den donnan

  • Äldre 2 Nov 03:48
    #9

    Ja , Rupert Grint :D

  • Äldre 2 Nov 05:07
    #10
    Mascaraklumpar skrev 2015-08-07 19:07:23 följande:

    Nej, jag har aldrig känt något över huvud taget för någon kändis (som jag inte träffat). Däremot förälskar jag mig ofta i karaktärer i tv-serier och liknande.


    Ja precis, det är ju ofta karaktären man blir intresserad av i så fall, inte den riktiga personen.
  • Äldre 2 Nov 11:13
    #11

    Ja, han är inte direkt jättekänd men är iaf med ett svenskt musikband.
    Vi träffas och umgås ibland.

  • Äldre 2 Nov 13:14
    #12

    Men han jag är tillsammans med har spelat i ett känt band som figurerar på TV och radio till och från fast att de slutade spela för tjugo år sedan men jag antog att det inte var såna man träffar som TS menade utan om man blir kär i kändisar som man inte har träffat eller?

  • melici­a
    Äldre 6 Nov 12:58
    #13

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 

  • Stårsc­han
    Äldre 6 Nov 13:19
    #14

    Tyvärr inte just nu. Hoppas det dyker upp någon ny stjärna snart.

Svar på tråden Är du förälskad i någon kändis?