• Äldre 8 Aug 09:24
    5020 visningar
    10 svar
    10
    5020

    Floppys snutte rosa mus

    Hej!

    Någon som vet om denna finns på Gekås i Ullared. En rosa mus av märket Floppys från Teddykompaniet. Teddykompaniet säger att störst chans att denna finns kvar är just på Gekås. Min dotter älskar den o kan inte sova utan den. Men att tvätta den är ett problem då hon vill ha den och hur ska det gå nu när hon börjar förskolan. Tänk om vi glömmer den. Nej jag vill gärna ha en till men det har utgått ur sortimentet och blivit ersatt av em kanin så finns det kvar finns den bara infåtal kvar. Bor i Sthlm så inte direkt i närheten av Gekås.

    Tacksam för hjälp

  • Svar på tråden Floppys snutte rosa mus
  • Äldre 8 Aug 10:15
    #1

    Jag trodde att mitt barn va hysterisk i sin, han kan inte vara utan den. Snutte blev glömd hemma men syster hade med extra och han hade den utan problem. Den är gjord i samma material, annan färg. Så prova köpa en från samma tillverkare, de kanske går bra.

  • Äldre 8 Aug 10:31
    #2
    Maddi skrev 2015-08-08 10:15:42 följande:

    Jag trodde att mitt barn va hysterisk i sin, han kan inte vara utan den. Snutte blev glömd hemma men syster hade med extra och han hade den utan problem. Den är gjord i samma material, annan färg. Så prova köpa en från samma tillverkare, de kanske går bra.


    Jag gjorde det. Köpte den som ersätter musen. En kanin som är väldigt lik. Hon kastar bara iväg den o skriker neej
  • Äldre 8 Aug 10:50
    #3
    Orkide skrev 2015-08-08 10:31:58 följande:

    Jag gjorde det. Köpte den som ersätter musen. En kanin som är väldigt lik. Hon kastar bara iväg den o skriker neej


    Jag förmodar att du kollat Tradera? Annars kan Ica maxi ha eller dollar store
  • Äldre 8 Aug 10:56
    #4

    Jag hörde häromdagen av en kompis att det finns en grupp på Facebook som heter typ "vi handlar åt dig på Gekås". Där kan du efterlysa så handlar någon åt dig och skickar, kostade bara en tjuga eller nåt - värt ett försök kanske?

  • Äldre 8 Aug 10:59
    #5
    Rocket Mania skrev 2015-08-08 10:56:00 följande:

    Jag hörde häromdagen av en kompis att det finns en grupp på Facebook som heter typ "vi handlar åt dig på Gekås". Där kan du efterlysa så handlar någon åt dig och skickar, kostade bara en tjuga eller nåt - värt ett försök kanske?


    Bojkottar FB Men bra tips annars!!
  • Äldre 8 Aug 11:24
    #6
    Orkide skrev 2015-08-08 10:59:09 följande:
    Bojkottar FB smile4.gif Men bra tips annars!!
    Du kanske känner någon som använder FB?
  • Äldre 12 Jan 19:24
    #7

    Jag har en blå som inte används. :)

    Söker såna där rosa kaninsnuttar från Ullared. Nån som kan sälja? ????

  • Äldre 24 Jan 14:59
    #8
    Jonna Sailon skrev 2016-01-12 19:24:33 följande:

    Jag har en blå som inte används. :)

    Söker såna där rosa kaninsnuttar från Ullared. Nån som kan sälja? ????


    Å synd att den inte var rosa.
  • Äldre 25 Feb 21:41
    #9

    Tillj Jonna.

    Jag letar efter en blå sådan mus då sonen är tokig i sin och kan inte leva eller sova utan sin och jag har sökt i hela riket utan resultat. Dom görs inte längre. Men så råkade jag se den här tråden. Har du kvar den? Kan vi få köpa den!

  • Äldre 25 Feb 21:53
    #10
    Jonna Sailon skrev 2016-01-12 19:24:33 följande:

    Jag har en blå som inte används. :)

    Söker såna där rosa kaninsnuttar från Ullared. Nån som kan sälja? ????


    Hej. Skrev till dig längst ner. Har inte fattat det här. Hur som så letar jag efter en likadan snutte som vi haren blå mus från Floppys den gammla modellen som den på bilden här uppe skulle göra vad som helst om vi kunde få köpa den. Snälla hör av dig Min mail är tillie_thomsson@hotmail.com
Svar på tråden Floppys snutte rosa mus