• Äldre 17 Aug 22:11
    6336 visningar
    10 svar
    10
    6336

    Tips på namn på skönhetssalong

    Nu är det så att jag sitter mitt uppe i att starta företag. Nu har jag en extrem idétorka när det kommer till företagsnamn.

    Finns det någon själ här ute i sybervärlden som har lite fantasi att dela med sig av?

    Jag kommer starta upp en skönhetssalong som till största del kommer bestå av nagelteknologi, kommer även ha spraytan, håltagning i öron näsa osv från Blomdahl. Och allt eftersom företaget växer, växer även utbudet på behandlingar.

    Någon som har ett tips eller två att komma med?

    Tack på förhand :)

  • Svar på tråden Tips på namn på skönhetssalong
  • Anonym (...)
    Äldre 17 Aug 22:23
    #1

    Inget namnförslag tyvärr. Men skulle ha övervägt att inte använda mig av Blomdahl's sätt för att ta hål, de använder bara pistol om jag förstått det rätt? 


    För mig känns det oseriöst och hade inte använt mig av en salong som gjorde det, inte någon av tjänsterna de erbjöd.

  • Anonym (Nöjd kund)
    Äldre 17 Aug 22:26
    #2

    Ja alla tycker olika om olika saker, har gjort alla mina hål i öron och näsa med Blomdahl och tycker dem har bra grejer. Smaken är som baken

  • Anonym (...)
    Äldre 17 Aug 22:30
    #3
    Anonym (Nöjd kund) skrev 2015-08-17 22:26:47 följande:

    Ja alla tycker olika om olika saker, har gjort alla mina hål i öron och näsa med Blomdahl och tycker dem har bra grejer. Smaken är som baken


    Gjorde också mina första där, var tio. Idag skulle jag aldrig ta ett hål med en pistol då det skadar mycket mer än vad det gör med en nål. Vilket också är anledningen att jag idag tycker det är oseriöst, bättre att i så fall få en riktig utbildning till piercare och använda sig av ordentliga saker.
  • Anonym (Örat)
    Äldre 17 Aug 22:33
    #4
    Anonym (...) skrev 2015-08-17 22:30:35 följande:

    Gjorde också mina första där, var tio. Idag skulle jag aldrig ta ett hål med en pistol då det skadar mycket mer än vad det gör med en nål. Vilket också är anledningen att jag idag tycker det är oseriöst, bättre att i så fall få en riktig utbildning till piercare och använda sig av ordentliga saker.


    Skadar vad och hur?
  • Anonym (...)
    Äldre 17 Aug 22:41
    #5
    Anonym (Örat) skrev 2015-08-17 22:33:44 följande:
    Skadar vad och hur?
    Vävnaden i örat (eller vart man nu tar hålet).
    bodyart.ifokus.se/articles/4d7149d1b9cb46222705d995-att-pierca-med-pistol
    offerstudio.se/&sub=faq&q=24
    www.barbarella.se/Public/Studio/showSpecificPiercing
    www.radron.se/Artiklar/Vanta-med-hal-for-de-sma/
  • Anonym (...)
    Äldre 17 Aug 22:43
    #6
  • Anonym (Örat)
    Äldre 17 Aug 23:22
    #7

    Att göra hål överhuvudtaget skadar....eh du gör hål. Men öronsnibbarna har just ingen funktion alls.

  • Anonym (Ägare­)
    Thu 10 Oct 2019 09:24
    #8

    Är det mest invandrarkvinnor som äger skönhetssalonger?

  • Anonym (Ägare­)
    Sat 28 Dec 2019 03:00
    #9
    Anonym (Ägare) skrev 2019-10-10 09:24:48 följande:

    Är det mest invandrarkvinnor som äger skönhetssalonger?


    Eller är det ovanligt?
  • Anonym (Namn)
    Wed 26 Aug 2020 11:25
    #10

    Vad blev det för namn?

Svar på tråden Tips på namn på skönhetssalong