• GodisMamman

    Hur skulle ni reagera på detta inlägg???

    sommar förhållande det är vad vi har , då jag flackar å far på min semester å mina lediga dagar för jag vill vara nära dig, men får inget tillbaka, förutom då Johanna tog hand om dina små söner, då kunde du åka, du påstår det är ensamt utan mig, men du visar inget, det finns tåg å buss för din del också och jag trodde inte 9 och 10 årinag bestämmde över en 45 åring, och dina " stora barn" ska väl kunna ta hand om sig själva. Visst barn går först, men det få vara till nån viss gränns tycker jag. Du sakrev till mig för ett bra tag sedna att du önska du kunde flacka å fara som jag och det kan du, bar du inte låter barnen bestämma över dig. Ida är 18år och valde att bli mamma vid 17, vad ska du göra? Vara Daniels pappa tills han fyller 18år?? Det största ansvaret du har är H&E för du vet liksom jag att E klara sig eller??
  • Svar på tråden Hur skulle ni reagera på detta inlägg???
  • Dixie

    ingen aning - för att ha någon åsikt behöver jag nog lite mer bakgrundsfakta, vem har skrivit det - vilken relation ha de som skriver etc.......

  • mirandaekstroem
    Dixie skrev 2015-10-05 16:36:15 följande:

    ingen aning - för att ha någon åsikt behöver jag nog lite mer bakgrundsfakta, vem har skrivit det - vilken relation ha de som skriver etc.......


  • Maramina

    Ärligt talat, jag fattar ingenting av texten. Är det bara jag som är trög eller är det skrivet så att bara de som är insatta kan förstå något?

  • Maddi

    Man måste nog veta vad som hänt innan man kan säga något. Du kan inte åka och träffa din särbo pga dina yngsta barn och han är sur över att FU måste ta hand om dom eller vad?

  • NHult

    Den gubben har ju onekligen ganska svårt att utrycka sig i text Skrattande


    Bloggar lite här på FL
  • uhsumkat

    Det allra sämsta sättet att tolka text är att låta familjelivare göra det. Sämre än sämst.
    Det finns bara ett enda alternativ och det är att kommunicera med varandra. Fråga vad denne menar. 

Svar på tråden Hur skulle ni reagera på detta inlägg???