• Äldre 23 Nov 01:32
    4219 visningar
    6 svar
    6
    4219

    Forum för hästar och ridsport

    Hästmänniskor;

    Vilket forum är bäst/störst/mest aktivt?

    Vore kul att hitta nåt bra ställe!

    Tipsa gärna om roliga och intressanta sidor!

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Forum för hästar och ridsport
  • Äldre 23 Nov 09:53
    #1

    Och bästa online hästbutik? Pliis, ge mig tips om var jag kan hitta bra, prisvärda grejer till häst å ryttare! Finns nån sida med begagnade hästgrejer eller riktigt billiga nya?

  • Äldre 23 Nov 20:00
    #2

    Vill fortfarande ha tips, finns det några surfande "Ridisar" här?

  • Äldre 23 Nov 22:48
    #3

    Forum använder jag  mig inte särskilt mycket av men är medlem på ett antal olika FB sidor med olika inriktning. Bland annat second hand sidor. 

    Både Börjes och Hööks har bra priser o går att handla på online. Horze har ibland bra erbjudanden och Hästkällaren är ett annat ställe som vi gillar. 

    Vi blandar och ger ganska friskt när vi handlar till våra tre hästar.

  • Äldre 4 Jan 21:56
    #4

    Hej www.bukefalos.com tycker jag absolut är det bästa häst- och ridsportforumet. Jag gillar Horze men handlar mest grejer där jag rider för de har ett bra sortiment och utbud i sin butik.

  • Äldre 16 Oct 15:50
    #5
    +1

    Hej www.bukefalos.com tycker jag absolut är det bästa häst- och ridsportforumet. Jag gillar Horze men handlar mest grejer där jag rider för de har ett bra sortiment och utbud i sin butik.

    Jag är beredd att hålla med Hästfrälst, bukefalos är mycket bra. När det häller Horze så brukar jag alltid gå in på www.hästrabattkod.se och hämta en rabattkod innan jag handlar.

  • Tue 17 Mar 2020 16:52
    #6

    Rigor, den här sidan har väldigt bra och fina kläder.

    Den är dessutom på gång att lansera fler saker då den nyss har bytt ägare????

    De har och börjat sälja genom butiker, bl.a. på Värmdö vet jag.

    www.horseaddict.se

Svar på tråden Forum för hästar och ridsport