• Anonym (Anony­m)
    Äldre 27 Nov 15:52
    4661 visningar
    22 svar
    22
    4661

    Vågar man åka till Ullared?

    Jag har blivit väldigt påverkad av terrorhotet . Känns olustigt att vistas i stora folksamlingar.

    Har en resa till Ullared planerad i början på december . Just nu sitter jag och tvekar om jag ska åka eller inte . Hört att det är fler poliser där och så men det lugnar mig inte , för vad kan de göra?

    Hur har ni reagerade på terrorhotet? Undviker ni vissa plaster eller kör ni på som vanligt?

  • Svar på tråden Vågar man åka till Ullared?
  • Äldre 27 Nov 15:53
    #1

    Jag kör på som vanligt.

  • Anonym (daf)
    Äldre 27 Nov 18:44
    #2

    Skulle helt ärligt vara mer rädd för WT-stämpel än terrorister om jag åkte dit

  • Anonym (*)
    Äldre 27 Nov 19:40
    #3

    Skulle aldrig våga åka till Ullared. Har hört att man blir tvångstatuerad i ryggslutet, börjar röka och glömmer all allmänbildning man någonsin haft om man går in där.

  • Anonym (trams­)
    Äldre 27 Nov 19:46
    #4

    Men det är väll klart du vågar åka till ullared. Bor själv i hålan där "terroristen" togs å inte har jag slutat leva för det. Han är dessutom tillbaka här. Så med det sagt så borde ullared vara tämligen säkert. Sen vore jag terrorist så är ju inte ullared det första stället jag bombar. Stockholm vore bättre. Kram och ha en trevlig resa.

  • Anonym (trams­)
    Äldre 27 Nov 19:48
    #5
    Anonym (*) skrev 2015-11-27 19:40:59 följande:

    Skulle aldrig våga åka till Ullared. Har hört att man blir tvångstatuerad i ryggslutet, börjar röka och glömmer all allmänbildning man någonsin haft om man går in där.


    Du, redan kört. Att hänga på fl ger samma lobotomi ;)
  • Anonym (*)
    Äldre 27 Nov 19:50
    #6
    Anonym (trams) skrev 2015-11-27 19:48:30 följande:

    Du, redan kört. Att hänga på fl ger samma lobotomi ;)


    Haha. Var tvungen att kolla ryggslutet nu, men ingen tatuering än i alla fall :)
  • Anonym (Anna)
    Äldre 27 Nov 20:23
    #7

    Självklart ska du åka! Det är ingen fara :)

  • Anonym (x)
    Äldre 27 Nov 21:02
    #8
    Anonym (daf) skrev 2015-11-27 18:44:41 följande:

    Skulle helt ärligt vara mer rädd för WT-stämpel än terrorister om jag åkte dit


    Endast den som själv är på gränsen på att vara WT är rädda för att få en sån stämpel.

    Dom som är WT bryr sej inte.
    Dom som är klassen över vet att dom aldrig få WT stämplen vad dom än gör, dom platsar inte där.

    Så grattis på dej Skrattande
  • Anonym (daf)
    Äldre 27 Nov 21:11
    #9
    Anonym (x) skrev 2015-11-27 21:02:29 följande:
    Endast den som själv är på gränsen på att vara WT är rädda för att få en sån stämpel.

    Dom som är WT bryr sej inte.
    Dom som är klassen över vet att dom aldrig få WT stämplen vad dom än gör, dom platsar inte där.

    Så grattis på dej Skrattande
    Fast klassen över sänker ju sig genom att gå dit
  • Anonym (fghjk­)
    Äldre 27 Nov 21:35
    #10
    Anonym (daf) skrev 2015-11-27 21:11:53 följande:
    Fast klassen över sänker ju sig genom att gå dit
    Min syster som bor på Östermalm och har pengar så det räcker och blir över skulle lätt handlat på Ullared om de haft något där som hon ville ha fast billigare än på fina gatan.

    Alla med pengar handlar inte dyrt bara för att de kan. Och ja, jag vet att WT-egenskaper kan finnas även hos de med pengar, men så är inte fallet med min syster.
    Har du tråkigt så här på fredagen föreslår jag att du tar ett avslappnande bad och tar hand om dig istället för att fjanta på FL
Svar på tråden Vågar man åka till Ullared?