• Stolt Farsa
    Äldre 30 Nov 23:34
    31370 visningar
    78 svar
    78
    31370

    Vad tycker ni om killar som stönar under sex?

    Motivera gärna

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om killar som stönar under sex?
  • Anonym (C)
    Äldre 30 Nov 23:45
    #1

    Det är väldigt uppskattat ! Går igång på det. Riktigt tråkigt med en tyst kille i sängen. :)

  • Anonym (Mumin­troll)
    Äldre 30 Nov 23:50
    #2

    Det beror på skulle jag vilja säga. Jag har varit med om en kille som grymtade och stönade så pass att jag bröt ihop i ett skrattanfall. Lite porrfilm över det och det funkade inte för mig alls. 


    Men jag älskar när killen stönar "normalt". Det är riktigt sexigt.

  • Stolt Farsa
    Äldre 30 Nov 23:56
    #3
    Anonym (Mumintroll) skrev 2015-11-30 23:50:28 följande:

    Det beror på skulle jag vilja säga. Jag har varit med om en kille som grymtade och stönade så pass att jag bröt ihop i ett skrattanfall. Lite porrfilm över det och det funkade inte för mig alls. 


    Men jag älskar när killen stönar "normalt". Det är riktigt sexigt.


    Stönade han naturligt då? Eller gjorde han sig bara till?
  • Anonym (Mumin­troll)
    Äldre 30 Nov 23:59
    #4
    Stolt Farsa skrev 2015-11-30 23:56:56 följande:
    Stönade han naturligt då? Eller gjorde han sig bara till?
    Vet inte. Misstänker att han gjorde sig till. 
  • Anonym (U)
    Äldre 1 Dec 08:44
    #5

    Superhett när killen stönar. Då vet man att han njuter. Men så finns det gränser. Hade en kille och han lät för jäkla högt! Han bodde ihop med typ 4 andra killar och det blev pinsamt att ha sex. Fick hyssja, la min hand över hans mun och ja jag började även skratta nån gång för det blev bara för mycket. Och han fejka inte eller överdrev, det var bara sån han var.

  • Anonym (Nja)
    Äldre 1 Dec 09:00
    #6
    +1

    Helst inte mer än att det bara är jag som kan höra det. Men så har jag alltid tyckt att sex är något man ska kunna ha utan att folk i närheten märker det - som i lyhörda hotellrum, i tält på familjecamping, eller hemma i flickrummet medan mamma och pappa var i köket (innan man flyttat hemifrån). Jag blir direkt avtänd om det låter för mycket.

  • sextio­talist
    Äldre 1 Dec 09:04
    #7

    Jag blir avtänd, störs av ljud och tack och lov är min sambo likadan.

  • Anonym (Jadå)
    Äldre 1 Dec 18:17
    #8

    Jag gillar lite läten, då kan man ju känna sig till när man gör "rätt" eller om det finns nånting han går igång lite extra på. Lättare att läsa av helt enkelt!
    Min grabb är lite tystlåten faktiskt, han stönar bara till när han kommer. När man suger av honom kan han stöna lite då och då men jag tror det mest är uppmuntran från hans sida

  • Anonym (Lisa)
    Äldre 1 Dec 19:00
    #9

    Min kille är mycket högljud,jag blir så kåtan det.

  • Anonym (Tjej2­2)
    Äldre 1 Dec 19:22
    #10

    Jag tycker det är sjukt sexigt när en kille stönar. Det får förstås inte vara överdrivet men om man märker att han verkligen njuter, mums!

Svar på tråden Vad tycker ni om killar som stönar under sex?