• Äldre 1 Dec 21:10
    127171 visningar
    208 svar
    208
    127171

    Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?

    Hejsan,

    Jag har under några år varit nyfiken på killsex men inte riktigt fått till det än. Först och främst är det enbart själva sexet jag attraheras av, killkroppen i övrigt är inte särskilt attraktiv. Fantiserar om att suga av och bli avsugen samt bli påsatt och sätta på. Har provat många gånger med dildo och gillar det verkligen men känner att jag vill släppa kontrollen lite ;)

    I somras tog jag modet till mig och la ut en annons, fick svar och en kille kom hem till mig. Tyvärr var han alldeles för hårdhänt så jag avbröt. Tankarna finns kvar och jag vill gärna hitta någon i en liknande situation som mig att prova mig fram med.

    Vad har ni för erfarenheter här? Berätta gärna och alla bra tips tas emot med tacksamhet. :)

  • Svar på tråden Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?
  • Anonym (nasse­)
    Äldre 2 Dec 07:34
    #1

    För mig dröjde det 6 år  innan jag vågade träffa nån, hade fantiserat länge.
    Han kom hem till mig och det dröjde inte länge förrän vi var nakna och jag hade hans kuk i min mun.
    Minns att det kändes både konstigt och naturligt. Vi turades om att suga varann, och sen ville jag att han skulle ta mig. Men det gick inte, jag var för spänd. Slutade med att jag sög av honom och jag svalde hans sperma.
    Efteråt kändes det overkligt. Jag kände både skam och upphetsning. Fortsatte att fantisera, men det dröjde 3 år innan jag träffade killar igen. En var lite hårdhänt, jag fick blåmärke på läppen av hans kyssar. Och jag sög honom i  evigheter, utan att han kom. Till slut fick vi avbryta.
    Nästa kille var en gaykille som bara ville suga av mig. Jag sprutade i hans mun och han svalde allt.
    Sen dröjde det 2 år innan jag träffade den senaste. Vi hånglade, och sög varann.

  • Anonym (bs)
    Äldre 2 Dec 09:27
    #2

    testa söka män på BC. Men det finns många skärmrunkare som aldrig vill träffas. Kan vara svårt att hitta någon som vill sätta på. Verkar gå 10 passiva på varje aktiv. 

  • Äldre 2 Dec 12:52
    #3

    Har provat BC men svårt att hitta någon tyvärr, men antar att det är lika bra att fortsätta leta. Inga fler som har erfarenheter att dela med sig av?

  • Anonym (bsman­gift)
    Äldre 2 Dec 16:33
    #4

    Vet precis hur du känner det....och har gett upp sökandet nu...

    Smiter in på nån porrbio i göteborg nån gång...men njaee...det känns fel..

  • Anonym (bsman­gift)
    Äldre 2 Dec 16:38
    #5
    +1

    Vet precis hur du känner det....och har gett upp sökandet nu...

    Smiter in på nån porrbio i göteborg nån gång...men njaee...det känns fel..

    Kunde ju vara kul om man hittade en kompis med samma problem...

  • Anonym (sebbe­)
    Äldre 2 Dec 16:45
    #6

    Provat grindr dating-app för smartphone? Det är ju det mest populära nu. Annars dating-sites som qruiser och planetromeo, båda är bra. Våga ha bra foton på er själva i profilen alternativt skicka med foto i första meddelandet. Chatta lite granna innan ni bestämmer träff så att ni är på det klara med vad ni vill ha ut av träffen.

  • Anonym (bsman­gift)
    Äldre 2 Dec 17:16
    #7

    Grindr är nog bra....men funkar dåligt på landet tyvärr

  • Anonym (Samma­)
    Äldre 2 Dec 19:42
    #8
    +1

    Är i samma situation som du... Hur går det för dig?

  • Ben66
    Äldre 2 Dec 19:48
    #9
    +1

    Jag tror att det finns en sida som heter QX 
    När jag testade för ca 15 år sedan så träffade jag en man genom Klubb6
    Blev avsugen, men vill testa att suga och kanske mer.

    Lycka till i ditt sökande Solig

  • Anonym (bsman­gift)
    Äldre 2 Dec 20:37
    #10

    Dessa sidor Qruiser osv är så pretentiösa...är medlem på qruiser....men känner inte riktigt rätt vibbar...mest "finkuk vad gillardu vad sökererdu " stuket...

Svar på tråden Våga prova killsex, hur gick ni tillväga?