• Anonym (n)
    Äldre 4 Dec 19:21
    19317 visningar
    26 svar
    26
    19317

    Hur blir man snygg som kille?

    Hur blir man snygg som kille?

    Snygga kläder, god lukt, snygga skor, bleka tänderna & ha en bra personlighet känns som standard.

    Ni kan fylla på vad som behövs för att bli snygg, ansiktet går såklart inte att ändra på.

  • Svar på tråden Hur blir man snygg som kille?
  • Anonym (Pappa­32)
    Äldre 4 Dec 19:23
    #1

    Du ska utstråla pengar, bra jobb, eller rika föräldrar.

  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 19:26
    #2
    Anonym (Pappa32) skrev 2015-12-04 19:23:01 följande:

    Du ska utstråla pengar, bra jobb, eller rika föräldrar.


    Ja, det har jag vetat sedan tidigare, men bortsett från det?
  • ericss­onsara­h
    Äldre 4 Dec 19:50
    #3

    Bra hygien. Lukta gott är sin sak (man kan dölja mycket med parfym), men ett hår som ser fett och smutsigt ut eller ett skägg som inte är välansat går bort enligt mig. En hyfsad fysik - behöver inte betyda att man är supervältränad, men att man tar hand om sin kropp genom motion och bra mat och inte helt sunkar ihop. Bra hållning är också viktigt på tal om fysik.

  • Äldre 4 Dec 19:54
    #4

    Träna på gym, bli bredaxlad. Sjukt hett.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Kläde­r)
    Äldre 4 Dec 19:55
    #5

    Skaffa hjälp kring det där med kläderna - klä sig snyggt är sjukt svårt och många landar fel i lite för töntig stil, eller detaljer som avslöjar att man försökt för hårt..

  • Anonym (Hår)
    Äldre 4 Dec 20:01
    #6

    Fixa en hårtransplantation så löser sig resten av sig självt.

  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 20:06
    #7
    ericssonsarah skrev 2015-12-04 19:50:33 följande:

    Bra hygien. Lukta gott är sin sak (man kan dölja mycket med parfym), men ett hår som ser fett och smutsigt ut eller ett skägg som inte är välansat går bort enligt mig. En hyfsad fysik - behöver inte betyda att man är supervältränad, men att man tar hand om sin kropp genom motion och bra mat och inte helt sunkar ihop. Bra hållning är också viktigt på tal om fysik.


    Vad är "sunka ihop" för dig? Räcker det inte att vara smal?
  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 20:09
    #8
    Anonym (Kläder) skrev 2015-12-04 19:55:44 följande:

    Skaffa hjälp kring det där med kläderna - klä sig snyggt är sjukt svårt och många landar fel i lite för töntig stil, eller detaljer som avslöjar att man försökt för hårt..


    Hur får man proffsig hjälp med det? Hur mycket måste man betala någon stylist för att gå en shopping runda med mig osv?
  • ericss­onsara­h
    Äldre 4 Dec 20:31
    #9
    Anonym (n) skrev 2015-12-04 20:06:15 följande:

    Vad är "sunka ihop" för dig? Räcker det inte att vara smal?


    Jag tycker att människor som tränar regelbundet generellt sett har en hälsosammare utstrålning. När man aldrig rör på sig så försvinner den utstrålningen, man tappar muskler och hela kroppen liksom "säckar ihop". Hållningen, som jag nämnde innan, blir lätt sämre. Det är som om man tappar en viss spänst. Men återigen så vill jag bara betona att det inte handlar om att du måste ha någon slags superfysik eller leva upp till galna ideal. :)
  • Äldre 4 Dec 20:37
    #10

    självsäkerhet och självförtroende är A och O och är otroligt sexigt oh attraktivt.  En man som gillar sig själv och utstrålar en ärlig och äkta självsäkerhet är hett hett hett.. 

    att vara välklädd,  och då menar jag att man fattar vilka kläder som passar ens kroppstyp och vad man faktiskt ser bra ut i och att man klär sig efter vad man ska göra. 
    Jag ser tyvärr många som missar det där helt och det blir så fel ibland.   Det skadar inte att vara lite påläst om hur modet ser ut och ha lite koll på hur man klär sig för den ålder man är i och för den aktivitet man ska göra.  Jag själv personligen faller stenhårt för välklädda karlar.  En snygg skjorta , ett par bättre jeans eller chinos och en kavaj. Och att det passar ihop och ser bra ut och är av senaste modell. 

Svar på tråden Hur blir man snygg som kille?