• Anonym (n)
    Äldre 4 Dec 19:21
    19315 visningar
    26 svar
    26
    19315

    Hur blir man snygg som kille?

    Hur blir man snygg som kille?

    Snygga kläder, god lukt, snygga skor, bleka tänderna & ha en bra personlighet känns som standard.

    Ni kan fylla på vad som behövs för att bli snygg, ansiktet går såklart inte att ändra på.

  • Svar på tråden Hur blir man snygg som kille?
  • Äldre 4 Dec 20:39
    #11
    Anonym (n) skrev 2015-12-04 20:09:47 följande:
    Hur får man proffsig hjälp med det? Hur mycket måste man betala någon stylist för att gå en shopping runda med mig osv?
    det är faktiskt ganska lätt.  Gå in på en bra butik som säljer herrkläder och be om att få lite hjälp med att hitta passande kläder.  Det kan räcka med att du frågar om råd på typ Dressmann eller Carlings tex  eller liknande butik för att få lite enkla tips om hur du ska tänka kring klädsel. 
  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 20:44
    #12
    ericssonsarah skrev 2015-12-04 20:31:40 följande:
    Jag tycker att människor som tränar regelbundet generellt sett har en hälsosammare utstrålning. När man aldrig rör på sig så försvinner den utstrålningen, man tappar muskler och hela kroppen liksom "säckar ihop". Hållningen, som jag nämnde innan, blir lätt sämre. Det är som om man tappar en viss spänst. Men återigen så vill jag bara betona att det inte handlar om att du måste ha någon slags superfysik eller leva upp till galna ideal. :)
    Tolkar jag dig rätt så menar du att man blir för degig i kroppen om man inte tränar? Du vill alltså att han ska ha lite snyggare/hårdare kropp?
  • Anonym (Ja, men detta också)
    Äldre 4 Dec 21:14
    #13
    Anonym (Hår) skrev 2015-12-04 20:01:15 följande:

    Fixa en hårtransplantation så löser sig resten av sig självt.


    Håller väl inte med om att "resten löser sig självt", men ett fint, tjockt och kortklippt hår bidrar definitivt till snygghet - flint eller liknande går bort.

    Sen skulle jag även säga:
    - Håll vikten på normalvikt, varken över eller under, trots träning.
    - Vårda huden i ansiktet med fuktighetsgivande krämer (inga skitkrämer utqn dermatologiskt testade!). En ung och välskött hy med lyster och utan rynkor/fåror/ärr/hyperpigmentering/utslag är alltid vackrare.
    - Använd solskydd!
    - Ät nyttigt; undvik socker, snabbmat, transfetter, halvfabrikat etc. Mycket frukt och grönt.
    - Motionera.
    - Sov lagom mkt.
    - Stressa inte.
  • ericss­onsara­h
    Äldre 4 Dec 21:20
    #14
    Anonym (n) skrev 2015-12-04 20:44:39 följande:

    Tolkar jag dig rätt så menar du att man blir för degig i kroppen om man inte tränar? Du vill alltså att han ska ha lite snyggare/hårdare kropp?


    Både ja och nej. "Degig" var ganska bra beskrivet för vad jag menar, men snyggare/hårdare behöver inte nödvändigtvis vara motsatsen. För det första är det högst individuellt hur en snygg kropp ser ut. :) När du säger hårdare så tänker jag på väldigt slimmade, vältränade kroppar, men det är kanske inte så du menar? Jag syftar mer på en normalt frisk och spänstig kropp, man behöver inte vara jättevältränad för att vara snygg enligt mig. Det är nog framförallt den friska utstrålningen som kroppen får när man rör på sig som jag tänker på. Svårt att sätta fingret på!
  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 21:35
    #15
    ericssonsarah skrev 2015-12-04 21:20:27 följande:
    Både ja och nej. "Degig" var ganska bra beskrivet för vad jag menar, men snyggare/hårdare behöver inte nödvändigtvis vara motsatsen. För det första är det högst individuellt hur en snygg kropp ser ut. :) När du säger hårdare så tänker jag på väldigt slimmade, vältränade kroppar, men det är kanske inte så du menar? Jag syftar mer på en normalt frisk och spänstig kropp, man behöver inte vara jättevältränad för att vara snygg enligt mig. Det är nog framförallt den friska utstrålningen som kroppen får när man rör på sig som jag tänker på. Svårt att sätta fingret på!
    Menar du en sån här kropp? Vänster bild är han typiskt degig, högra bilden är han vältränad.

    gyazo.com/609b9d56e61d3220e8665aa92999dd2d
  • Anonym (Alexa­ndra)
    Äldre 4 Dec 21:46
    #16
    Anonym (n) skrev 2015-12-04 21:35:55 följande:
    Menar du en sån här kropp? Vänster bild är han typiskt degig, högra bilden är han vältränad.

    gyazo.com/609b9d56e61d3220e8665aa92999dd2d
    för mig och min personliga smak så föredrar jag den till vänster .  För mycket muskler är sjukt osexigt och jag tycker hellre att man lever sunt än är ett träningsfreak. Man kan träna med långa  promenader också utan att behöva se ut som ett muskelpaket. 
  • Anonym (Hår)
    Äldre 4 Dec 22:06
    #17
    Anonym (Ja, men detta också) skrev 2015-12-04 21:14:59 följande:

    Håller väl inte med om att "resten löser sig självt", men ett fint, tjockt och kortklippt hår bidrar definitivt till snygghet - flint eller liknande går bort.

    Sen skulle jag även säga:

    - Håll vikten på normalvikt, varken över eller under, trots träning.

    - Vårda huden i ansiktet med fuktighetsgivande krämer (inga skitkrämer utqn dermatologiskt testade!). En ung och välskött hy med lyster och utan rynkor/fåror/ärr/hyperpigmentering/utslag är alltid vackrare.

    - Använd solskydd!

    - Ät nyttigt; undvik socker, snabbmat, transfetter, halvfabrikat etc. Mycket frukt och grönt.

    - Motionera.

    - Sov lagom mkt.

    - Stressa inte.


    Du har missat all hans trådar om att tjejer inte vill ha honom pga typ flint?
  • Anonym (Ja, men detta också)
    Äldre 4 Dec 22:30
    #18
    Anonym (Hår) skrev 2015-12-04 22:06:25 följande:
    Du har missat all hans trådar om att tjejer inte vill ha honom pga typ flint?
    Ok. Men det är väl bara att transplantera då? Ser ingen skillnad mellan det och att fixa silikonbröst, som vi tjejer gör.
  • Äldre 4 Dec 22:30
    #19
    +1

    En positiv attityd till livet och nyfikenhet! Bitterhet och sunkig kvinnosyn är sjukt oattraktivt.

  • Anonym (Minna­)
    Äldre 4 Dec 22:52
    #20

    En snygg kille är glad och charmig.Fräsch och ganska vältränad. Inte snobbig och inte stå framför spegeln 1h varje morgon. En lång kille i cool jeans och rufsigt hår faller jag för.

  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 23:21
    #21

    För att lista upp vad som kan göra mig snyggare: Bli vältränad, köp dyra snygga kläder, fixa håret, bleka tänderna och fixa ett högavlönat jobb... Thats it?

  • Anonym (Alexa­ndra)
    Äldre 4 Dec 23:37
    #22
    Anonym (n) skrev 2015-12-04 23:21:16 följande:

    För att lista upp vad som kan göra mig snyggare: Bli vältränad, köp dyra snygga kläder, fixa håret, bleka tänderna och fixa ett högavlönat jobb... Thats it?


    glöm inte insidan! 

    Du måste ha något innanför pannbenet, en stor portion ödmjukhet, gilla dig själv, ha humor och inte utmåla dig som ett offer. (bland annat) 

    Ett snyggt yttre betyder nada om det är allt du kan erbjuda.  

    Jag faller för intelligens och ett driv framåt i livet, att du vet vad du vill , har klara och tydliga åsikter och står för dom och kan diskutera och argumentera på ett vettigt sätt, att du har ambitioner och vet vad du ska göra av ditt liv.
  • Anonym (Älska­rmän)
    Äldre 5 Dec 00:09
    #23
    Anonym (n) skrev 2015-12-04 19:21:14 följande:

    Hur blir man snygg som kille?

    Snygga kläder, god lukt, snygga skor, bleka tänderna & ha en bra personlighet känns som standard.

    Ni kan fylla på vad som behövs för att bli snygg, ansiktet går såklart inte att ändra på.


    Lagom vältränad, smart, charmig och fräsch. Gott självförtroende, humor och bra i sängen. Lycka till!
  • Anonym (Sugar babe)
    Äldre 5 Dec 01:57
    #24

    Bli; A.) Intelligent

    B.) Inflytelserik

    C.) Rik (som ett troll) och ha en lyxig livsstil.

    Finns inte en enda snygg tjej som inte faller för det. Sen kan du se ut hur som helst och hejkomochhjälpmig, bara du gör det i LYXförpackning.

    Om du inte är så smart, har inga kontakter och är fattig så får du träna järnet och låna till plastikkirurgi om så måste. Annars får du inte mycket att hänga i julgran. Sorry, men detta är dagens bittra sanning.

  • Anonym (Hår)
    Äldre 5 Dec 09:25
    #25
    Anonym (Ja, men detta också) skrev 2015-12-04 22:30:47 följande:

    Ok. Men det är väl bara att transplantera då? Ser ingen skillnad mellan det och att fixa silikonbröst, som vi tjejer gör.


    Ja fråga TS varför han inte gör det, har ingen susning.
  • Anonym (n) Trådstartaren
    Äldre 5 Dec 17:30
    #26
    Anonym (Sugar babe) skrev 2015-12-05 01:57:55 följande:

    Bli; A.) Intelligent

    B.) Inflytelserik

    C.) Rik (som ett troll) och ha en lyxig livsstil.

    Finns inte en enda snygg tjej som inte faller för det. Sen kan du se ut hur som helst och hejkomochhjälpmig, bara du gör det i LYXförpackning.

    Om du inte är så smart, har inga kontakter och är fattig så får du träna järnet och låna till plastikkirurgi om så måste. Annars får du inte mycket att hänga i julgran. Sorry, men detta är dagens bittra sanning.


    Säger du det som kille eller tjej? Ljug inte, har inget att vinna över på ett forum.
Svar på tråden Hur blir man snygg som kille?