• trullsan

    Botox hos Adel Haghjoo? Sthlm/Gbg

    Hej,

    Är det någon som gått till Adel Haghjoo och gjort Botox?
    Han har en klinik i Stockholm nu men får uppfattningen att han jobbat i Göteborg förut.
    Skulle vilja veta vad andra tyckt innan jag låter honom injicera Botox i mitt ansikte.

    Tacksam för svar
    Trullsan 


    Botox recencion
  • Svar på tråden Botox hos Adel Haghjoo? Sthlm/Gbg
  • Anonym (well)

    2000 kronor? Då kan han inte har lagt någon större mängd, håller nog inte så länge skulle jag tro. Det var problemet här nere i Göteborg: han lade minidoser dvs lågt pris och det släppte efter någon dryg månad. Fick dåligt rykte. Och tog betalt för efterkontrollerna...

  • Maria 434
    Anonym (well) skrev 2015-12-14 11:09:25 följande:

    2000 kronor? Då kan han inte har lagt någon större mängd, håller nog inte så länge skulle jag tro. Det var problemet här nere i Göteborg: han lade minidoser dvs lågt pris och det släppte efter någon dryg månad. Fick dåligt rykte. Och tog betalt för efterkontrollerna...


  • Lisbeth69

    Nu har det gått 2 veckor, rynkor i pannan borta.

    Skrattrynkor borta, ögonbryn upp.

    Argrynkan mycket mindre, ska tillbaks nästa vecka för påfyllning.

    Mycket nöjd ????

  • Chavale

    Jag har gått till Dr Adel Haghjoo i snart tre år, fyller på med Botox kring panna, kråksparkar och även under ögat. Hittills har jag varit grymt nöjd. Till en början var jag misstänksam att han tog så låga priser, tänkte att han kanske tar mindre dos och så släpper effekten tidigare. Men hittills har det aldrig hänt. Heller inga blåmärken. 

    Har tidigare gått till både Akademikliniken och Dr Berne, men priset är betydligt högre och jag har aldrig märkt att effekten varade längre där. Jag har förstått att det kan vara individuellt hur länge Botoxen sitter i men för mig varar den i 4 månader. 

    För den som går till Dr Adel Haghjoo, kan det vara bra att känna till att hans kliniker ( i Stockholm och Göteborg)  har bytt namn till Adel Estetik. Kolla hans hemsida www.adelestetik.se, har alltid hyggliga priser tycker jag. Han känns proffsig också. 

  • Spinpia77

    Jag gick tidigare hos en i Jönköping för jag bor där. Var ganska nöjd men tyckte det var dyrt. Hittade tips om Adel i en blogg att han skulle vara riktigt bra och han har som sagt rätt bra priser. Efter att varit hos honom en gång ville jag inte gå nån annanstans. Har varit där 3 gånger nu och gjort både Botox och filler i läpparna. Han är såååå proffsig. Så fina resultat. Absolut inga ankläppar vilket jag var väldigt nervös för innan jag gjort det första gången.

  • Intresserad Anna

    Jo, jag har ungefär samma erfarenhet. Dr. Adel är riktigt proffsig, både kunnig och kompetent, känns som han verkligen har känsla för det estetiska. Han är också noga med att inte lova för mycket, informerar bra etc. Och bra o respektfullt bemötande, man blir tagen på allvar.  

    Jag har gått till Dr. Adel i Göteborg i nästan tre år nu. Flyttade till Stockholm för ett halvt år sedan och började besöka kliniken där. Han håller ju också bra priser så man kan unna sig att gå lite oftare. Hittills har jag aldrig blivit besviken. 

  • trullsan

    Jag som ställde frågan för rätt länge sedan.

    Är nöjd med hans jobb. Kommer att fortsätta gå till honom. Tack för alla inlägg o synpunkter, värdefullt att få höra andras tankar men framförallt erfarenheterna från just honom. Tack

  • Lousi

    Så länge Adel Haghjoo lever så finns det bara HAN
    som får göra både botox och fillers på mig .
      Lousi i Goteborg .

  • Anonym (Ledsen och besviken)

    Jag vet inte vart jag skall börja... Otroligt besviken och arg på behandlingen jag utförde. Skulle fylla läpparna lite, ca 0.5 men Adel förklarade att jag måste betala för 1 ml så sparar vi resten så kan du fylla på mer om du känner att det är för lite. 
    Han sprutar in helt ojämnt... så jag får boka in en ny tid några veckor senare. Då skäller han ut mig och säger med spruta i ansiktet på mig "Om du ska komma hit och göra sånna här småfixar så är det bäst du söker dig till någon annan. Min städare tjänar mer än mig på att ta in dig på den här 20 min tiden du bokat." Jag förstod ingenting.. han sa ju att jag skulle komma tillbaka. "JA men då kan du ju inte boka in en tid! Du får ju bara komma förbi och chansa!" Jag var helt chockad och grät när jag kom hem.. Rekomenderar verkligen inte. Det värsta jag varit med om!

Svar på tråden Botox hos Adel Haghjoo? Sthlm/Gbg