• Anonym (Kaffedraken)

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja just det, glömde säga att eliten vill också att ekonomin och vården ska kollapsa så att så många som möjligt dör, speciellt de sjuka, handikappade och gamla som kan ge minst nytta till nya världsordningen. De vill ha en värld lik Hunger Games där en rik elit styr över den största delen av fattiga, de som är kvar efter krig och elände eliten varit med och orsakat.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Finne84 skrev 2017-01-29 01:10:12 följande:
    Ja just det, glömde säga att eliten vill också att ekonomin och vården ska kollapsa så att så många som möjligt dör, speciellt de sjuka, handikappade och gamla som kan ge minst nytta till nya världsordningen. De vill ha en värld lik Hunger Games där en rik elit styr över den största delen av fattiga, de som är kvar efter krig och elände eliten varit med och orsakat.
    Hm, alltid lika spännande att få ta del av skrikhögerns analyserSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Anonym (Kaffedraken)
    Abegayle70 skrev 2017-01-28 22:23:59 följande:

    Nu hittade jag inslaget, för en gångs skull var Cecilia Uddén någorlunda objektiv. 


    Svaret på frågan om ps är opartisk skulle faktiskt kunna besvaras med "Cecilia Uddén". Om hon i något inslag lyckats framstå som objektiv så handlar det nog om ett misstag i arbetet (från hennes sida sett).
  • Anonym (Kaffedraken)
    Kung Markatta skrev 2017-01-28 23:24:57 följande:

    Apropå Hamas så har följande 10 år gamla S-artikel åter aktualiserats i och med AKB:s utspel härom dagen.

    Så här lät det då:

    www.socialdemokraterna.se/Webben-for-alla/Arbetarrorelsen/trosolidaritet/Media/Nyhetsarkiv/En-kritisk-dialog-med-Hamas-ar-battre-an-isolering/

    En kritisk dialog med Hamas är bättre än isolering

    Morot eller piska? Samtal eller bestraffning? Dialog eller isolering? Frågan om hur vi bäst möter en oliktänkande diskuteras allt flitigare i vårt land under senare tid, framför allt i relation till islam och muslimer. Det började med Muhammedkarikatyrerna och fortsatte med förhållandet till den nyvalda palestinska Hamas-regeringen.

    Tilltron till bestraffning och isolering på bekostnad av samtal och kritisk dialog med dem som har avvikande uppfattning bryter mot både svensk diplomatisk och demokratisk tradition.

    När många andra länder haft nära till att dra in sina ambassadörer vid politiska konflikter, har Sverige envist stått för principen att det är när skillnader finns, som behovet av samtal är som störst.


    Hamas har inget intresse av någon dialog. De skrattar bakom ryggen på naiva svenskar.
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Anonym (Kaffedraken)
    Abegayle70 skrev 2017-01-29 17:43:51 följande:

    Hamas har inget intresse av någon dialog. De skrattar bakom ryggen på naiva svenskar.


    Det är sant håller med.
  • Anonym (Kaffedraken)



    Bara kika in det här fredliga budskapet.( Så länge det får stanna kvar)Det här är Hamas i ett nötskal

  • Anonym (Kaffedraken)
    Abegayle70 skrev 2017-01-29 17:43:51 följande:

    Hamas har inget intresse av någon dialog. De skrattar bakom ryggen på naiva svenskar.


    Det kan du ge dig ett fan på att dom gör. Nu vet du iofs mer än både mig och alla andra på FL vad som försiggår i Israel eftersom du har släkt där, men iallafall så skänkte Sida (Swedish International Development Cooperation Agency) 2014-2016 inte mindre än 59 miljoner kronor till organisationen IR (Islamic Relief) en organisation som visat sig ha kontakt med hamas och dessutom överfört pengar till andra organisationer som är DIREKT knutna till hamas.

    Och jag är inte säker här men såvitt jag kan få fram så fortsätter Sida, trots denna vetskapen, skänka pengar till IR. Med Svenska regeringes tillstånd och goda minne.

    Mao, så stödjer faktiskt Sveriges regering hamas. Så ja, Abegayle, hamas skrattar gott åt naiva svenskar.

    Tragiskt !!!

    Mvh//Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej SVT/SR är inte opartiska.
    Vänstern anser att SVT/SR är opartiska medans högern inte anser det,vilket ger svaret på frågan. 

Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?