• moaz

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • RMC

    Efter SRs fadäs i Järva är det väl ingen som tror på deras opartiskhet?

    Förklaring som getts är ju synnerligen suspekta och har låg trovärdighet, dessutom verkar reportern i fråga  finnas på bild hållandes ett plakat...?

  • nihka
    zoolook1 skrev 2017-06-19 11:19:44 följande:
    Det vore ju roligare om du argumenterade i stället för att avfärda mig med en halmgubbe, ett flin och sedan säga "nästa". Såna som du gör verkligen internet till en tråkigare plats.
    Så du vill att jag ska bestrida din nippriga åsikt. Nä, du får ha den ifred. Slit den med hälsa.

    Next.
  • nihka
    zoolook1 skrev 2017-06-19 16:26:36 följande:
    Tönt. Sluta slösa bort andras tid.
    När någons åsikter enligt min mening är tillräckligt nippriga diskuterar jag dem inte. Som sagt, du får ha dina åsikter men jag är inte tvungen att gå in i en diskussion om dem.

    Personangrepp anmäles.
  • KillBill
    RMC skrev 2017-06-19 12:38:12 följande:

    Efter SRs fadäs i Järva är det väl ingen som tror på deras opartiskhet?

    Förklaring som getts är ju synnerligen suspekta och har låg trovärdighet, dessutom verkar reportern i fråga  finnas på bild hållandes ett plakat...?


    Det är du som är konspiratorisk och sprider insinuationer. Tom Hanif Bali har nu insett att SR reportern inte har med detta att göra. 


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • RMC
    FDFMGA skrev 2017-06-20 11:06:59 följande:
    Helt korrekt.

    Demokratin tillåter även de mest befängda spekulationer, något som inte minst skrikhögerns spjutspetsar på FL är ett exempel på.

    Klart att en SR-reporter deltar i en demonstration mot en talare vars tal hon är satt att bevaka, ja det kan man förstås tycka när man slipar till sina åsikter tillsammans med andra konspirationsteoretiker.

    Tacka vet jag Gudasänd. Idag framstår hans teorier om spöken som kunde gå genom slidor eller chemtrails eller att jorden är ihålig och i dess inre bor det utomjordingar, tja idag framstår det som rätt moderata.

    www.familjeliv.se/forum/thread/72307216-mammor-barn-som-fods-fran-maj-2014-kommer-att-mikrochippas/9
    Ditt väldigt nedsättande dravel om skrikhöger och annat bara drar ner dig själv i smutsen där du hör hemma och trivs, jag tillhör ingen sån "fraktion".

    Ditt raljerande om en fullt rimlig debatt om SRs opartiskhet liknar mer hur partitrogna i Nordkorea agerar.
  • FDFMGA
    RMC skrev 2017-06-20 11:15:55 följande:
    Ditt väldigt nedsättande dravel om skrikhöger och annat bara drar ner dig själv i smutsen där du hör hemma och trivs, jag tillhör ingen sån "fraktion".

    Ditt raljerande om en fullt rimlig debatt om SRs opartiskhet liknar mer hur partitrogna i Nordkorea agerar.
    Nej, du tillhör ju de som har spam på SR och anser det fullt rimligt att en SR-reporter deltar i en demonstration mot en talare vars tal hon är satt att bevaka.

    Det säger inte så liteSkrattande

    Dessutom tillhör du gänget som börjar gallskrika om Nordkorea så fort de får sina foliehattsuppenbarelser ifrågasatta. Det innebär sannolikt att du inte har förstått att åsiktsfrihet är dubbelriktad. Ett typiskt skrikhögersyndrom som man flitigt använder när man i debatten vingar fram som ett fyllo på en Europaväg som man i sitt tillstånd misstar för den enkelriktade kostigen till dynghögen.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • RMC
    FDFMGA skrev 2017-06-20 14:45:44 följande:
    Nej, du tillhör ju de som har spam på SR och anser det fullt rimligt att en SR-reporter deltar i en demonstration mot en talare vars tal hon är satt att bevaka.

    Det säger inte så liteSkrattande

    Dessutom tillhör du gänget som börjar gallskrika om Nordkorea så fort de får sina foliehattsuppenbarelser ifrågasatta. Det innebär sannolikt att du inte har förstått att åsiktsfrihet är dubbelriktad. Ett typiskt skrikhögersyndrom som man flitigt använder när man i debatten vingar fram som ett fyllo på en Europaväg som man i sitt tillstånd misstar för den enkelriktade kostigen till dynghögen.
    Spam?  

    Det verkar närmast meningslöst att försöka diskutera med dig, du tycks inse från början att du är chanslös i en redig diskussion och bara kastar skit.

    Det är fullt rimliga frågor och ifrågasättande som uppkom efter incidenten med SR och demonstrationen, klarar du inte ens och inse det, ja då tänker du ju som en nordkoreansk partiarbetare, inte som en västerländsk demokrat.

    Jag får gärna mina åsikter ifrågasatta, det är ju dock inte vad du sysslar med, du bara vräker av dig ditt innersta, och det är ju mest skit det.
  • nihka
    RMC skrev 2017-06-20 10:28:12 följande:
    Det är inte konspiratoriskt att ställa frågor om hur SR agerade under demonstrationen, det kallas demokrati.Och det är nödvändigt.
    När tänkte du börja diskutera hur SR agerade under demonstrationen isf att ge näring åt diverse grundlösa spekulationer?
  • RMC
    nihka skrev 2017-06-21 11:15:10 följande:
    När tänkte du börja diskutera hur SR agerade under demonstrationen isf att ge näring åt diverse grundlösa spekulationer?
    Jag diskuterar väl precis vad jag vill , du får väl försöka diskutera det du kan.

    SRs agerande är väl annars just precis det jag diskuterat, menar du på fullt allvar att man inte får spekulera, ???  kan du säga när jag ska sluta skratta?
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?