• moaz
    Äldre 28 Dec 18:13
    821274 visningar
    7836 svar
    -3 +9
    7836
    821274

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • Äldre 6 Apr 09:04
    Abegayle70 skrev 2018-04-06 07:19:01 följande:
    Jag är inte här för att uppfylla dina önskningar. Det är valfritt att läsa eller hoppa över inlägg och länkar jag postar.
    Och jag är inte här som ett verktyg för din propagandaspridning.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Äldre 6 Apr 09:06
    Abegayle70 skrev 2018-04-06 07:27:03 följande:
    Visserligen är Mossad skickliga men tror knappast att de skulle bry sig om att fejka ett BBC inslag och lägga upp det på BBC's sajt.

    Länken du citerar går till bbc.co.uk. inte till IDF.
    Nej, det gör den INTE. Den går till youtube och filmen är producerad av Israels försvarsmakt.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Äldre 6 Apr 09:17
    Abegayle70 skrev 2018-04-06 07:22:16 följande:
    16 av 19 är terroristfacit nu. Övriga dödsfall och skadade är Hamas skyldiga till. Det är de som lovar pengar till alla som skadas i upploppen de organiserar.

    Vill man tro på siffran 1400 (som kommer från hamas) så kan man ju så klart göra det...
    Så Hamas är skyldiga till 3 dödsfall och 1400 skadade palestinier enligt ditt sätt att se det, medan de "skickliga" israleliska soldaterna bara dödade 16 terrorister utan en få en skråma själva?

    Tala om för mig när du märker att ditt sätt att se på en konflikt mellan två parter är extremt ensidig.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Harry H
    Äldre 6 Apr 09:44

    Ibland funderar jag över skillnaden i engagemang.

    Det eviga tjatet om Palestinakonflikten jämfört med totala ignoransen kring brotten mot mäskligheten i Nirdkorea.

  • Abegay­le70
    Äldre 6 Apr 10:06
    nihka skrev 2018-04-06 09:06:18 följande:

    Nej, det gör den INTE. Den går till youtube och filmen är producerad av Israels försvarsmakt.


    Jag föreslår att du läser ditt inlägg 1909 igen och studerar länken du citerar.
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Äldre 6 Apr 14:53
    Harry H skrev 2018-04-06 09:44:13 följande:
    Ibland funderar jag över skillnaden i engagemang.

    Det eviga tjatet om Palestinakonflikten jämfört med totala ignoransen kring brotten mot mäskligheten i Nirdkorea.
    Du avser förmodligen Nordkorea, inte Nirdkorea som du skriver om man citerar dig korrekt.

    Jag tror att det beror på en kombination av okunnighet, odlande av personkult och snarstuckenhet.

    Det är snarare regel än undantag att skrikhögeraktivister jämför med Nordkorea om de fått inlägg borttagna här på FL men även skrikhögerns vassaste analyser brukar utgå från att Sverige är ett Nordkorea eller som DDR.

    Däremot har jag aldrig sett några exempel på aktivister som bryr sig om det kulturellt och materiellt svältfödda folket i Nordkorea.

    Jag misstänker också att personkulten i Nordkorea slår an en sträng hos många skrikhögeraktivister.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Äldre 6 Apr 19:32
    Harry H skrev 2018-04-06 09:44:13 följande:

    Ibland funderar jag över skillnaden i engagemang.

    Det eviga tjatet om Palestinakonflikten jämfört med totala ignoransen kring brotten mot mäskligheten i Nirdkorea.


    Det är svårare att jobba som journalist i Nordkorea och utan filmbilder blir det inte bra tv.
  • Harry H
    Äldre 6 Apr 20:16
    FDFMGA skrev 2018-04-06 14:53:04 följande:
    Du avser förmodligen Nordkorea, inte Nirdkorea som du skriver om man citerar dig korrekt.

    Jag tror att det beror på en kombination av okunnighet, odlande av personkult och snarstuckenhet.

    Det är snarare regel än undantag att skrikhögeraktivister jämför med Nordkorea om de fått inlägg borttagna här på FL men även skrikhögerns vassaste analyser brukar utgå från att Sverige är ett Nordkorea eller som DDR.

    Däremot har jag aldrig sett några exempel på aktivister som bryr sig om det kulturellt och materiellt svältfödda folket i Nordkorea.

    Jag misstänker också att personkulten i Nordkorea slår an en sträng hos många skrikhögeraktivister.
    Undrens tid är inte förbi.

    Fakta är att jag aldrig sett en vänsteraktivist ta upp Nordkorea-frågan. Empatin verkar helt enkelt inte finnas med de som sitter i koncentrationsläger där.

  • Äldre 6 Apr 23:59
    Abegayle70 skrev 2018-04-06 10:06:39 följande:

    Jag föreslår att du läser ditt inlägg 1909 igen och studerar länken du citerar.


    Jag föreslår att du studerar ditt inlägg 1900 med propagandafilmen som är en...PROPAGANDAFILM
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Äldre 7 Apr 09:54
    Harry H skrev 2018-04-06 20:16:18 följande:
    Undrens tid är inte förbi.

    Fakta är att jag aldrig sett en vänsteraktivist ta upp Nordkorea-frågan. Empatin verkar helt enkelt inte finnas med de som sitter i koncentrationsläger där.

    Olika aspekter av det nordkoreanska samhällssystemet har tagits upp relativt frekvent den senaste tiden och då definitivt inte bara det högljudda skrikandet Trump och Kim Jong-Un emellan. 

    Jag tycker man ska skilja mellan skildringar av diktaturen Nordkorea och symbolen Nordkorea.

    Att någon skrikhögeraktivist som fått ett inlägg borttaget börjar gorma om att FL är som DDR eller Nordkorea får man nog se som ytterligare ett konstaterande av att skrikhögern inte sällan lockar till sig aktivister som är synnerligen lättkränkta och än mer okunniga.

    Nu ska jag kolla om en aktivist i en annan tråd som påstod att Sverige är ett statskommunistiskt land har utvecklat analysenSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?