• moaz
    Äldre 28 Dec 18:13
    808137 visningar
    7824 svar
    -3 +9
    7824
    808137

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • Harry H
    Äldre 7 Apr 10:25
    FDFMGA skrev 2018-04-07 09:54:41 följande:
    Olika aspekter av det nordkoreanska samhällssystemet har tagits upp relativt frekvent den senaste tiden och då definitivt inte bara det högljudda skrikandet Trump och Kim Jong-Un emellan. 
    Återigen. Jämför utrymmet som den lite uttjatade mellanöstern-konflikten får i media jämfört med koncentrationslägreen i Nordkorea.

    Det råder ingen som helst rimighet i mediebevakningen. Palestina får löjligt mycket utrymme i svensk press, och Nordkorea extremt lite.
  • Harry H
    Äldre 7 Apr 10:28
    FDFMGA skrev 2018-04-07 09:54:41 följande:
    Nu ska jag kolla om en aktivist i en annan tråd som påstod att Sverige är ett statskommunistiskt land har utvecklat analysenSkrattande
    Är det verkligen okej enligt forumreglerna att kalla andra skribenter för saker?
    Tycker du det bidrar till ett positivt debattklimat?
  • Abegay­le70
    Äldre 7 Apr 14:12
    nihka skrev 2018-04-06 23:59:15 följande:
    Jag föreslår att du studerar ditt inlägg 1900 med propagandafilmen som är en...PROPAGANDAFILM
    Till skillnad från de propagandafilmer producerade av pallywood som SVT sänder...
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Äldre 7 Apr 16:07
    Harry H skrev 2018-04-07 10:28:52 följande:
    Är det verkligen okej enligt forumreglerna att kalla andra skribenter för saker?
    Tycker du det bidrar till ett positivt debattklimat?
    Om det är okej att kalla den som skrev att Sverige är ett statskommunistiskt land för aktivist som jag gjorde.

    Det skulle jag tro att det är.

    Varför inte försöka lära dig innebörden av aktivist i stälet för antyda  att modereringen ska anpassas efter vad det nu kan tänkas att du tror att aktivist betyderSkrattande

    Däremot är det för övrigt inte tillåtet att komma tillbaka till FL med en ny signatur för den som har blivit avförd från forumet på grund av att hen inte kunde integreras med FL: regler.Glad
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Harry H
    Äldre 7 Apr 17:32
    FDFMGA skrev 2018-04-07 16:07:54 följande:
    Om det är okej att kalla den som skrev att Sverige är ett statskommunistiskt land för aktivist som jag gjorde.

    Det skulle jag tro att det är.

    Varför inte försöka lära dig innebörden av aktivist i stälet för antyda  att modereringen ska anpassas efter vad det nu kan tänkas att du tror att aktivist betyderSkrattande

    Däremot är det för övrigt inte tillåtet att komma tillbaka till FL med en ny signatur för den som har blivit avförd från forumet på grund av att hen inte kunde integreras med FL: regler.Glad
    Kan du bevisa att personen ifråga är aktivist?
  • Äldre 7 Apr 18:03
    Harry H skrev 2018-04-07 17:32:59 följande:
    Kan du bevisa att personen ifråga är aktivist?
    Haha, ni bebbenick har förvånansvärt ofta en märklig uppfattning om vad som kan bevisasSkrattande

    Jag kan däremot förklara att jag uppfattar den som påstår att Sverige är ett statskapitalistiskt land som en synnerligen okunnig aktivist på yttersta högerkanten.

    Jag kan också förklara att jag anser att han inte är ensam om denna fullständiga okunnighet om svenska förhållanden bland högeraktivister.

    Jag tycker du ska ställa frågan till moderatorerna på FL - alltså frågan om det är tillåtet att kalla den som påstår att Sverige är ett statskommunistiskt land för aktivist.Skrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Harry H
    Äldre 7 Apr 18:12
    FDFMGA skrev 2018-04-07 18:03:35 följande:
    Haha, ni bebbenick har förvånansvärt ofta en märklig uppfattning om vad som kan bevisasSkrattande

    Jag kan däremot förklara att jag uppfattar den som påstår att Sverige är ett statskapitalistiskt land som en synnerligen okunnig aktivist på yttersta högerkanten.

    Jag kan också förklara att jag anser att han inte är ensam om denna fullständiga okunnighet om svenska förhållanden bland högeraktivister.

    Jag tycker du ska ställa frågan till moderatorerna på FL - alltså frågan om det är tillåtet att kalla den som påstår att Sverige är ett statskommunistiskt land för aktivist.Skrattande
    Det verkar väldigt viktigt för dig att skriva vad du tycker om andra skribenter.
  • Äldre 7 Apr 18:31
    Harry H skrev 2018-04-07 18:12:19 följande:
    Det verkar väldigt viktigt för dig att skriva vad du tycker om andra skribenter.
    Nja, jag tycker snarare att du är lite väl personfixerad, men jag noterar att du är avförd från FL för denna gång,

    så den diskussionen får vi ta nästa gångSolig
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Äldre 8 Apr 00:51
    Abegayle70 skrev 2018-04-07 14:12:48 följande:

    Till skillnad från de propagandafilmer producerade av pallywood som SVT sänder...


    Vad har vad SVT sänder med att du postar israeaeliska propagandafilmer till mig?
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Abegay­le70
    Äldre 8 Apr 14:23
    nihka skrev 2018-04-08 00:51:26 följande:
    Vad har vad SVT sänder med att du postar israeaeliska propagandafilmer till mig?
    Blir du så besvärad av vad du kallar israeliska propagandafilmer är det kanske enklare att bara scrolla förbi...
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?