• moaz

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • nihka
    Padirac skrev 2018-12-17 21:03:13 följande:
    Om du nu tror att 'det räcker med att se mig' så vill jag veta vad du har för fog för att använda mig som ett exempel på det du kallar vänster..
    Vill du verkligen gå till denna mycket mörka plats?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    nihka skrev 2018-12-18 00:28:47 följande:
    Vers 2
    Alla är vänster trallallalla-la
    Alla är vänster trallallallall-alla
    Alla är vänster trallallallalla
    Tralla-alla-alla-alla-(l)alla-la LA LA!

    Melodi: Brown Girl in the Ring

    Nej alla är inte vänster bara för att du inte gillar vad de skriver. - varken jag, Public Service eller människorna bakom buskarna

    Här kan du läsa om uppdraget:

    https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3113&artikel=5790860
    https://tinyurl.com/y9kopt6g
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nattuw
    Padirac skrev 2018-12-16 23:00:05 följande:
    Själv anser jag att förövarna borde låsas in, precis som jag anser att praktiserande nazister och fascister borde låsas in. 
    Politiska fångar är inte förenligt med en modern demokrati.
  • Flash Gordon
    K Markatta skrev 2018-12-21 14:06:17 följande:
    Korruptionsskandal under uppsegling: Enligt Expressen har SVT planer på att betala privata advokatfakturor för några av bolagets brottsdömda anställda.

    www.expressen.se/nyheter/svt-tar-notan-nar-pr.../
    Det är gratis att vara solidarisk med andras pengar.

    Tror vi att det kommer att tas upp i deras deklarationer som en skattepliktig förmån?
  • FDFMGA
    nihka skrev 2018-12-18 00:28:47 följande:
    Vers 2
    Alla är vänster trallallalla-la
    Alla är vänster trallallallall-alla
    Alla är vänster trallallallalla
    Tralla-alla-alla-alla-(l)alla-la LA LA!

    Melodi: Brown Girl in the Ring

    Nej alla är inte vänster bara för att du inte gillar vad de skriver. - varken jag, Public Service eller människorna bakom buskarna smile2.gif

    Här kan du läsa om uppdraget:
    Kampen mot oberoende medier tycks vara en av högerpopulismens hjärtefrågor. I USA kommer nog inte Trump att lyckas men i Ungern har Orban lyckats.

    Det är mot den bakgrunden man ska tolka svenska högerpopulisters en smula ogenomtänkta angrepp mot medierna - som sådant som varit i säck innan det kom i skränpåseSkrattande
  • dr Proppmätt 2
    FDFMGA skrev 2018-12-21 18:16:56 följande:
    Kampen mot oberoende medier tycks vara en av högerpopulismens hjärtefrågor. I USA kommer nog inte Trump att lyckas men i Ungern har Orban lyckats.

    Det är mot den bakgrunden man ska tolka svenska högerpopulisters en smula ogenomtänkta angrepp mot medierna - som sådant som varit i säck innan det kom i skränpåseSkrattande
    Precis. Vi måste försvara SVT's vänsterextremism in absurdum. Vi måste fortsätta avfärda folkets vrede som rasism. Vi måste fortsätta kalla sanningen för fake news. Bara så kan vänstergojan överleva.

    Eller nej...vänstermupperiet har faktiskt ingen plats i det moderna samhället som väntar runt hörnet. Lata muppar kommer få leva på den nivån de förtjänar. De som har något att bidra med kommer ta betalt för det. Godhetsapostlarna kommer kunna fortsätta fördela sin krympande kaka.
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?