• Äldre 8 Feb 12:43
    1456 visningar
    7 svar
    7
    1456

    Missfall

    Hej alla!

    Ville bara skriva av mig och berätta att jag tyvärr fick missfall. Jag hade hoppats på att det var förtidigt när jag va hos gynekologen och kolla med vu. Då va jag i 6+6.

    Men i tisdags fick jag fruktansvärt ont och började blöda. Åkte akut in och då konstaterades att allt va borta. ????

    Nu är de bara att börja om igen och hoppas på det bästa.

  • Svar på tråden Missfall
  • vilsen­själ
    Äldre 8 Feb 13:46
    #1
    elisabet75 skrev 2016-02-08 12:43:55 följande:

    Hej alla!

    Ville bara skriva av mig och berätta att jag tyvärr fick missfall. Jag hade hoppats på att det var förtidigt när jag va hos gynekologen och kolla med vu. Då va jag i 6+6.

    Men i tisdags fick jag fruktansvärt ont och började blöda. Åkte akut in och då konstaterades att allt va borta. ????

    Nu är de bara att börja om igen och hoppas på det bästa.


    Hej hej!

    Är ledsen för din skull, jag fick missfall för 9 dagar sen :( det var det värsta jag har vart med om. Jag bröt ihop total.

    Ska ni försöka nu direkt igen eller ska ni vänta en stund?

    Har ni några fler barn eller var detta eran första?

    Kram och glöm inte att bryt ihop och ställ dig upp igen; ) vet vad du går igenom ?
  • Äldre 8 Feb 18:29
    #2

    Styrkekramar kramar till er har varit inne idag på gyn och fått konstanterat att fostret dött för typ 3 veckor sedan har sedan i helgen fått bruna flytningar men ingen smärta, så har varit en väldigt jobbig dag kram på er vet vad ni går igenom .

  • vilsen­själ
    Äldre 8 Feb 18:46
    #3
    Lillalilly skrev 2016-02-08 18:29:17 följande:

    Styrkekramar kramar till er har varit inne idag på gyn och fått konstanterat att fostret dött för typ 3 veckor sedan har sedan i helgen fått bruna flytningar men ingen smärta, så har varit en väldigt jobbig dag kram på er vet vad ni går igenom .


    Hej!

    Gud vad ledsamt att höra att även du har fått vara med om det värsta man kan tänka sig.

    Jag hade också bruna blödningar, i 6 veckor höll mitt missfall på :(

    Tillslut krysta jag ut han/hon i min hand. Det värsta jag vart med om. Hoppas nu på att det blir en bebis i veckan då jag har ägglossning på torsdag. Ledsen för att du inte heller fick behålla din bebis. Men ge ej upp nu.

    vill du byta Facebook?

    Jag vill gärna ha någon att prata med kring mitt missfall och dess planering kring mer skapande av barn. Du kanske tycker jag är konstig när jag tänker så.

    Kram på dig och lycka till
  • Äldre 9 Feb 10:29
    #4
    vilsensjäl skrev 2016-02-08 13:46:33 följande:
    Hej hej!

    Är ledsen för din skull, jag fick missfall för 9 dagar sen :( det var det värsta jag har vart med om. Jag bröt ihop total.

    Ska ni försöka nu direkt igen eller ska ni vänta en stund?

    Har ni några fler barn eller var detta eran första?

    Kram och glöm inte att bryt ihop och ställ dig upp igen; ) vet vad du går igenom ?
    Hej!
    Tråkigt att höra att även du mist ditt. Har du blött mycket??
    Jag bröt också ihop när jag såg allt blod och fick svaret av gyn att allt av borta.
    Jag löder fortfarande men så fort de slutat så kör vi på igen. Flört
    Detta va första gången jag va gravid.

    Kram

  • Äldre 9 Feb 10:35
    #5
    Lillalilly skrev 2016-02-08 18:29:17 följande:

    Styrkekramar kramar till er har varit inne idag på gyn och fått konstanterat att fostret dött för typ 3 veckor sedan har sedan i helgen fått bruna flytningar men ingen smärta, så har varit en väldigt jobbig dag kram på er vet vad ni går igenom .


    Hej!
    Nä, så tråkigt. Vilken vecka va du i?
    Tycker det känns så tomt inombords. Stor kram till dig också. Glad
  • vilsen­själ
    Äldre 9 Feb 11:54
    #6
    elisabet75 skrev 2016-02-09 10:29:57 följande:

    Hej!

    Tråkigt att höra att även du mist ditt. Har du blött mycket??

    Jag bröt också ihop när jag såg allt blod och fick svaret av gyn att allt av borta.

    Jag löder fortfarande men så fort de slutat så kör vi på igen. 

    Detta va första gången jag va gravid.

    Kram


    Det kommer gå bättre nästa gång :) för alla oss hoppas jag ? kram
  • Äldre 9 Feb 11:57
    #7

    Jag var i v 10 men det lilla livet hade gett upp redan i v 6 trodde de, känns att man blivet lurad när man gått så pass länge och det redan så tidigt tagit slut, men få försöka att inte deppa ihop jag har 2 underbara barn på 7 och 9 år innan som tur är . Hoppas att ni blir gravida snabbt igen och kan lägga detta bakom er, själv vet jag inte om vi vågar försöka igen, känns bra att veta när man läser er historia att man inte är ensam om detta jobbiga , tyvärr har jag inte Facebook men håller gärna kontakt här ,kram på er

Svar på tråden Missfall