• Äldre 4 Mar 09:43
    18547 visningar
    73 svar
    73
    18547

    Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?

    Tonårskära har vi alla varit, och den kärleken kan ta slut lika snabbt som den blossat upp och av precis lika konstiga anledningar.

    När jag var tonåring gjorde jag slut med en kille för att han sprang fult och kallade pengar för cash.

    Dela med er av era tokiga anledningar och historier!

  • Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?
  • Anonym (Hallå­)
    Äldre 4 Mar 11:29
    #11

    Han ältade saker. Vi kunde ha varit ute och han pratade om det som hände i typ tio minuter. Typ som när man kommit till ngn smart insikt och man liksom hakar upp sig. Svårt att förklara. Plus att han drack ur mitt glas och började äta på min mat när han var klar med sin.

    Annan kille: han la alltid glasögonen och nycklarna på samma ställe när han gick och la sig. Alltid samma ställe.

  • Anonym (H)
    Äldre 4 Mar 11:34
    #12
    Anonym (Hallå) skrev 2016-03-04 11:29:01 följande:

    Plus att han drack ur mitt glas och började äta på min mat när han var klar med sin.


    Haha! Vilken knäppgök.

    Har du skällt ut honom?

    Vad sa han i så fall?
  • Äldre 4 Mar 13:23
    #13

    Haha så många roliga anledningar.

    Jag har även blivit dumpad en gång för att han tyckte att jag hade för lite kompisar, han hade ju faktiskt bara träffat ca 10 av dom och jag blir ju för beroende av honom om jag inte har fler. Oooook?

  • Äldre 4 Mar 17:44
    #14

    Haha! Följer :D

  • Anonym (A)
    Äldre 4 Mar 18:09
    #15

    Slut och slut, vi var aldrig ihop men tackade nej till en andra dejt pga av skinnjacka och fel sorts skor vilket jag tyckte var töntigt.

    Fast jagvgillade killen innan när jag träffat honom flera ggr i jobbkläder.

  • Äldre 4 Mar 18:59
    #16

    Gjorde slut med en kille för att mina kompisar inte tyckte han var snygg. Nej, usch, 16-åriga jag var inte så mogen att jag kunde stå emot grupptryck...

  • Äldre 4 Mar 23:29
    #17

    Jag gjorde slut med en kille för att han hade en ful moped. Skaffade kille med snyggare moped i stället.
    Själv blev jag dumpad av en kille för att han tyckte jag hade konstig musiksmak.

  • Anonym (F)
    Äldre 4 Mar 23:47
    #18

    Bara tog en stor bit av min Sista pizza slice utan att fråga?!

    Snålhet.

    Självupptagenhet.

    Fåfänga.

    Inte läst en ända bok i sitt liv.

    Olika personer alla, det är iofs ej konstiga anledningar att "göra slut" utan helt befogat för min del. Eller det var väl mer dateing som tog slut väldigt abrupt.

  • Anonym (F)
    Äldre 4 Mar 23:49
    #19

    Jaa, och en för att han hade läskigt små fötter.. Huuu, små fötter på en Man its a nono!

  • Rakad Apa
    Äldre 4 Mar 23:53
    #20

    Gjorde slut med en tjej för att hennes fitta luktade popcorn när hon blev kåt. 


    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?