• Äldre 4 Mar 09:43
    18486 visningar
    73 svar
    73
    18486

    Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?

    Tonårskära har vi alla varit, och den kärleken kan ta slut lika snabbt som den blossat upp och av precis lika konstiga anledningar.

    När jag var tonåring gjorde jag slut med en kille för att han sprang fult och kallade pengar för cash.

    Dela med er av era tokiga anledningar och historier!

  • Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?
  • Anonym (Linda­)
    Äldre 7 Mar 17:35
    #61

    När jag skulle sova över hos min kille (15) första gången och hans mamma käckt berättade att han fortfarande kissade i sängen och sov med blöja. Han rodnade, jag dog. Sen stannade jag ändå kvar den natten för att inte vara elak, men det gick inte mer. Kunde bara tänk på lille Johan och hans blöja. Om han berättat det själv så kanske, men mamman?

  • Äldre 7 Mar 19:48
    #62
    Anonym (Linda) skrev 2016-03-07 17:35:16 följande:

    När jag skulle sova över hos min kille (15) första gången och hans mamma käckt berättade att han fortfarande kissade i sängen och sov med blöja. Han rodnade, jag dog. Sen stannade jag ändå kvar den natten för att inte vara elak, men det gick inte mer. Kunde bara tänk på lille Johan och hans blöja. Om han berättat det själv så kanske, men mamman?


    Blöjgrejen lät sjukt jobbigt och jag tycker jäkligt synd om snubben. Förstå vad han måste ha skämts och varit rädd att du skulle sprida det vidare. Klumpigt av morsan i fråga kan jag tycka
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 7 Mar 20:51
    #63

    Kul tråd :)

    I mellanstadiet: Vi båda var så blyga så vi inte vågade prata med varandra.. någonsin! Haha vi blev ihop från början genom att kompisar frågat chans åt oss :)

    I tonåren:

    1. Snyggaste killen jag sett/träffat på länge. Han flåsade alltid när vi pratade i telefon. Det var riktigt skumt.

    2. Hade träffats någon/ett par enstaka gånger bara. Tyckte han blev konstigare och konstigare och ostabil för varje gång. En kväll skulle vi se på film och så fick jag nog. Gick in på toan och kunde bara inte med att gå ut igen så jag smet ut genom toafönstret och hörde aldrig av mig igen och svarade inte när han ringde. Sprang på honom 3 månader senare då kallade han mig för en dålig flickvän.. kunde inte mer än att bara skratta åt det hela :) (rolig historia mest)

    3. Han var så skakig, tror stackaren var väldigt nervös bara :)

    4. Hans näsa var röd, alltså helt Rudolfröd. Kunde inte se honom för hans röda näsa.

    5. Jättesnygg kille, ff idag jättesnygg men världens sämsta andedräkt.

  • Anonym (Elsa)
    Äldre 7 Mar 22:27
    #64
    Anonym (Tj) skrev 2016-03-07 12:34:13 följande:

    En kille jag träffade några gånger ville inte ha kondom vid sex... Så vi sov bara, morgonen efter berättade han att han var mjölkproteinsallergisk och det var droppen.
    Kan inte föreställa mig en framtid utan kondomer och ost (inte samtidigt såklart)


    Känner igen det!
  • Anonym (Linda­)
    Äldre 7 Mar 23:17
    #65
    Jossofräs skrev 2016-03-07 19:48:57 följande:

    Blöjgrejen lät sjukt jobbigt och jag tycker jäkligt synd om snubben. Förstå vad han måste ha skämts och varit rädd att du skulle sprida det vidare. Klumpigt av morsan i fråga kan jag tycka


    Det var så hemskt! Hon ville väl vara snäll mamma men för hans del blev det ju bara ännu värre.
  • Anonym (Elakm­orsa)
    Äldre 8 Mar 09:07
    #66
    Anonym (Linda) skrev 2016-03-07 17:35:16 följande:

    När jag skulle sova över hos min kille (15) första gången och hans mamma käckt berättade att han fortfarande kissade i sängen och sov med blöja. Han rodnade, jag dog. Sen stannade jag ändå kvar den natten för att inte vara elak, men det gick inte mer. Kunde bara tänk på lille Johan och hans blöja. Om han berättat det själv så kanske, men mamman?


    Hahaha, vilken morsa från hell! Jag skulle ha begått självmord omedelbart. Låg du med han i sängen med blöja då? Vilken förstanatt
  • Anonym (Henke­)
    Äldre 8 Mar 17:02
    #67

    När jag var 15 gjorde jag slut med en tjej bara för att hon kissade på sig när vi var med klassen på Liseberg.

  • Anonym (Pippi­lotta)
    Äldre 8 Mar 17:20
    #68
    Snygg kotlett skrev 2016-03-07 11:01:59 följande:
    Han skulle få stryk om han berättade om sin fantasi för mig
    Varför då? Det har väl inte med dig att göra vad han tänder på?
  • Anonym (Linda­)
    Äldre 9 Mar 09:12
    #69
    Anonym (Elakmorsa) skrev 2016-03-08 09:07:02 följande:

    Hahaha, vilken morsa från hell! Jag skulle ha begått självmord omedelbart. Låg du med han i sängen med blöja då? Vilken förstanatt


    Låg med han? Ja vi låg på hans plastade madrass och kramades. Man kan inte ha sex med någon i blöja om det var det du menade. Hans mamma var inte klok som du säger
  • Anonym (Elakm­orsa)
    Äldre 9 Mar 11:44
    #70
    Anonym (Linda) skrev 2016-03-09 09:12:54 följande:

    Låg med han? Ja vi låg på hans plastade madrass och kramades. Man kan inte ha sex med någon i blöja om det var det du menade. Hans mamma var inte klok som du säger


    Fy vad pinsamt. Stackarn. Prasslade det i sängen? :)
  • Anonym (Linda­)
    Äldre 10 Mar 12:14
    #71
    Anonym (Elakmorsa) skrev 2016-03-09 11:44:52 följande:

    Fy vad pinsamt. Stackarn. Prasslade det i sängen? :)


    Hehe, lite prasslade det nog. Har förträngt.
  • Äldre 15 Mar 20:50
    #72

    I 20års åldern så var jag tillsammans med en tjej som jag verkligen var förälskad i, långt upp över öronen. Problemet var att hela hennes släkt var, mer eller mindre, rejält decimerad på grund av cancer.

    Jag stod inte ut med tanken att hon skulle kunna försvinna från mig på det sättet, så jag kastade in handduken. Kanske inte världens smartaste beslut ...

  • Äldre 15 Mar 21:53
    #73

    Har läst om en kille som gjort slut för att tjejen inte kunde säga namnen på alla i Ghost Bussens ^^

Svar på tråden Vad är den knäppaste anledningen till att du gjort slut?