• Anonym (ont i magen)
    Äldre 13 Mar 17:34
    27037 visningar
    203 svar
    -2
    203
    27037

    Vågar inte gå och bajsa

    Jag har ett problem som någon mer här kanske varit med om.

    Det är så att jag flyttade in tillsammans med min pojkvän i en liten lägenhet strax efter nyår. Lägenheten är liten (34m2 tror jag) och lite gammaldags. Toaletten tex har inget fönster och har ganska dålig ventilation. Problemet är då att när man går och bajsar så luktar det verkligen jättemycket och jätteilla därinne ganska länge. Jag har provat luftrenare och parfym, men doften blandar sig bara med bajslukten som gör det nästan ännu värre. Mitt problem är att jag tycker verkligen att det är jätteskämmigt om min pojkvän går in på toa efter att jag har varit där och gjort nummer två. Han är dessutom lite fin i kanten och skulle nog ställa till världens liv om han måste gå in där efter mig. Det jag gör nu är att jag inte går och bajsar alls när han är hemma.

    Eftersom jag pluggar och han jobbar brukar jag passa på och göra ifrån mig när han är på jobbet. Helgerna är värst då jag måste gå och hålla mig fredag - måndag. Helgerna är med andra ord bäst när dom är över, för då kan jag gå och bajsa.

    Min största oro är under den kommande påsken då min sambo är ledig i fyra dagar i sträck, och han har sagt hur skönt det ska bli "att inte göra något" under hela påskhelgen. Dvs, jag tror inte han kommer gå ut utan mig så det kommer inte bli nån lucka där jag kan bajsa. Kan man hålla sig i fyra dagar (mitt rekord är tre hittills)? Är det farligt?

    Är det fler som varit i samma situation? Hur löste ni detta? Sitter här och har verkligen jätteont i magen

  • Svar på tråden Vågar inte gå och bajsa
  • Anonym (gamma­l kärrin­g)
    Äldre 13 Mar 18:03
    #21
    Anonym (ont i magen) skrev 2016-03-13 17:44:31 följande:
    Jo visst gör han det, men han är ju kille. Han har sagt att han aldrig skulle vara tillsammans med en tjej som pruttar tex, så jag är rädd att han skulle bli äcklad om jag då går och gör något som luktar ännu värre. 
    Det var det fånigaste jag har hört. Alla vet att människor fiser, vi fiser 25-30 ggr om dygnet allihop!! Man behöver förvisso inte demonstrera eller påtala sina tarmfunktioner men man måste faktiskt få ha dem.

    Jag säger till min man ibland att han kan vänta med att använda toan jag nyss var på, han fattar då vad jag menar utan att mer behöver sägas.

    Antingen får din kille tåla att du också är mänsklig eller tycker jag du ska vägra bo med honom. Hellre särbo än att förstöra sin mage och tarm, det om något kommer att sitta i långt efter att denna relationen är över.
  • Anonym (LOL)
    Äldre 13 Mar 18:03
    #22
    Anonym (ont i magen) skrev 2016-03-13 17:44:31 följande:
    Jo visst gör han det, men han är ju kille. Han har sagt att han aldrig skulle vara tillsammans med en tjej som pruttar tex, så jag är rädd att han skulle bli äcklad om jag då går och gör något som luktar ännu värre. 
    Men har han problem? Han förstår väl att det luktar även när kvinnor bajsar?
  • Anonym (ont i magen) Trådstartaren
    Äldre 13 Mar 18:09
    #23

    Tänkte beställa sprayen nu, men den är ju bara tillgänglig i USA

    Kan man köpa den i Sverige? 

  • Anonym (ont i magen) Trådstartaren
    Äldre 13 Mar 18:11
    #24
    Anonym (LOL) skrev 2016-03-13 18:03:29 följande:
    Men har han problem? Han förstår väl att det luktar även när kvinnor bajsar?
    Vet inte, jag vet bara att han avskyr kvinnor som fiser. Skulle ALDRIG våga släppa mig när han är i närheten. Jag brukar gå ut i köket och stå nära fläkten när jag verkligen behöver släppa mig lite. 
  • Anonym (sluta va rädd)
    Äldre 13 Mar 18:16
    #25
    +1

    Var lika rädd som du när jag var hos min kille några dagar i sträck och inte vågade bajsa. Jag passade på när han var ute och låtsades både för mig själv och för honom att jag är den enda personen i världen som aldrig bajsar.
    Han gick på toa som om det var den naturligaste saken i världen och lämnade en doft efter sig dessutom - utan att skämmas!! Det du

    När jag träffade min nya kille var han likadan - han bajsade hej vilt och jag började göra samma sak. Jag tänkte - om han så kan jag och om han tycker det är äckligt när jag får han väl göra det. Jag tänker inte gå omkring och ha ont i magen och efter det blev det hur naturligt för mig också. Alla bajsar även om man låtsas som om man inte gör det. Visst är det en konstig värld vi lever i - alla ska vara perfekta och lukta gott hela tiden men bajsa - nää sånt sysslar vi INTE med!

  • Anonym (mm)
    Äldre 13 Mar 18:19
    #26
    Anonym (ont i magen) skrev 2016-03-13 18:11:30 följande:

    Vet inte, jag vet bara att han avskyr kvinnor som fiser. Skulle ALDRIG våga släppa mig när han är i närheten. Jag brukar gå ut i köket och stå nära fläkten när jag verkligen behöver släppa mig lite. 


    Ska du hålla på så här resten av ditt liv?
  • Äldre 13 Mar 18:22
    #27
    Anonym (ont i magen) skrev 2016-03-13 17:52:44 följande:

    Att lämna honom är absolut inget val. Lägenheten ligger centralt och i ett jättebra läge.

    Jag ska testa den där sprayen. Någon som vet om företaget skickar till Sverige? Om den fungerar får jag bajsa jättefort så att han inte förstår vad jag gör.


    Den här kommentaren var jättekul! Men du är klart, har man fått tag i en fin lägenhet så håller man fast vid den.
  • Anonym (Tänds­tickor­)
    Äldre 13 Mar 18:23
    #28

    Lägg in en ask med tändstickor i badrummet och tänd några och blås ut när du är klar. Problemet är löst. Eller så får din sambo acceptera att du är en normal person som bajsar och att bajs inte luktar parfym direkt det vet han nog redan.

  • Anonym (Tänds­tickor­)
    Äldre 13 Mar 18:26
    #29

    Sen det där TS med att du fiser i köket med fläkten på det gör min sambo också. Så fort fläkten går i köket utan att vi har lagat mat så vet jag ju vad han har gjort och det luktar ändå fis.

  • Anonym (Fia)
    Äldre 13 Mar 18:31
    #30
    Anonym (ont i magen) skrev 2016-03-13 18:09:15 följande:

    Tänkte beställa sprayen nu, men den är ju bara tillgänglig i USA

    Kan man köpa den i Sverige? 


    Nu verkar det här ju mest vara ännu en bajs trolltråd med tanke på kommentaren om lägenheten - men kan ju finnas andra som läser.

    poo-pourri.se/

    www.coolstuff.se/Poo-Pourri

    har för mig jag sett den på diverse olika webshoppar också tidigare
Svar på tråden Vågar inte gå och bajsa