• Anonym (ont i magen)
    Äldre 13 Mar 17:34
    26818 visningar
    203 svar
    -2
    203
    26818

    Vågar inte gå och bajsa

    Jag har ett problem som någon mer här kanske varit med om.

    Det är så att jag flyttade in tillsammans med min pojkvän i en liten lägenhet strax efter nyår. Lägenheten är liten (34m2 tror jag) och lite gammaldags. Toaletten tex har inget fönster och har ganska dålig ventilation. Problemet är då att när man går och bajsar så luktar det verkligen jättemycket och jätteilla därinne ganska länge. Jag har provat luftrenare och parfym, men doften blandar sig bara med bajslukten som gör det nästan ännu värre. Mitt problem är att jag tycker verkligen att det är jätteskämmigt om min pojkvän går in på toa efter att jag har varit där och gjort nummer två. Han är dessutom lite fin i kanten och skulle nog ställa till världens liv om han måste gå in där efter mig. Det jag gör nu är att jag inte går och bajsar alls när han är hemma.

    Eftersom jag pluggar och han jobbar brukar jag passa på och göra ifrån mig när han är på jobbet. Helgerna är värst då jag måste gå och hålla mig fredag - måndag. Helgerna är med andra ord bäst när dom är över, för då kan jag gå och bajsa.

    Min största oro är under den kommande påsken då min sambo är ledig i fyra dagar i sträck, och han har sagt hur skönt det ska bli "att inte göra något" under hela påskhelgen. Dvs, jag tror inte han kommer gå ut utan mig så det kommer inte bli nån lucka där jag kan bajsa. Kan man hålla sig i fyra dagar (mitt rekord är tre hittills)? Är det farligt?

    Är det fler som varit i samma situation? Hur löste ni detta? Sitter här och har verkligen jätteont i magen

  • Svar på tråden Vågar inte gå och bajsa
  • Äldre 15 Mar 18:29
    #91
    Gå efter honom på toa 
  • Äldre 15 Mar 23:41
    #92

    Jag tycker till och med det är jobbigt att kissa när jag och en tjejkompis gått på var sin toalett där man lätt kan höra mellan båsen. Men jag vill ju inte min killkompis ska höra heller när jag är hemma hos honom, även om jag väl inte direkt bryr mig egentligen. Ja, lukt är betydligt mer pinsamt - även på en offentlig toalett när det främlingar ska in efter! Glad Inte så roligt vara efter dem heller!!

  • Äldre 15 Mar 23:51
    #93

    Bit ihop och bajsa!! Gärna lite extremt, som att med en tidning ihoprullad under armen tydligt säga till pojkvännen att du ska gå o bajsa. Kommer kännas jättejobbigt, helt säkert. Men sedan kommer det bara bli lättare för varje gång! :) innan du vet ordet av det kommer du säkert sitta o bajsa med öppen dörr skrikandes om att toalettpappret är slut. Lycka till, hoppas verkligen det läser sig..

  • Anonym (Sara)
    Äldre 16 Mar 06:06
    #94
    +1
    Anonym (ont i magen) skrev 2016-03-13 17:44:31 följande:

    Jo visst gör han det, men han är ju kille. Han har sagt att han aldrig skulle vara tillsammans med en tjej som pruttar tex, så jag är rädd att han skulle bli äcklad om jag då går och gör något som luktar ännu värre. 


    Hur gamla är ni? Undrar utifrån hans barnsliga uttalande. Du måste ju bli helt uppsvälld och gasig av att gå och hålla dig. Jag tycker du ska skaffa dig en bättre man.
  • Äldre 16 Mar 07:53
    #95
    Anonym (ont i magen) skrev 2016-03-15 17:41:48 följande:
    Tänkte bara uppdatera här i tråden och säga att sprayen inte har levererats ännu, men nu är sambon på jobbet och jag behöver den egentligen inte innan helgen ändå.

    Har förresten testat med att duscha efteråt, men det gör ju ingen skillnad. Det känns som att partiklarna från avföringen sprids med ångan från duschen.
    Du skulle kunna höra med vården ifall de kan stomioperera dig. Lyckas du få igenom en sådan bör dina problem vara borta.
  • LillaL­oppi
    Äldre 16 Mar 08:07
    #96
    Aikido skrev 2016-03-16 07:53:05 följande:
    Du skulle kunna höra med vården ifall de kan stomioperera dig. Lyckas du få igenom en sådan bör dina problem vara borta.
    Ja, då lär han ju vilja gifta sig med henne - när hon får en BAJSPÅSE på magen!
  • Äldre 16 Mar 09:12
    #97

    Jag brukar posta ett paket till min syrra Febreeze, she swears by it ;) trist att dom inte säljer dom i Sverige för dom är verkligen bra och tar bort skit lukten och luktar gott!! Annars tändstickor funkar, men kke inte...

  • Äldre 16 Mar 15:38
    #98
    LillaLoppi skrev 2016-03-16 08:07:59 följande:
    Ja, då lär han ju vilja gifta sig med henne - när hon får en BAJSPÅSE på magen!
    Vad petiga vi var här då. Här kommer man med konstruktiva förslag och så får man bara ovett.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 16 Mar 17:03
    #99

    Det ska inte lukta "jätteilla jättelänge" när man har bajsat. Jag äter lchf och när jag bajsar tar hela besöket på toa 3 min och det luktar ingenting. Ät bättre så slipper du besvären.

  • Anonym (LCHF = DÖDSDI­ETEN!)
    Äldre 16 Mar 17:09
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-03-16 17:03:50 följande:

    Det ska inte lukta "jätteilla jättelänge" när man har bajsat. Jag äter lchf och när jag bajsar tar hela besöket på toa 3 min och det luktar ingenting. Ät bättre så slipper du besvären.


    Jag äter som man ska, med samma resultat.
Svar på tråden Vågar inte gå och bajsa