• Anonym (Tänd på tjock tjej)
    Äldre 24 Mar 20:49
    73113 visningar
    206 svar
    206
    73113

    Sex med tjock tjej? Bara frågar

    Hej Familjeliv!

    Jag är intresserad av en tjej som är jättefin, hon är dock tjock och det gör ingenting så, men jag har inte så stir erfarenhet, är 29 och har haft sex bara med nåra tjejer, typ 3 st alla smala eller medelvikt. Hon är fin och sexig men ni som haft sex med tjocka tjejer, är det annorlunda? Jag har inte fördommar mot tjocka, denna tjejen är jag tänt på ordentligt, men är det annorlunda? Bättre/sämre? Nåt särskilt att tänka på ... Tacksam för svar!! :)

  • Svar på tråden Sex med tjock tjej? Bara frågar
  • Anonym (a)
    Äldre 24 Mar 20:54
    #1
    -2

    du är 29 år gammal? Ursäkta men det låter inte så.

  • Anonym (Panta­d?)
    Äldre 24 Mar 21:00
    #2
    -2

    Antingen är du troll eller tappad bakom en vagn. Tror mest på troll.

  • AnnaZL
    Äldre 24 Mar 21:15
    #4

    Ett tips, tala inte om henne som "tjock tjej". Vare dig hon är närvarande eller inte.

    "Tjej" räcker. Sade du tidigare "igår hade jag sex med en medelviktig tjej"?

  • Anonym (Lotha­r)
    Äldre 24 Mar 21:20
    #5

    Om du får gissa, vad tror du själv?

  • Anonym (Tänd på tjock tjej) Trådstartaren
    Äldre 24 Mar 21:49
    #6

    Verkar som alla blev arga på mig. Ingen som förstår att jag frågar? Vill bars höra erfsrenheter från dom som har varit med olika och vet om det är nån skillnad

  • Anonym (Lotha­r)
    Äldre 24 Mar 22:00
    #7
    Anonym (Tänd på tjock tjej) skrev 2016-03-24 21:49:28 följande:

    Verkar som alla blev arga på mig. Ingen som förstår att jag frågar? Vill bars höra erfsrenheter från dom som har varit med olika och vet om det är nån skillnad


    Jag blev inte arg. Mina tankar är du helt klart kommer märka skillnad. Den skillnaden beror sannolikt mer på att de du träffat/träffar är individer än på någon är rund och men annan smal.

    Med detta sagt kan man ha preferenser där runda former är något man tänder på.
  • Äldre 24 Mar 22:10
    #8

    Att säga att någon är tjock är ju tyvärr väldigt känsligt, så människor reagerar starkt på det. Folk som är spydiga/otrevliga har ofta egna bekymmer och mår dåligt själva så bry dig inte om dem.

    Jag har ingen erfarenhet så jag kan inte hjälpa dig men kanske du måste förklara mer detaljerat vad du är ute efter, vad är det du tror är skillnaden? Om sex är bra eller sämre hänger ju sällan på fysiken utan mer på personen och hur stor lusten är. Tänder man extra mycket på tjocka människor skulle man såklart svara att sexet är bättre med tjocka människor...

  • Anonym (Tänd på tjock tjej) Trådstartaren
    Äldre 24 Mar 22:16
    #9
    Rusticola skrev 2016-03-24 22:10:24 följande:

    Att säga att någon är tjock är ju tyvärr väldigt känsligt, så människor reagerar starkt på det. Folk som är spydiga/otrevliga har ofta egna bekymmer och mår dåligt själva så bry dig inte om dem.

    Jag har ingen erfarenhet så jag kan inte hjälpa dig men kanske du måste förklara mer detaljerat vad du är ute efter, vad är det du tror är skillnaden? Om sex är bra eller sämre hänger ju sällan på fysiken utan mer på personen och hur stor lusten är. Tänder man extra mycket på tjocka människor skulle man såklart svara att sexet är bättre med tjocka människor...


    Jag tänker så med, hon är verkligen fin!! Men bara att jag inte har provat, vet inte hur det blir. Vill hon kommer jag inte tacka nej hur som hwlst
  • Äldre 24 Mar 22:19
    #10

    Jag har varit med smala och tjocka tjejer. Som någon skrev är det oftast inte vikten och kroppsformen som gör attraktionen. Visst är det skillnad rent fysiskt att ligga med en som väger 50 kg och en som väger 90, men det ena är liksom inte bättre eller skönare än det andra. Går du igång på denna tjej och hon på dig så kommer det nog bli hur bra som helst!

  • Äldre 25 Mar 00:37
    #11

    Kör bara kör det är underbart att ha sex oavsett om det är tjocka eller smala kvinnor..
    Har haft det med både och men det bästa sexet har ja faktiskt haft med dom som är mer överviktiga.
    Varför vet jag inte men bäst är det..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Sex med tjock tjej? Bara frågar