• Progre­ssiv
    Äldre 31 Mar 05:30
    3375 visningar
    12 svar
    12
    3375

    Sveriges bästa debattforum?

    Familjeliv är störst räknat i antal inlägg, men Flashback vinner i antal medlemmar.

    Vilket är då bäst?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sveriges bästa debattforum?
  • Steven­Diese
    Äldre 31 Mar 06:25
    #1

    Det går ju inte jämföra riktigt. 2 helt olika forum.
    På Flashback letar efter svar på det mesta medans familjeliv är mer relationsinriktat.

    Dock så hänger jag här och inte Flashback för familje är så härligt rubbat.

  • Äldre 31 Mar 07:45
    #2
    Flashback har hittills idag redan passerat 1400 inlägg. Klår verkligen FAMILJELIV det !!!

    Jag undrar....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Äldre 31 Mar 14:54
    #3

    Skulle vilja påstå att det inte är så mycket debatter på flashback.. utan där frågar man om nått man vill veta och folk berättar utan moralpredikar. Men hänger mest här:D

  • Progre­ssiv
    Äldre 1 Apr 00:18
    #4
    StevenDiese skrev 2016-03-31 06:25:54 följande:

    Det går ju inte jämföra riktigt. 2 helt olika forum.

    På Flashback letar efter svar på det mesta medans familjeliv är mer relationsinriktat.

    Dock så hänger jag här och inte Flashback för familje är så härligt rubbat.


    Är inte Flashback mycket mer rubbat?
  • Äldre 1 Apr 00:23
    #5

    Mer aktivitet på flashback, men sämre debatt. Det går mest ut på att kalla varandra och invandrare för så fula namn som möjligt där. Här på FL är debatterna inte särskilt intensiva heller numera, så jag skulle nog säga att ingen av sajterna är särskilt bra i det hänseendet.

  • Progre­ssiv
    Äldre 1 Apr 00:32
    #6
    lövet2 skrev 2016-04-01 00:23:57 följande:

    Mer aktivitet på flashback, men sämre debatt. Det går mest ut på att kalla varandra och invandrare för så fula namn som möjligt där. Här på FL är debatterna inte särskilt intensiva heller numera, så jag skulle nog säga att ingen av sajterna är särskilt bra i det hänseendet.


    Men du har ändå inte tröttnat? Trots att du har varit här väldigt länge och är ganska berömd.
  • Äldre 1 Apr 00:38
    #7
    Progressiv skrev 2016-04-01 00:32:14 följande:
    Men du har ändå inte tröttnat? Trots att du har varit här väldigt länge och är ganska berömd.
    Jag debatterar inte längre. Jobbar för mycket och orkar för lite. Numera blir det mest korta svar på frågor där jag känner att jag har något att säga. Därför kan jag inte direkt säga att jag lider av att debatterna på sajten dött ut.
  • Progre­ssiv
    Äldre 1 Apr 00:45
    #8
    lövet2 skrev 2016-04-01 00:38:19 följande:

    Numera blir det mest korta svar på frågor där jag känner att jag har något att säga.


    Är det inte jobbigt om sådana trådar växer sig stora då? Om utgångspunkten ändå inte är att "hänga med", så att säga.
  • Äldre 1 Apr 07:55
    #9

    Klockan är 07.54

    Flashback har redan passerat 1500 inlägg. Idag.

    Kommer FL ens i närheten !!!


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Äldre 2 Apr 00:18
    #10

    Inte en chans FL e större än Flashback. Utan ha statistik har jag intrycket det händer så mycket mer på Flashback. Det postas inlägg och startas nya trådar 24/7. Trådar växer mkt snabbare än på FL och andelen lååånga trådar e mycket större. Dessutom finns det så många fler underforum där.
    FL större än Flashback? No way!

    Enligt Alexa ranking som baseras på antal besökare e Flashback #25 i Sverige, #6048 globalt. FLs ranking #122 i Sverige, 23788 i världen. Stor skillnad.

    Däremot trivs jag bättre på FL. Mycket trevligare stämning/ton här enligt mig

  • Söderm­annen
    Sat 12 Dec 2020 16:07
    #11

    Flashback sätter jag sas aldrig min fot på mer, usch för vad moderatorerna är envålds härskare där och man har ingenting att säga till om ifall dom gör fel, och fel gör alla, utom dom tydligen enligt dom själva.
    Här, mja, inte riktigt så, det är extremt segt att ladda sidor, ibland ser det ut att vara nära att browsern ger upp på att försöka ladda sidan men än har jag inte fått en failure, timeout.
    Sen nåt som förvånar mig, man kan inte redigera ett tidigare gjort inlägg här?
    Annars har jag väl inget att klaga eller säga om detta forumet, inte än i alla fall.

    Har inte varit och skrivit här så mycket tidigare än idag, en gång tidigare.

  • Tue 5 Jan 2021 22:08
    #12

    Eeeeh....


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Sveriges bästa debattforum?