• 879214
    Äldre 13 Apr 19:21
    1700 visningar
    6 svar
    6
    1700

    Present till 2-åring (litet paket)

    Jag letar efter något att skicka till min snart 2-åriga son som befinner sig hos sin farmor och farmor då jag är sjuk. Han är där flera nätter och jag vill skicka en present till honom med posten eftersom han är den som hämtar posten varje dag. Jag ska beställa något på internet och skicka direkt dit men paketet måste vara såpass litet att det går i brevinkastet (dom har en sån där brevlåda med lås så antar att luckan är rätt så liten). Ville först skickat massa mini-gosedjur av olika djurarter då han gillar att härma olika djur-läten som han nyligen lärt sig men hittar inget bra. Tips på snabba hemsidor och roliga presenter? :) gärna leverans dagen efter.

  • Svar på tråden Present till 2-åring (litet paket)
  • Äldre 13 Apr 19:28
    #1

    En bok med djur? 


    Något meningsfullt, imponerande och gärna lite skrytsamt.
  • 879214
    Äldre 13 Apr 19:45
    #2
    Vestra skrev 2016-04-13 19:28:19 följande:

    En bok med djur? 


    men gud va smart! det tänkte jag inte på. perfekt tack :)
  • Äldre 13 Apr 21:02
    #3

    Pussel! :)

  • Caramb­olan
    Äldre 13 Apr 21:48
    #4

    Underskatta inte helt vanliga vykort heller :) Det skickar jag jämt till min treåring när jag är ute och reser med jobbet. Han har en hel hög och vill fortfarande ta fram och titta på och läsa även de som är 1-2 år gamla.

  • 879214
    Äldre 13 Apr 21:58
    #5

    tack för era bra idéer :) vykort är smart det med, det glömmer man lätt bort men tror dock min son inte skulle förstå det 'roliga' med det än hehe. beställde några små böcker tillslut... bland annat en "pusselbok". vet att det hade räckt med 1 bok men alltså sån beslutsångest jag fick! haha. så nu blir det två paket med totalt 4 böcker..

  • Äldre 13 Apr 22:46
    #6

    Pixi-böcker! :)

Svar på tråden Present till 2-åring (litet paket)