• Äldre 4 May 21:21
    6338 visningar
    11 svar
    11
    6338

    Nät plussade ni efter missfall?

    Jag fick missfall i december i v 11 och har börjat försöka bli gravid igen. Mensen har kommit så ingen graviditet. .

    Hur lång tid tog det för er att bli gravida efter ert missfall?

  • Svar på tråden Nät plussade ni efter missfall?
  • Äldre 4 May 21:46
    #1

    Fick MF i v 6, 20/1 o sen + igen 12/5

  • Äldre 4 May 22:16
    #2

    Fick mf i v 7 den 20/6 och plus igen den 3/10. Så jag hade mens tre gånger innan jag blev gravid igen. För mig strulade äl efter mf så första och tredje mensen hade jag ingen äl. Håller tummarna för er!

  • Äldre 4 May 22:24
    #3

    Jag hade en blödning emellan, det gick jättefort (konstigt nog!!)

    Beklagar missfallet!

  • Äldre 4 May 23:22
    #4

    Tack för era svar.

    Jag hoppas att jag plussar innan sommaren iallafall! Så himla orättvist det är .

  • Äldre 4 May 23:42
    #5

    Fick mf i v 6. Det var den 3 aug, den 27 aug plussade jag igen utan någon mens emellan. Allt har gått bra och beräknar föda om 5 dagar:)

  • Fru Ve
    Äldre 18 May 17:50
    #6

    Jag hade ett tidigt MF i v.5 eller v.6 i maj-10. Plussade sedan i okt -10 igen.

  • Äldre 27 Feb 14:26
    #7

    Jag fick missfall (för andra gången) förra månaden väldigt tidigt i v5 redan. Plussade i förrgår och har bim idag, sitter i soffan och mår dåligt bara. Orolig för missfall igen :( usch känns så jobbigt vill bara försvinna.

  • Äldre 27 Feb 17:38
    #8
    Januaribarn11 skrev 2017-02-27 14:26:28 följande:

    Jag fick missfall (för andra gången) förra månaden väldigt tidigt i v5 redan. Plussade i förrgår och har bim idag, sitter i soffan och mår dåligt bara. Orolig för missfall igen :( usch känns så jobbigt vill bara försvinna.


    Jag förstår dig, plussade själv på nytt tre veckor efter ett tidigt missfall i vecka 6 och hade svårt att glädjas åt det eftersom jag var orolig att det skulle gå åt pipan igen. Om det skänker dig någon tröst så gick allting bra andra gången och nu sitter jag här och hade BF igår. Håller tummarna för att allt ska gå vägen för dig den här gången!
  • Äldre 27 Feb 17:43
    #9

    Fick mf i början av februari och plussade den 12 maj. Efter de andra mf:en försökte vi inte direkt.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 27 Feb 19:47
    #10

    Fick missfall i april (vecka 9), blev gravid igen i september men det slutade i ett tidigt missfall det också (vecka 5). Blev gravid direkt efter det och då gick det hela vägen! 


  • Äldre 27 Feb 20:20
    #11

    Missfall i dec 15 och och hade några månaders paus. Plussade på sjätte försöket efteråt och är idag i vecka 24 och väntar på en efterlängtad pojke!

Svar på tråden Nät plussade ni efter missfall?