• Anonym (frust­rerad-­ungman­)
    Äldre 14 May 19:17
    106519 visningar
    133 svar
    -3
    133
    106519

    flickvän luktar bajs

    blir så frustrerad när jag ska ha sex med min flickvän. efter ett tags knullande känner man stanken utav bajs tränga in i näsan eller när man ska slicka henne så känner man lukten utav skit. hur jävla svårt ska det vara för er tjejer/kvinnor att ta hand om eran hygien? TVÄTTA ER FÖR FAN MELLAN SKINKORNA NÄR NI HAR BAJSAT FÖR FAN!!!  har alla tjejer nuförtiden hygien problem?

  • Svar på tråden flickvän luktar bajs
  • Äldre 14 May 19:33
    #1

    DIN flickvän stinker skit och du anklagar alla kvinnor för bristande hygien? Mycket märkligt... Vore det inte smartare att ta detta med just den individen det gäller?

    Ingen av mina partners har luktat bajs, ever!

  • Anonym (Kent)
    Äldre 14 May 19:54
    #2

    Samma visa här hemma.

    Så fort jag dunkar frugan bakifrån (i muttan) kommer denna hiskeliga odör, tyvärr.

    Jag har börjat lägga en kudde över röven och då kommer inte dessa pustar med bajalukt. Prova och se om det funkar för dej också.

  • Anonym (frust­rerad-­ungman­) Trådstartaren
    Äldre 14 May 19:59
    #3
    -1
    Anonym (Kent) skrev 2016-05-14 19:54:44 följande:

    Samma visa här hemma.

    Så fort jag dunkar frugan bakifrån (i muttan) kommer denna hiskeliga odör, tyvärr.

    Jag har börjat lägga en kudde över röven och då kommer inte dessa pustar med bajalukt. Prova och se om det funkar för dej också.


    håller verkligen med om när man tar henne bakifrån. efter ett par sekunders dunkande känner man denna lukt utav bajs tränga in i näsborrarna. riktigt vidrigt att det är så många tjejer med så dålig hygien usch.
  • Äldre 14 May 20:16
    #4

    jag hade en kille som luktade bajs, så det är ju inget som bara gäller kvinnor....berätta för henne så blir det säkert bättre, om inte så får du väl dumpa henne.

  • Anonym (huuuh­)
    Äldre 14 May 20:25
    #5

    jag hoppar runt och pruttar och pruttar och pruttar

  • Anonym (Gaste­n)
    Äldre 14 May 23:11
    #6

    Absolut vanligt att det luktar bajs när man kör bakifrån. Framförallt när det är en spontant omgång och hon inte har hunnit "förbereda sig". Ska prova med kudden nästa gång :)

  • Anonym (!.,?)
    Äldre 14 May 23:24
    #7
    Anonym (frustrerad-ungman) skrev 2016-05-14 19:59:31 följande:
    håller verkligen med om när man tar henne bakifrån. efter ett par sekunders dunkande känner man denna lukt utav bajs tränga in i näsborrarna. riktigt vidrigt att det är så många tjejer med så dålig hygien usch.
    Kanske inte så konstigt att de luktar BAJS när ni ska knulla nån i RÖVEN eller? Skyll er själva fan vad förväntar ni er. En röv är till för att saker ska komma UT och inte IN
  • Anonym (Gaste­n)
    Äldre 14 May 23:28
    #8
    Anonym (!.,?) skrev 2016-05-14 23:24:59 följande:
    Kanske inte så konstigt att de luktar BAJS när ni ska knulla nån i RÖVEN eller? Skyll er själva fan vad förväntar ni er. En röv är till för att saker ska komma UT och inte IN
    Kom igen nu "vanilla girl", knulla bakifrån betyder inte analsex. Du har tydligen fortfarande mycket att lära här i livet :)
  • Anonym (kvinn­a)
    Äldre 14 May 23:29
    #9
    +2

    Jo, tyvärr är det precis som du säger och den enda lösningen för dig är att du börjar kulla med män. Lycka till!

  • Anonym
    Äldre 15 May 00:16
    #10

    din tjej är detsamma som alla tjejer?

    Du får väl övertala henne att ni samduschar före samlaget och så tvålar du in hela hennes kropp grundligt, inklusive anus som du tvålar in extra noga.

    Lägga en kudde över rumpan som någon nämnde verkar inte särskilt upphetsande. Det är ju kroppskontakten man är ute efter och en stor fyllig tjejrumpa är dessutom en syn för gudarna.

Svar på tråden flickvän luktar bajs