• Sigrid

    Tips på bra ankelstrumpor som inte glider ner och korvar sig under foten

    Jag önskar tips på bra ankelstrumpor som inte glider ner och lägger sig som en stor korv under hålfoten. Finns det strumpor som är bra eller kan det bero på skona också?

  • Svar på tråden Tips på bra ankelstrumpor som inte glider ner och korvar sig under foten
  • Meriall

    Det finns sådana med lite silikon eller vad det är på insidan vid hälen på H&M, de håller sig uppe bättre.

  • Duckan

    Om de får vara svarta så har H&M bra såna på sin sportavdelning. Säljs i trepack, svarta eller tre olika färger. Jag har dem när jag springer och de korvar sig ej.

  • flygrl

    Det här e ju ett evigt irritations moment. F*****g strumpor som man knappt hinner få på sig skorna innan dom hasat ner helt. :( Det e skillnad på olika strumpor och dom lite dyrare löpar varianterna brukar sitta uppe bättre. Fast Lidl säljer strumpor för sport bruk som sitter uppe bra & inte kostar så mycket. :)

    Viktigt enligt mig e dom inte får va f ö r små och tajta på foten utan ska sitta bekvämt för då håller dom sig uppe bättre. Finns ju också strumpor som går upp en liten aning högre och därför inte dras ner av kanten på skon. :)

  • Hans28

    Tycker det låter som om ts har provat för stora strumpor. Har inga problem med att mina hasat ner. Har mest Frank Dandy men även andra märken.

  • livserfaren

    Såå snyggt o sexigt med ankelstrumpor typ nylonisar min tjej har ofta det o det äär såå sexigt att kolla in hennes fötter efter en dag i Converse.Dom sitter uppe såå bra på henne.

  • livserfaren
    Sigrid skrev 2016-06-13 09:57:00 följande:

    Jag önskar tips på bra ankelstrumpor som inte glider ner och lägger sig som en stor korv under hålfoten. Finns det strumpor som är bra eller kan det bero på skona också?


    Hur går det för dig i ditt val av ankelstrumpor har problemet löst sig.Nyfiken
  • livserfaren
    aerial skrev 2017-08-13 20:13:04 följande:

    Har samma problem och Kappahls sneakerstrumpa är de bästa!


    vilket material är det på KappAhls sneakers strumpor
  • aerial
    livserfaren skrev 2017-08-13 20:32:32 följande:

    vilket material är det på KappAhls sneakers strumpor


    97% polyamid, 3% elastan.

    Det ska vara de som säljs i 2-pack.
  • livserfaren
    aerial skrev 2017-08-13 21:12:48 följande:

    97% polyamid, 3% elastan.

    Det ska vara de som säljs i 2-pack.


    Ok tack för svaret.
  • livserfaren

    Lindex har strumpvecka nu köp 3 5-pack betala för 2 nylon ankel 5 pack  beige o svart bra och korvar sig inte under foten.Bra val nu när det blir kallare.

  • livserfaren
    Sigrid skrev 2016-06-13 09:57:00 följande:

    Jag önskar tips på bra ankelstrumpor som inte glider ner och lägger sig som en stor korv under hålfoten. Finns det strumpor som är bra eller kan det bero på skona också?


    hur går det för dig när det gälller dina ankelstrumpor.Nyfiken
  • livserfaren

    riktigt nyfiken hur går det med dina ankelstrumpor har du hittat dina strumpor i denna utomordentliga viktiga fråga-

Svar på tråden Tips på bra ankelstrumpor som inte glider ner och korvar sig under foten