• Anonym (Both)
    Äldre 29 Jun 21:28
    8568 visningar
    44 svar
    44
    8568

    Tjejer/killar: Gillar ni mest blondiner, brunetter, rödhåriga/svarthåriga på det motsatta könet?

    Jag tycker blondintjejer är sötast, men brunhåriga sexigast.

  • Svar på tråden Tjejer/killar: Gillar ni mest blondiner, brunetter, rödhåriga/svarthåriga på det motsatta könet?
  • Äldre 29 Jun 21:40
    #1

    Hårfärgen är mindre viktig, fast en blondin är aldrig fel...

    Fast nu byter ju tjejer hårfärg som när en annan byter skjorta så nu vet man aldrig vad som är äkta eller fejk.

  • Äldre 29 Jun 21:58
    #2

    Spelar ingen roll så läge det passar ihop, så att säga. Och inte ser totalt påklistrat/plastperuk ut.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Äldre 29 Jun 22:08
    #3
    +1

    Beror helt på vad personen passar i. En person kan ju se helt galen ut i blont medan en annan inte alls passar i mörkt. Föredrar inte det ena mer n det andra. Så en blondin som passar i blont är alltså lika snygg som en brunett som passar i brunt enligt mig. Som exempel.


  • Anonym (.)
    Äldre 30 Jun 01:40
    #4

    Föredrar definitivt mörkhåriga män, som gärna får ha rejält markerade ögonbryn.
    Är kvinna.

  • Pkb
    Äldre 1 Jul 07:13
    #5

    Har ingen preferens vad gäller hårfärg, är en man snygg så är han.

  • Anonym (Blond­)
    Äldre 1 Jul 07:41
    #6

    Blonda kvinnor är ju söta och män med lite mörkare hår är oftast snyggare.

  • Anonym (Nanne­)
    Äldre 1 Jul 08:21
    #7

    Jag är blond och föredrar mörkhåriga killar (fast är ihop med en mellanblond )
    Min kompis är mörkhårig och föredrar blonda killar.

  • Äldre 1 Jul 09:21
    #8

    De flesta killar jag gillat har haft brunt hår så jag gissar att det är det jag gillar mest. Fast det är ju också det vanligaste. På tjejer spelar det ingen roll.

  • Äldre 1 Jul 09:30
    #9

    Jag har inga preferenser gällande hårfärg, en snygg man är snygg oavsett vilken hårfärg han råkar ha fötts med.

  • Äldre 1 Jul 19:54
    #10

    Som vanligt när det kommer till dessa typer av trådar så spelar det ingen som helst roll. 


    Behold, i come as a thief.
Svar på tråden Tjejer/killar: Gillar ni mest blondiner, brunetter, rödhåriga/svarthåriga på det motsatta könet?