• Äldre 3 Aug 08:13
    9654 visningar
    59 svar
    59
    9654

    Bf 2017 Malmö/Skåne

    Fler med Bf i Malmö alt Skåne som vill följas åt? :)

  • Svar på tråden Bf 2017 Malmö/Skåne
  • Här är en:) vecka 14 här BF 3feb 17
    Bor i Malmö är 32 har två barn sen tidigRe 13-11 år

  • Äldre 3 Aug 17:51
    #2

    Nej va kul! Grattis :) jag har oxå 2 barn, 6 och 1 år :) o dina? Var i Malmö bor du?

  • Äldre 3 Aug 17:53
    #3

    Nämen hallå du skrev ju hur gamla dom va, haha sorry.

  • Haha ja ibland läser man aldeles för fort:)

  • Äldre 17 Sep 09:17
    #5

    Jag bor i Malmö och har precis plussat:) är i v 5 nu så det är fortfarande väldigt tidigt! Första barnet och det är så blandade känslor, överlycklig och samtidigt livrädd för att något ska hända! Men jag följs gärna åt här!:)

  • Äldre 17 Sep 12:00
    #6

    Hoppas kunna få joina tråden snart! Bim om en vecka så får vänta lite till.... grattis till era plus :) bor i Malmö

  • Äldre 17 Sep 14:28
    #7
    November83 skrev 2016-09-17 12:00:07 följande:

    Hoppas kunna få joina tråden snart! Bim om en vecka så får vänta lite till.... grattis till era plus :) bor i Malmö


    Då får vi hålla tummarna för dig:) jag hade precis gett upp hoppet och börjat kolla upp olika fertilitets kliniker när plusset kom!
  • Äldre 18 Sep 19:24
    #8

    Tack :) dryg väntan nu bara...

    Vad skönt det kom ett plus för dig och att det kom på egen väg. Visst är det skönt att hjälp finns men vetskapen att man kan för egen maskin är lugnande

  • Äldre 18 Sep 22:25
    #9

    Ja det känns lugnare att veta att det går på egen hand, ivf är jätte bra men tankarna fanns ju att tänk om inte det heller fungerar!!! Nu ska man bara ta sig igenom dom kritiska veckorna innan man kan andas ut:) Har ni försökt länge att få barn?! Är det erat första eller har ni barn sen tidigare?!:)

  • Äldre 19 Sep 00:20
    #10
    Verben skrev 2016-09-18 22:25:48 följande:

    Ja det känns lugnare att veta att det går på egen hand, ivf är jätte bra men tankarna fanns ju att tänk om inte det heller fungerar!!! Nu ska man bara ta sig igenom dom kritiska veckorna innan man kan andas ut:) Har ni försökt länge att få barn?! Är det erat första eller har ni barn sen tidigare?!:)


    Eller hur? Jag var också rädd vi skulle få problem men gravid blir jag, problemet är att det inte vill stanna kvar :( det är vårt första barn och försökt sen december -15 så försök 9 men 2 MF hittills, 1 i april å det senaste i juni. Så oron att där är nåt fel finns....
Svar på tråden Bf 2017 Malmö/Skåne