• Anonym (Gilla­r strump­byxa)
    Äldre 17 Aug 22:56
    43989 visningar
    303 svar
    -7 +1
    303
    43989

    Får kille ha strumpbyxor ?

    Jag gillar att gå i strumpbyxor hemma å min fru vet om det, vad tycker ni ?

  • Svar på tråden Får kille ha strumpbyxor ?
  • Anonym (Nä)
    Äldre 24 Oct 13:57
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-24 13:21:45 följande:

    Vad har du köpt för några då?

    Jag köper dom på nätet från Tyskland. Herr kalasbyxor av märket Nordpol, ribbstickade och väldigt elastiska och skön.

    Jag jobbar INTE i bilverkstad!


    Typ Lindex och såna affärer.
  • Anonym (Man i kalasb­yxor)
    Äldre 24 Oct 14:02
    Anonym (Nä) skrev 2016-10-24 13:57:12 följande:
    Typ Lindex och såna affärer.
    Ribbstickade i bomull med mycket typ elastan i? DEt har jag också köpt hos dem utan att dom suttit dåligt eller kliat.
  • Anonym (Nä)
    Äldre 24 Oct 14:37
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-24 14:02:23 följande:

    Ribbstickade i bomull med mycket typ elastan i? DEt har jag också köpt hos dem utan att dom suttit dåligt eller kliat.


    Får kanske köpa 2 storlekar större så de har mer utrymme och inte hamnar mitt på låret efter en tvätt.
  • Anonym (Gilla­r strump­byxa) Trådstartaren
    Äldre 24 Oct 20:00
    Anonym (Nä) skrev 2016-10-24 14:37:01 följande:

    Får kanske köpa 2 storlekar större så de har mer utrymme och inte hamnar mitt på låret efter en tvätt.


    Är du nu frälst på detta klädesplagg, plötsligt?
  • Anonym (Nä)
    Äldre 24 Oct 20:17
    Anonym (Gillar strumpbyxa) skrev 2016-10-24 20:00:39 följande:

    Är du nu frälst på detta klädesplagg, plötsligt?


    Haha...jag använder ju det när jag har kjol och klänning
  • Anonym (Man i kalasb­yxor)
    Äldre 25 Oct 12:12
    Anonym (Nä) skrev 2016-10-24 20:17:40 följande:
    Haha...jag använder ju det när jag har kjol och klänning
    Kalasbyxor?
  • Dr Börje
    Äldre 25 Oct 13:07

    Får och får....det finns väl ingen lag emot det. Ska? Nja....bara tanken på att det finns män här som går igång på det, samt försöket att visualisera det, får mig att inse varför landet har förvandlats till en navelskådande vilsen nation.

    När jag handlar stayups eller nylonstrumpor till min fru så känner jag mig generad i butiken och upplever hur förvånade och menande blickar följer mig. Jag känner mig nödtvungen att förklara att de är till min fru när jag är vid kassan. 

    Med flackande blick och svettigt stramande skjortkrage.

  • Anonym (Man i kalasb­yxor)
    Äldre 25 Oct 15:27
    Dr Börje skrev 2016-10-25 13:07:50 följande:

    Får och får....det finns väl ingen lag emot det. Ska? Nja....bara tanken på att det finns män här som går igång på det, samt försöket att visualisera det, får mig att inse varför landet har förvandlats till en navelskådande vilsen nation.

    När jag handlar stayups eller nylonstrumpor till min fru så känner jag mig generad i butiken och upplever hur förvånade och menande blickar följer mig. Jag känner mig nödtvungen att förklara att de är till min fru när jag är vid kassan. 

    Med flackande blick och svettigt stramande skjortkrage.


    Jag brukar låtsas som att strumpbyxorna är till min fru. Så jag antar att alla killar som köper strumpbyxor tex skyller på frun....
    Så biträdet tror nog att du skall ha dom själv!
  • Anonym (Nä)
    Äldre 25 Oct 16:02
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-25 12:12:27 följande:

    Kalasbyxor?


    Köpte leggings idag..i mjukt material. Till barnen och SONEN med!! Han gillar klänning.
  • Anonym (B)
    Äldre 25 Oct 16:09
    Dr Börje skrev 2016-10-25 13:07:50 följande:

    Får och får....det finns väl ingen lag emot det. Ska? Nja....bara tanken på att det finns män här som går igång på det, samt försöket att visualisera det, får mig att inse varför landet har förvandlats till en navelskådande vilsen nation.

    När jag handlar stayups eller nylonstrumpor till min fru så känner jag mig generad i butiken och upplever hur förvånade och menande blickar följer mig. Jag känner mig nödtvungen att förklara att de är till min fru när jag är vid kassan. 

    Med flackande blick och svettigt stramande skjortkrage.


    Haha åh min stackars kille har köpt det till mig några gånger när han ändå är ute på ärenden. Ska inte be honom göra det igen :) inte kul om tjejen i kassan tror att han är så omanlig när det inte ens stämmer.
Svar på tråden Får kille ha strumpbyxor ?