• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • Apelsin55

    Mitt sötsug har försvunnit! Är i vanliga fall en riktig sweethtooth och äter nån fika varje kväll. Men nu vill jag liksom inte ha! Men kan gå och tänka på frukt och grönsaker så det vattnas i munnen. Nån som känner igen sig?

  • ccaassandra
    Apelsin55 skrev 2016-09-01 06:09:45 följande:

    Wow! Kul med tvillingar! Va det planterade eller vanliga gamla vägen?


    Ja men läskigt! Haha.. Var inte riktigt beredd på det. Nä det var inte planerat, var bara slarv egentligen från vår sida..
  • Khaleesi007

    Plusade igår på BIM, bör vara beräknad cirka 8 maj. Var gravid tidigare i år men fick missfall i v6+4 i April. Så jag är lite nervös nu.


     


    Finns det någon facebook-grupp ännu? :)

  • Hannama88

    Hej hej. 28 år och väntar första barnet. Plussade förra veckan och är beräknad i slutet på april/ början på maj. Både jag och maken är superglada!

  • Redcat
    FruHolmli skrev 2016-08-30 13:44:35 följande:

    Vi fick tillbaka våran 13 augusti :)


    Va kul
  • Redcat
    Fjäderängel skrev 2016-08-30 16:11:47 följande:

    Är det någon här inne som är runt 20 årsåldern?:)


    Jag är 24 om de håller sig så kommer jag hinna bli 25 innan barnet kommer (om de inte kommer väääääääldigt för tidigt hur gammal är du?
  • Redcat
    Apelsin55 skrev 2016-09-01 06:13:40 följande:

    Mitt sötsug har försvunnit! Är i vanliga fall en riktig sweethtooth och äter nån fika varje kväll. Men nu vill jag liksom inte ha! Men kan gå och tänka på frukt och grönsaker så det vattnas i munnen. Nån som känner igen sig?


    Samma här har ju iförsig svårt att äta de mesta men grönsaker och frukt går ner hur bra som helst
  • vantarpaettmirakel
    Khaleesi007 skrev 2016-09-01 13:39:20 följande:

    Plusade igår på BIM, bör vara beräknad cirka 8 maj. Var gravid tidigare i år men fick missfall i v6+4 i April. Så jag är lite nervös nu.

     

    Finns det någon facebook-grupp ännu? :)


    Då har vi samma fb då troligtvis jag hade ett MA som upptäcktes i början av oktober 2015, så är också orolig för missfall /MA igen ????
  • Anotherone

    Nu har jag precis bokat tid för första mötet på MVC, ett hälsosamtal, i början på vecka 37. Sen om jag förstod henne rätt ses man igen på inskrivning ytterligare ett par veckor senare. Spännande!!

Svar på tråden BF maj 2017