• Anonym (Älska­r det!)
    Äldre 28 Aug 20:37
    58009 visningar
    449 svar
    449
    58009

    Vi som har en älskare/älskarinna och inte skäms för det!

    Tänkte att vi kunde diskutera lite, för och nackdelar, hur det sker, varför det sker osv osv!

    MORALTANTER UNDANBEDES!

    Jag kan börja med att berätta att jag skaffade mig en älskare för ungefär 5 månader sen.

    Har aldrig känt mig så älskad och omtyckt utan krav förr. Hemma har jag det stabila livet med en sambo som jag älskar och som älskar mig, vi har underbart sex men allt går på rutin. Att träffa någon vid sidan av är så spännande och sätter fart i tillvaron.

    Enda nackdelen är att vi alltid måste planera när vi ska träffas.

    Hur har ni andra det som bara ser en älskare som något som piggar upp en annars tråkig tillvaro?

  • Svar på tråden Vi som har en älskare/älskarinna och inte skäms för det!
  • Anonym (Me too!)
    Äldre 28 Aug 20:41
    #1

    Instämmer i allt! :)

  • Äldre 28 Aug 20:46
    #2
    +1

    Det finns vissa ord som betecknar de som bedrar och lurar andra utan att skämmas. Inga trevliga ord.

  • Äldre 28 Aug 20:54
    #3

    Hur känner du för risken att du blir upptäckt, hur skulle din man reagera och hur skulle du agera?

  • Anonym (Fia)
    Äldre 28 Aug 20:56
    #4

    Var fann ni era älskare?

  • Äldre 28 Aug 21:00
    #5
    +1

    Om ni inte skäms, varför är ni då så väldigt anonyma i tråden?

  • Miss Skywal­ker
    Äldre 28 Aug 21:01
    #6

    Är ni inte rädda för att det ska komma fram till era män?

  • Anonym (Älska­rinnan­)
    Äldre 28 Aug 21:11
    #7

    Var älskarinna tidigare, och vi var så förälskade att ingen av oss hade dåligt samvete i början, det viktigaste var att kunna ses, men det var jobbigt att ljuga i längden, så vi bröt upp med våra partner och lever idag tillsammans, har levt ihop i 3 år och vi sitter fortfarande ihop och beter oss som nyförälskade, skulle inte kunna vara otrogen idag emot honom. Så det går i olika stadium när man har en älskare..

  • Anonym (Linda­)
    Äldre 28 Aug 21:11
    #8
    +1
    Anonym (Älskar det!) skrev 2016-08-28 20:37:02 följande:

    Tänkte att vi kunde diskutera lite, för och nackdelar, hur det sker, varför det sker osv osv!

    MORALTANTER UNDANBEDES!

    Jag kan börja med att berätta att jag skaffade mig en älskare för ungefär 5 månader sen.

    Har aldrig känt mig så älskad och omtyckt utan krav förr. Hemma har jag det stabila livet med en sambo som jag älskar och som älskar mig, vi har underbart sex men allt går på rutin. Att träffa någon vid sidan av är så spännande och sätter fart i tillvaron.

    Enda nackdelen är att vi alltid måste planera när vi ska träffas.

    Hur har ni andra det som bara ser en älskare som något som piggar upp en annars tråkig tillvaro?


    Klart du skäms. Du vågar ju inte berätta det för din man.

    Varför respekterar du inte din sambo?
  • Anonym (12345­)
    Äldre 28 Aug 21:30
    #9
    -1
    Anonym (Linda) skrev 2016-08-28 21:11:43 följande:

    Klart du skäms. Du vågar ju inte berätta det för din man.

    Varför respekterar du inte din sambo?


    Får man inte sex hemma så får man söka det på annat håll, inget konstigt med det.
  • Anonym (Me too!)
    Äldre 28 Aug 21:31
    #10
    Konservativ skrev 2016-08-28 20:46:53 följande:

    Det finns vissa ord som betecknar de som bedrar och lurar andra utan att skämmas. Inga trevliga ord.


    Ej läskunnig?

    MORALTANTER UNDANBEDES.

    Den som vill diskutera rätt/fel får starta en egen tråd.
Svar på tråden Vi som har en älskare/älskarinna och inte skäms för det!