• Äldre 4 Sep 00:10
    6106 visningar
    36 svar
    36
    6106

    Ni som har upplevt karma med ex

    Någon som har solskenshistorier där karma hjälpte er? :)

    Min man är så gräsligt elak och jag hoppas att karma dyker upp snart.

    Har en vän som blev brutalt dumpad av sin exmake. Han träffade en ny. Hon blev deprimerad och klarade inte av nåt på nästan ett år. Men kvinnan han lämnade henne för var inget bra och HON lämnade honom på ett brutalt sätt *fniss*..

    Nu har min vännina en som hon är lycklig med och de gifter sig snart!

    Vill höra fler som varit med om liknande!

    :) Karma är bra!

  • Svar på tråden Ni som har upplevt karma med ex
  • Äldre 4 Sep 00:14
    #1

    Genom att söka hans olycka, kommer du aldrig att finna karma.

    Sök din egen lycka istället. Karma blir då, vad han gick miste om.

  • Anonym (Haha)
    Äldre 4 Sep 09:26
    #2
    +1

    Har hänt! Mitt ex fick otrohet i sitt nya förhållande... Han var otrogen mot mig!

    Haha.. "Rätt åt honom"!

  • Anonym (rr)
    Äldre 4 Sep 09:28
    #3
    +1

    du ska inte fokusera på hur det går för ditt ex utan fokusera på att du får det bra i ditt eget liv 

  • Äldre 18 Sep 22:42
    #4
    +1

    Men vad folk har en pinne upp ihäcken då. Man kan faktiskt få känna sig glad när idioter råkar ut för dåliga saker men man behöver ju inte vara den direkta orsaken till detta själv.

    Mitt ex som jag dumpade för att han utsatte sig för psykisk misshandel ringde mig och lämnade ett meddelande om att han minsann hade träffat en ny tjej som var hans livs kärlek så nu kunde jag minsann inte få tillbaka honom (nej tack, håll dig på jävligt långt avstånd så slipper jag slösa på min överfallsspray!). I veckan joinade han Tinder och svajpade höger på en av mina närmsta vänner. Så länge höll det :D

  • Anonym (Haha)
    Äldre 18 Sep 22:46
    #5
    Lkaweski skrev 2016-09-18 22:42:24 följande:

    Men vad folk har en pinne upp ihäcken då. Man kan faktiskt få känna sig glad när idioter råkar ut för dåliga saker men man behöver ju inte vara den direkta orsaken till detta själv.

    Mitt ex som jag dumpade för att han utsatte sig för psykisk misshandel ringde mig och lämnade ett meddelande om att han minsann hade träffat en ny tjej som var hans livs kärlek så nu kunde jag minsann inte få tillbaka honom (nej tack, håll dig på jävligt långt avstånd så slipper jag slösa på min överfallsspray!). I veckan joinade han Tinder och svajpade höger på en av mina närmsta vänner. Så länge höll det :D


    Den var bäst! Älskar såna historier!
  • Äldre 19 Nov 09:05
    #6

    Karma kommer alltid ikapp skitstövlar, men du bör fokusera på att lämna en man som behandlar dig illa! Det är bara inte värt det att kasta bort år av sitt liv med någon som får dig att må dåligt. Tro mig. Jag önskar verkligen att jag kunde få tillbaka de 7 år som min ex-man psykiskt misshandlade mig. Och ja, karma har bitit honom i arslet. Det gläder mig faktiskt att se!!

  • Anonym (Haha)
    Äldre 1 Jan 23:20
    #7

    Kom igen!

    Alla har vi väl en historia! :)

    Den senaste:

    Min kusin blev dumpad på ett riktigt elakt sätt av sin sambo och utkörd, hon och hennes stackars lilla pojke. Pojken är hennes från tidigare äktenskap och den här "nya" killen var bara så elak mot stackars pojken (på 4 år). Han lämnade henne för en polsk utseendetokig äldre tjej och allt var "bra" första året..... tills det visade sig att hon hade två tonårsbarn som han nu fick ta hand om .. hon hade döljt allt i ett år !! Han mår inte bra har folk berättat! De ska bo hos honom nu haha..

    Karma !

  • Anonym (fniss­)
    Äldre 1 Jan 23:25
    #8
    Anonym (Haha) skrev 2019-01-01 23:20:48 följande:

    Kom igen!

    Alla har vi väl en historia! :)

    Den senaste:

    Min kusin blev dumpad på ett riktigt elakt sätt av sin sambo och utkörd, hon och hennes stackars lilla pojke. Pojken är hennes från tidigare äktenskap och den här "nya" killen var bara så elak mot stackars pojken (på 4 år). Han lämnade henne för en polsk utseendetokig äldre tjej och allt var "bra" första året..... tills det visade sig att hon hade två tonårsbarn som han nu fick ta hand om .. hon hade döljt allt i ett år !! Han mår inte bra har folk berättat! De ska bo hos honom nu haha..

    Karma !


    haha. 

    Hur går det för din kusin då? 
  • Anonym (Haha)
    Äldre 1 Jan 23:28
    #9
    Anonym (fniss) skrev 2019-01-01 23:25:35 följande:

    haha. 

    Hur går det för din kusin då? 


    Hon tar examen till sommaren och har köpt lägenhet! Så det gick bra men hon var ju på botten då bokstavligen! Inga sparpengar, en liten pojke och utslängd bara så för att polskan ville in till fina villan ! Haha
  • Anonym (fniss­)
    Äldre 2 Jan 09:48
    #10
    Anonym (Haha) skrev 2019-01-01 23:28:15 följande:
    Hon tar examen till sommaren och har köpt lägenhet! Så det gick bra men hon var ju på botten då bokstavligen! Inga sparpengar, en liten pojke och utslängd bara så för att polskan ville in till fina villan ! Haha
    Vad bra att livet ibland ger en det man förtjänar. =)

    Förresten har pappan någon kontakt med pojken?
Svar på tråden Ni som har upplevt karma med ex