• Äldre 21 Sep 12:49
    335252 visningar
    1994 svar
    +2
    1994
    335252

    BF juni 2017

    Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

    För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

  • Svar på tråden BF juni 2017
  • Äldre 21 Sep 14:27
    #1

    Jag är precis i samma läge! Min BIM är på fredag, men plussade både igår och gjorde för säkerhets skull ett test idag också som också konstaterade att vi är gravida. Så lycklig!

    Första barnet för mig/oss, jag är 27 och enligt olika kalendrar borde vår nya familjemedlem också komma runt 4/6!

  • Äldre 21 Sep 15:24
    #2

    hej va roligt grattis till er har fått ett svagt plus på sticka men ej gravid på digital test har bf 3/6 gjorde ni testet på digital

  • Äldre 21 Sep 16:54
    #3

    Hej och stort grattis till era plus. Jag verkar vara beräknad 30/5-31/5 men lär föda i juni (sist gick jag över måååånga dagar) så hoppas jag får vara med här i den här tråden :) Jag testade med sticka för tre dagar sen och sen idag på BIM, svårt att ta in men detta ska bli så häftigt med en till liten. Har ni andra några barn innan eller är det första?

  • Äldre 21 Sep 18:07
    #4

    Men vad kul att vi redan är några stycken! Det rasslar säkert snart till och vips är vi ett stort gäng! Känns sååå kul med en junibebis, hoppas verkligen att det går vägen för oss alla! :)

  • Äldre 21 Sep 20:19
    #5

    Plussade idag, gjort 2 test, ett imorse och ett på em. BIM fredag, men trotts tidigt plus så börja jag blöda idag :(

  • Äldre 21 Sep 20:57
    #6

    Jag och sambon försöker med trean! Inte fått tillbaka mensen efter tvåan men hoppas på ett plus nu i dagarna. Mått lite små konstigt och är otroligt bubblig i magen (precis som med dom andra två) samt är enormt trött. Så i helgen blir det test. Hoppas jag får stanna kvar i denna tråd efter helgen! :)

  • Äldre 22 Sep 05:08
    #7

    Hej!

    Är 30 år och försöker med vårt första barn.

    Äl 10 september

    Bim imorgon fredag

    Vaknade av hunden nu 4:30, testade mig och titta, är jag gravid?

  • Äldre 22 Sep 07:06
    #8

    Jag gjorde ett test igår, två dagar innan bim och det var positivt! Blev gravid i mars men det slutade i utomkveds i maj och jag fick operera bort äggledaren. Försökt sedan dess att mensen kom igång (3 månader) och ville typ ge upp eftersom att jag inte visste om jag ens hade ägglossning varje månad, och då blev det plus! Beräknad 4/6

  • Äldre 22 Sep 08:32
    #9

    Hej!

    Jag hoppar in här om jag får? :) jag plussade imorse, väldigt svagt så ska testa igen om några dagar igen bara för att bli säker. Jag har dock ingen aning om när BIM är/var! Jag fick ett missfall för sju veckor sen och fick aldrig tillbaka mensen. Testade negativt för två veckor sen och i fredags men i morse kom där ett svagt streck! :D Så ska testa igen om några dagar och sen får vi se när BF blir ;)

    Grattis till alla plus!

  • Äldre 22 Sep 09:12
    #10
    10oktober skrev 2016-09-22 08:32:41 följande:

    Hej!

    Jag hoppar in här om jag får? :) jag plussade imorse, väldigt svagt så ska testa igen om några dagar igen bara för att bli säker. Jag har dock ingen aning om när BIM är/var! Jag fick ett missfall för sju veckor sen och fick aldrig tillbaka mensen. Testade negativt för två veckor sen och i fredags men i morse kom där ett svagt streck! :D Så ska testa igen om några dagar och sen får vi se när BF blir ;)

    Grattis till alla plus!


    Men stort grattis! jag ska testa igen nästa vecka tänkte jag, ett sånt test med veckoindikator.
Svar på tråden BF juni 2017