• Äldre 12 Oct 13:10
    50766 visningar
    68 svar
    68
    50766

    Jag är manlig eskort, vad vill du veta?

    Jag är en ung och manlig eskort som har levt på detta yrket i strax tre års tid samt driver ett mindre sällskap där jag hjälper fyra andra killar med eskort på ett säkrare och mer professionellt vis för båda parterna, vad vill ni veta? Ställ gärna frågor, driver en helt öppen och icke dömande diskussion! 

  • Svar på tråden Jag är manlig eskort, vad vill du veta?
  • Anonym (Tvivl­ar)
    Äldre 12 Oct 23:46
    #25

    Hur lyckas du föra dig på affärsmiddagar och liknande samt inge status när ditt språk är så knaggligt? Tror du inte att folk som hör hemma i såna sammanhang hör och märker att du egentligen inte alls har samma bakgrund som dem?

  • Äldre 12 Oct 23:49
    #26
    Anonym (Känns det bra) skrev 2016-10-12 23:40:16 följande:

    Känns det bra när ni lämnar av er dejt och ni vet att ni sålt er?

    Har någon av er ett förhållande? Vet er partner om vad ni gör?

    Jag tycker för övrigt att ni ligger helt rätt i tiden. Behövs fler killar att hyra när man har tråkigt.


    Det känns helt fantastiskt eftersom vi inte säljer sex rakt av. Det är skillnaden på oss och vanlig eskort. Vi erbjuder ett fullt underhållande sällskap med skratt, attraktion och uppskattning då vi studerat psykologi, hälsa och coaching sedan förr. Vi går inte pang bom rakt på röd betan, vi kan sitta i två timmar och tala med dig framför en full knökad bar och få dig att känna dig som världens drottning, eller vara din trygga man på den här jätte tråkiga mingel/event festen du tvunget måste dyka upp till. 3 av 10 vill ha sex av oss eftersom vi marknadsför sällskapet i första hand och inte sexet, det är så 2008 i en värld där vi ständigt går framåt. Dem andra tre jag arbetar med har fasta förhållande samt partnerns samtycke, däremot är det enbart en av dem som ger sex OM det kommer påtal. Dem andra två avstår och informerar detta redan långt innan vilket aldrig är ett problem med, vi är en modern byrå av eskort och därför blivit framgångsrika på det med.
  • Anonym (Sophi­a)
    Äldre 13 Oct 00:03
    #28

    Har ni några krav på kvinnans hygien/renlighet?
    Jag tänker om ni tex möts upp på nåt event och hon inte är så fräsch som du önskar att en partner är, kanske luktar illa eller nåt sånt, och hon då vill kyssas eller ha sex?
    Säger du nej då eller genomför det för att du får betalt för det? Eller hur resonerar ni/du?

  • Äldre 13 Oct 00:05
    #29
    Anonym (Tvivlar) skrev 2016-10-12 23:46:21 följande:

    Hur lyckas du föra dig på affärsmiddagar och liknande samt inge status när ditt språk är så knaggligt? Tror du inte att folk som hör hemma i såna sammanhang hör och märker att du egentligen inte alls har samma bakgrund som dem?


    Vanligtvis har det aldrig handlat om att du skall höra hemma i samma rum, om du kan tala för dig själv och göra ett starkt intryck så lutar sig även dem starkaste tillbaks. Innan jag väljer att ge mig ut på en middag eller som sällskap så tar jag reda på flera avgörande faktorer och givetvis inte dyker upp oförberedd Det vore nästan som att du skulle skriva ett prov utan att ha pluggat, det du utgår ifrån just nu är det skriftliga som kanske inte är helt grammatiskt korrekt. Men givetvis kan jag bokstavera utförligt och finstilt med om det önskas, men eftersom du varken är en klient eller någon inom situationen av ett scenario så behöver jag inte lägga den energin. 


    Glöm inte att vi arbetar med människor till vardags, vi vet en del om att föra sig genom olika rum.

  • Anonym (Sophi­a)
    Äldre 13 Oct 00:10
    #30

    Har det hänt att du blivit attraherad av en kund? Och velat ta det ett steg längre än överenskommet?
    Om du har blivit/skulle bli det, hade du kunnat föreslå sex utan betalning då fastän kunden inte "köpt" det från början? Eller hade du låtit bli?

  • Äldre 13 Oct 00:20
    #31
    Anonym (Sophia) skrev 2016-10-13 00:03:06 följande:

    Har ni några krav på kvinnans hygien/renlighet?
    Jag tänker om ni tex möts upp på nåt event och hon inte är så fräsch som du önskar att en partner är, kanske luktar illa eller nåt sånt, och hon då vill kyssas eller ha sex?
    Säger du nej då eller genomför det för att du får betalt för det? Eller hur resonerar ni/du?


    Givetvis medföljer en form av enklare instruktion av vad vi förväntar oss, bland annat standard hygien. Vi gör ingenting vi inte är bekväma med och även säger det uppriktigt till personen om något känns fel.
  • Äldre 13 Oct 00:22
    #32
    Anonym (.) skrev 2016-10-12 23:58:05 följande:
    Har en bekant som resonerar som du och har en tendens till att hitta på affärsideer av ibland kontroversiella saker. Heter Jonas, är lika gammal som du, bor i Stockholm. Antingen känner ni redan varandra, eller så skulle ni kunna ha mycket nytta av varandras ideer och nätverk. Känner du någon Jonas?
    Vi är inte bekanta med den här Jonas du pratar om, men vi är alltid intresserade av nya samarbeten och utforska mer av livet så finns det något intresse av affärsutveckling så får ni gärna kontakta oss.
  • Äldre 13 Oct 00:24
    #33
    Anonym (Sophia) skrev 2016-10-13 00:10:04 följande:

    Har det hänt att du blivit attraherad av en kund? Och velat ta det ett steg längre än överenskommet?
    Om du har blivit/skulle bli det, hade du kunnat föreslå sex utan betalning då fastän kunden inte "köpt" det från början? Eller hade du låtit bli?


    Det har hänt att man funnit någon genuint attraktiv och charmig om man haft otroligt kul ihop eller klickat som individer! Men då jag går in med en särskild inställning till det hela så avstår jag ifrån all form av känslor, det är för mig ett jobb tyvärr. 
  • Anonym (Sophi­a)
    Äldre 13 Oct 00:35
    #34

    Får era kunder möjlighet att se hur ni ser ut innan de anställer er?

    (Och tack för ärliga och utförliga svar!)

  • Äldre 13 Oct 00:50
    #35
    Anonym (Sophia) skrev 2016-10-13 00:35:52 följande:

    Får era kunder möjlighet att se hur ni ser ut innan de anställer er?

    (Och tack för ärliga och utförliga svar!)


    Givetvis får dem det, först och främst så går vi igenom lite detaljer, förväntan och vad man egentligen är ute efter och utifrån det så ger vi förslag på vem som är mest lämplig för ändamålet!
Svar på tråden Jag är manlig eskort, vad vill du veta?