• Äldre 16 Oct 08:50
    10744 visningar
    13 svar
    13
    10744

    Var köper man lurvfleecetröjor?

    Var hittar jag en lurvfleecetröja i str. 122/128?

    Skulle någon veta var det finns lurvfleeceoveraller i str. 122 och större vore det också toppen att få veta.

  • Svar på tråden Var köper man lurvfleecetröjor?
  • Litet My
    Äldre 16 Oct 09:35
    #1

    Molo är det väl som har "lurvarna"? De har isf haft i 122-128.

  • Äldre 16 Oct 09:56
    #2

    Tack för tipset.

    Molos lurvar är rätt så dyra. Såg en billig lurvfleece i somras, men köpte ingen då eftersom sonens passade i våras.

    Har tidigare år hittat lurvar både på PoP och på Lindex, men det kanske är för tidigt på säsonen än.

  • Äldre 16 Oct 10:22
    #3

    Second hand eller Tradera är mitt tips!

  • Äldre 17 Oct 20:15
    #4

    Vi har köpt lurvfleece på stadium i både 122/128 och större. Inte i år dock, så vet inte om de har nu. Har även en lurvfleece i mindre storlek från Didriksson inköpt i en lokal butik. Så sportaffärer är mitt tips!

  • Äldre 17 Oct 20:17
    #5

    Oj, är det tröjor eller overaller du menade. Läste trådstarten igen och missade att du skrev overall i slutet. De vi har är som en tröja med dragkedja, som en fleecejacka.

  • Äldre 17 Oct 20:23
    #6

    Vill gärna få tag på både tröja och overall till sonen.

    Fleeceoverallerna har använts både som mysoveraller vintertid och för uppvärmning efter bad sommartid. Själv har jag också en liknande mysoverall, men den används bara hemma, eftersom jag ser ut som Big Bird i den

  • Äldre 17 Oct 20:25
    #7

    Tack för tipsen. Ska kolla på Stadium, och fick även tipset av en kompis som trodde sig ha sett något på Åhléns.

  • Äldre 17 Oct 20:28
    #8

    Tröjor/jackor finns även på Lager 157 till bra pris. Kvaliteten är antagligen inte som Molo men vi tycker att de har fungerat bra den säsong som de varit lagom i storleken. Och varit i helt ok skick som reserv för lillebrorsan året efter.

  • Kodia
    Äldre 17 Oct 20:30
    #9
  • Äldre 26 Oct 20:04
    #10

    Brukar kolla dealer på Campadre.

  • Äldre 26 Oct 20:50
    #11

    Jag har letat som en galning i våras efter just lurvfleece (eller gosfleece som vi kallar dem här hemma ) Hittade inga då men nu hittade jag på Villervalla, i massa fina färger, häromveckan. De har butik här i Stockholm om du bor i närheten.

    Annars har intersport men då bara med fast luva numera (vilket jag inte vill ha). PoP har inte för närvarande.

  • Äldre 26 Oct 21:17
    #12

    Tack för tipsen. Hittade en tröja på Alewalds outlet, utan huva. Får se om det går att hitta en mysoverall så småningom.

  • Kodia
    Äldre 26 Oct 22:31
    #13

    JAg såg på Sportshopen i helgen! Finns även som webshop.
    www.sportshopen.com/barn/klader/byxa-jacka/fleece-overall/nepal-fleece-overall-jr-1

Svar på tråden Var köper man lurvfleecetröjor?