• Äldre 25 Oct 17:04
    2937 visningar
    5 svar
    5
    2937

    Längtar till +

    Hejsan!

    Jag och min sambo försöker få barn. Jag misstänker att jag hade ägglossning den 20/10.

    Och igår på morgonen vaknade jag av huvudvärk och mådde såå illa. Fick hålla mig på toaletten ett tag. Illamåendet höll i i stort sett hela dagen till och från. Jag var trött!

    Idag har jag haft molande värk i magen hela dagen. Känns svullen och öm.

    Det känns som om symtomen kommer väldigt tidigt. Någon som har erfarenhet?

  • Svar på tråden Längtar till +
  • Äldre 25 Oct 22:10
    #1

    Jag tänker att det kanske är en idé att läsa om befruktning och hur ägget fäster etc.? Har flr mig att det tar två veckor från befruktning innan ägget fäster och symptomen på graviditet kommer, men kan minnas fel.

  • Äldre 26 Oct 08:36
    #2

    Jo, så långt har jag med tänkt. Ägget fäster 3-10 dagar efter... därför jag undrade. Har i stort sett samma symtom idag. Har även känt konstig värk hela natten inatt på högra sidan.

  • Äldre 26 Oct 09:00
    #3

    Kanske ägget fäster nu ?

  • Äldre 26 Oct 16:42
    #4

    Hoppas verkligen det. Ingen som kan berätta om sina egna symtom angående graviditet. :)

  • Äldre 26 Oct 17:00
    #5

    Ja har tyvärr aldrig känt av symptom. Ja har blivit gravid båda gångerna 2 månader efter p sprutan gått ur kroppen. Så har aldrig reagerat mer en att ja gick upp lite i vikt o va snurrig typ. :) ända gången ja mådde illa när ja tänker efter va nog bara om ja la mig hastigt på magen.. annars ingenting

Svar på tråden Längtar till +