• Äldre 8 Nov 09:29
    88643 visningar
    164 svar
    164
    88643

    hur har ni det med sexet med era barns mor ?

    Nu har jag börjat tröttna efter 10 år och 7 år av knappt inget sex.

    Sex en gång i månaden om jag verkligen anstränger mig för att få det.

    Jag hör hela tiden bortförklaringar att det är mycket med barnen vi måste vila ,tiden räcker inte till osv osv osv.

    Jag är öppet för idéer och har inga gränser ,skulle kunna göra absolut allt för min fru. Älskar att göra det skönt för henne osv.

    PS så vet jag att hon leker med sin dildo när jag inte är hemma

    Det börjar kännas sorgligt att dra en runk i duschen .för att man är kåt , för att man inte vill chansa på att ligga ännu en natt kåt.

    Jag älskar min fru och barn allt är perfekt förutom sexet.

    Barnen är 2 och 4 år.

    Är det verkligen okej med så mycket bortförklaringar?

    Så fort jag te upp sex så är jag jobbig och hon tappar lusten och känner sig otillräcklig .

    Börjar starkt fundera på att skaffa kk men det vill jag inte !!!!

  • Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?
  • Anonym (Maybe baby)
    Äldre 13 Jan 13:38
    #23
    Anonym (go west) skrev 2018-01-13 13:26:45 följande:

    Slutade ha sex efter förlossningen. Ville inte tjata. Efter ett år började vi ha sex sporadiskt igen men fick förklarat att hon inte alls var intresserad av at ha sex i annat syfte än att bli gravid.
    Löste problemet genom att besöka bordeller i länder där det är lagligt. Spännande och bra sex. Separerade så småningom och har en ny relation där kvinnan vill ha sex hela tiden
    Saknar dock sexresorna och att knulla 20-åriga sexihga skönheter som man inte ens visste namnet på.


    Slipper namnen och veta om de är gravida med ens barn eller ej..coolt..
  • Anonym (go west)
    Äldre 13 Jan 14:39
    #24
    -1
    Anonym (Maybe baby) skrev 2018-01-13 13:38:01 följande:
    Slipper namnen och veta om de är gravida med ens barn eller ej..coolt..
    Ja, många säger att sex utan känslor inte ger något alls. Jag tycker tvärtom att det är en tjusning i sig att ha sex med en fullständig främling, en person man inte känner och inte kommer lära känna heller utan bara veta att man säger tack och adjö när man är klar. Det är ju ingen otrohetsaffär heller utan bara fysiskt sex. Jag tror att många relationer hade funkat bättre under småbarnsåren om vi hade haft lagliga bordeller i Sverige.
  • Anonym (Maybe baby)
    Äldre 13 Jan 14:52
    #25
    Anonym (go west) skrev 2018-01-13 14:39:43 följande:

    Ja, många säger att sex utan känslor inte ger något alls. Jag tycker tvärtom att det är en tjusning i sig att ha sex med en fullständig främling, en person man inte känner och inte kommer lära känna heller utan bara veta att man säger tack och adjö när man är klar. Det är ju ingen otrohetsaffär heller utan bara fysiskt sex. Jag tror att många relationer hade funkat bättre under småbarnsåren om vi hade haft lagliga bordeller i Sverige.


    Ja obundet sex är bäst..att inte ens behöva hälsa på personen efteråt..som ett läkarbesök eller tandläkarbesök..hade inte för övrigt haft något emot om min tandläkare hade stoppat in sin i mig..
    Anonym (go west) skrev 2018-01-13 14:39:43 följande:

    Ja, många säger att sex utan känslor inte ger något alls. Jag tycker tvärtom att det är en tjusning i sig att ha sex med en fullständig främling, en person man inte känner och inte kommer lära känna heller utan bara veta att man säger tack och adjö när man är klar. Det är ju ingen otrohetsaffär heller utan bara fysiskt sex. Jag tror att många relationer hade funkat bättre under småbarnsåren om vi hade haft lagliga bordeller i Sverige.


    Ja obundet sex är bäst..att inte ens behöva hälsa på personen efteråt..som ett läkarbesök eller tändläkarbesök..hade för övrigt inte haft något emot om min tandläkare stoppat in sin i mig..
  • Anonym (J)
    Äldre 13 Jan 14:58
    #26
    -2

    Skaffa er en älskarinna i liknande situation. 

    Jag har samma problem men är kvinnan i relationen. Det har jag löst genom att ha sex med en man som är i samma situation som mig/er.

  • Äldre 13 Jan 16:45
    #27

    Jag har ett litet tips jag kom på Läste att hon använder sin dildo. Klart att om man tillfredsställer sig själv blir man ju inte lika sugen på sin partner. Kanske gör hon det för att det känns smidigare och kravlöst eller för att hon inte tycker hon får ut lika mycket av sexet som du får... Gör en deal med henne, efter att du har beskrivit hur mycket du attraheras av henne och hur gärna du vill vara den som tillfredsställer henne. Be henne att när hon vill, under en månads tid så skall du tillfredsställa henne, bara henne, utan krav på motprestation, slicka henne, leka med dildon, fingra,, vad hon så än önskar,, en orgasm eller flera.. Eller varför inte bara massage om hon hellre vill de, utforska hennes kropp, gärna med lampan tänd (så att hon lär sig känna sig bekväm naken om hon inte gör det tillräckligt efter graviditeterna) och berätta hur vacker hon är.. Va tydlig med att det är henne du saknar.. inte att få spruta i henne.. Finns inget värre än när männen antyder att dom inte får tillräckligt.. jag sa till min sambo förra helgen att varje gång du tjatar eller antyder saker är det som att du säger "jag vill inte ligga med dig" , för det är ungefär den effekten det får... det går inte.. musslan sluter sig helt och de kan ta lång tid innan den öppnar sig.. och då krävs det rätt mycket...  De som kan ha motsatt effekt är närhet utan krav men ändå med passion, att jag tydligt känner att det är mig han går igång på.. inte att han bara rent allmänt är kåt... Säg att du saknar att se henne få orgasm. Att vara henne nära. Om hon vågar gå med på det, och börjar slappna av och släppa loss sexuellt så kommer det komma en dag då hon till slut trånar och längtar efter att känna dig i sig och även se dig komma.... Och när du har kommit.. ligg kvar hos henne, långe, småprata, tala om hur underbart det var.. hur vacker hon är, hur mycket du älskar henne.. somna inte direkt, ta ingen cigg.. ge henne tid... så att hela sexakten och efteråt förknippas med något mycket positivt.. de kommer hon vilja uppleva om och om igen den..

  • Pappa3­5år
    Äldre 28 Jan 01:40
    #28

    Jag och min fru har 2 barn. 1 och 3 år gamla. Den yttersta hemligheten till ett bra sexliv efter barnafödande är... wait for it.... kommunikation!

    Det gäller ju det mesta i ett förhållande.

    Om man älskar varandra så är man skyldiga varandra att vara öppna och ärliga med sina känslor.

    När hon blev gravid med första barnet så kännde hon sig fet och äcklig osv. Redan där lägger du grunden till framtiden. Visa henne under hela graviditeten att hon fortfarande är den vackra och underbara kvinna du valde att skaffa barn med. Är du inte sugen på att ha sex var helt öppen med varför. Har du en hemorojd som dinglar avtändande. Säg det då. Gör något åt saken. Köp salva.

    Vi hade sex genom båda graviditeterna minst 2-3 ggr per vecka även mot slutet. Sedan efter förlossningen väntade vi till läkningen var över efter typ 6 veckor var det dags igen.

    Vi har regelbundet sex. Åtminstonde ett par ggr per vecka. Trots att vi Sedan 3 år är i småbarns åren.

    Men som sagt prata med varandra. Det är viktigt som fan. Kan man inte prata med sin partner om sex så vem ska man vända sig till?

  • Äldre 30 Jan 15:22
    #29

    Vet exakt hur det känns, fast det har pågått hemma hos mig i ca. 12 år. En ligg var 6-8 vecka. Och det är lite snabb sen får hon orgasm och det är över - känner mig som en sexlexsak då ... (och inte på ett bra sätt)


    Har alltid haf högre sexlust, men nu att jag vill flera ggr per dag och hon vil var 6:e vecka (och då i bara några minuter, max) känns det alldeles för stor skillnad. 

  • Anonym (p)
    Äldre 31 Jan 21:53
    #30

    haft motsvarade situation i flera år, stundtals tänker jag att min fru haft nån annan men det tror jag inte riktigt på egentligen, funderat mycket på kk , älskarinna bordeller men aldrig tagit steget, kanske är bättre än separation, låter skönt att få leva själv men att missa halva barnens uppväxt är man ju inte sugen på hur ser ni på varannan vecka upplägget ?

  • Anonym (Seså ut o ha kul)
    Äldre 31 Jan 23:13
    #31
    -1
    Anonym (p) skrev 2018-01-31 21:53:19 följande:

    haft motsvarade situation i flera år, stundtals tänker jag att min fru haft nån annan men det tror jag inte riktigt på egentligen, funderat mycket på kk , älskarinna bordeller men aldrig tagit steget, kanske är bättre än separation, låter skönt att få leva själv men att missa halva barnens uppväxt är man ju inte sugen på hur ser ni på varannan vecka upplägget ?


    Finns tjejer i varenda stad, kostar 1,5K men helt klart värt sexet :) blir lite spänning i livet :) man känner sig ung igen och får tillbaka självförtroendet efter en haltimma hos en 7-10 poängare i kroppen. Visst tråkigt då vissa talar dålig engelska men ofta kompenserar dem med att vara extra porriga i sexet. Suger och slickar pungen, tar tag i ens skinkor med inlevelse i missionären, rimjobb medan hon runkar din kuk, spruta i ansiktet/munnen ofta mot en röding extra. Ta dem analt.. också extra men förbannat skönt att ta ut sina aggressioner och fantisera att det är frugan (som hatar analt) och pumpa extra hårt.

    Dessa tjejer gör livet värt att leva igen på det sexuella planet :) sen så tänker jag såhär: är jag nöjd och belåten så kommer även det ge min sambo glädje då livet känns lätt igen. :) delad glädje är bästa glädjen

    Så va inte så jäkla fega grabbar

    Vad kan hända?

    Visst hon kommer på dig men än sen då.. du får ju ändå inte ligga så spelar roll. Antingen blir hon lack och separerar (hon väntar isf bara på en anledning till att göra slut om hon ej ens försöker kämpa) eller så inser hon att hon vill ha dig ännu mer, självklart bedragen och sårad men ur det kan det komma något gott ^^ om hon vill kämpa så kommer hon nu vilja ha mer intimt med dig.

    Tycker du det är jobbigt psykiskt?

    Gå in med inställningen att hon redan är otrogen mot dig.. hon får redan sitt på annat håll och har dig enbart kvar för att det är bekvämt och för ?barnens skull?

    Seså ut och ha kul nu , det är en skön adrenalinkick när man kommer ut nyknullad från ett hotellrum typ kl 19.00 mitt i veckan när man ?handlar ? eller så ;p
  • Anonym (p)
    Äldre 1 Feb 09:24
    #32
    -1

    ja du kanske har rätt, dags att väcka den sovande björnen =) tack för motivationen ! 

Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?