• Äldre 8 Nov 09:29
    88331 visningar
    164 svar
    164
    88331

    hur har ni det med sexet med era barns mor ?

    Nu har jag börjat tröttna efter 10 år och 7 år av knappt inget sex.

    Sex en gång i månaden om jag verkligen anstränger mig för att få det.

    Jag hör hela tiden bortförklaringar att det är mycket med barnen vi måste vila ,tiden räcker inte till osv osv osv.

    Jag är öppet för idéer och har inga gränser ,skulle kunna göra absolut allt för min fru. Älskar att göra det skönt för henne osv.

    PS så vet jag att hon leker med sin dildo när jag inte är hemma

    Det börjar kännas sorgligt att dra en runk i duschen .för att man är kåt , för att man inte vill chansa på att ligga ännu en natt kåt.

    Jag älskar min fru och barn allt är perfekt förutom sexet.

    Barnen är 2 och 4 år.

    Är det verkligen okej med så mycket bortförklaringar?

    Så fort jag te upp sex så är jag jobbig och hon tappar lusten och känner sig otillräcklig .

    Börjar starkt fundera på att skaffa kk men det vill jag inte !!!!

  • Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?
  • Äldre 4 Aug 12:18
    #55
  • Anonym (Brud)
    Äldre 4 Aug 12:26
    #56
    Anonym (Pungdjuret) skrev 2018-08-04 09:23:16 följande:

    Sexberoende? Det har väl alla?


    Läs på så förstår du att alla inte har det.
  • Anonym (is)
    Äldre 7 Aug 08:19
    #57
    Vilkenfindag skrev 2018-03-07 07:48:15 följande:

    Män och kvinnor är olika. Det bara är så.

    Vi har olika behov i ett förhållande. För kvinnor är inte sex på förstaplats i prioriteringslistan. Jag skulle gissa att sex hamnar på sista plats. Samtal. ömhet, lyssna in, ta hand om hemmet allt detta går före sex.

    För oss män är det tvärt om. Det är bara att vända på listan och sätta sex överst.

    Jag märker själv att kag kan bli fixerad kring sex. Jag inbillar mig att jag "måste" ha det. Då låser det sig ännu met. Min fru måste få avgöra om hon vill ligga eller inte. Det är inget jag kan kräva av henne.

    Och nej. Jag skulle aldrig betala för sex.


    förlåt men vem är du? drar alla kvinnor över en kant! och vadå för jävla lista? alla kvinnor skriver inte upp när dem vill ha sex
  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 7 Aug 08:32
    #58
    Anonym (Så) skrev 2017-09-23 18:33:36 följande:

    Jag har ungefär samma problem hemma. Jag städar ibland, roar ungarna och diskar, frågar vad jag kan göra för henne.

    När jag tröttnade på sex ett tag efter att första barnet föddes då fick jag höra, tänder du inte på mig? Vill inte du ha mig? Jag kommer gå till någon annan om jag inte får de jag behöver av dig!

    Nu är de omvänt kan man säga.

    Jag får ligga högst en gång i månaden. Hon har en liten vibrator under madrassen som jag har flyttat på varje dag, så jag har sett att hon har använt den dagligen då hon går och lägger sig förre mig. Jag slickar alltid henne då jag vill tillfredsställa henne. Hon har aldrig haft problem förut att ge en de man behöver men nu håller hon skiten på minst en armlängds avstånd.

    Jag håller på att bli galen fan..... Jag började träna för några månader sen och gått ner över tio kilo och har fått magrutor. Tänkte att de skulle hjälpa men skiten verkar ha torkat ihop ännumer.


    Gprndubrunt med dålig attityd "jag håller på att bli galen fan...." Så hjälper inga magrutor i världen. Aldrig att magrutor öht fått mig att vilja ligga.

    Lite kul ändå att de flesta männen skuldbelägger kvinnorna? Shapea upp er, hjälp till hemma, ge en massage, ge Lite tid för kvinnan i lugn och ro så hon hinner längta! Sexlivet blir inte bättre av att ha större barn sen, som aldrig sover på sommarlovet in jag lova. Då är dem och deras kompisar alltid vakna och vill nått
  • Äldre 11 Aug 23:04
    #59
    Anonym (is) skrev 2018-08-07 08:19:55 följande:

    förlåt men vem är du? drar alla kvinnor över en kant! och vadå för jävla lista? alla kvinnor skriver inte upp när dem vill ha sex


    Min fru och jag låg i sängen och tittade på Vem vill bli miljonär. Jag vände mig mot henne och frågade: vill du ha sex?

    Nej, svarade hon.

    Då sade jag: Är det ditt slutliga svar?

    Hon tittade inte ens på mig, utan sade bara Ja

    Då vill jag ringa en vän, sade jag.
  • Anonym (Pappa­n)
    Äldre 12 Aug 00:59
    #60

    I mitt fall vill min tjej oftare än mig, rent generellt. Men händer givetvis också att hon säger nej ibland.

    Barnlivet är inte lätt.

    Och alla människor är olika, även inom könen.

    Kan nog bara ge två tips.

    1. Ta en ordentlig titt på din tjejs vardag. Hur mycket har hon på sitt bord? Kan du avlasta?

    2. Prata med henne, hon borde kunna ha förståelse för att det är ett problem för dig. Även om hon inte kan lösa det bara genom att sära på benen, så blir det nog ändå bättre om det blir erat problem och inte bara ditt.

    Hoppas det löser sig.

    Men att jämföra sig med andra par är nog inte den bästa iden, tror det skiljer sig väldigt mycket. Vissa har sex dagligen, vissa knappt månadsvis. Det blir väl bara fel om man inte trivs med det?

  • Anonym (DenSe­nsuell­a)
    Äldre 24 Aug 22:26
    #61

    Ja detta verkar du inte vara ensam om.. jag är kvinna iof. Jag ville alltid ha mer sex innan. Men jag ville ha den här mys stunden att man lägger sig tilsammans o kramas o kysses o att längtan efter mer kommer naturligt. När maken inte tyckte han hade tid med sånt så har vi växt ifrån varandra o nu vill inte jag ha sex med honom. Menar bara har du analyserst vf det blivit så här? För nej jag kan lnte hålla med om att kvinnor prioriterar sex mindre. Du säger ju själv att hon tydligen har tid för sin dildo ..? Lyssna lite på den där mannens råd, du ska vara ett stöd i vardagspusslet, men visst ska du visa att du faktiskt är en individ som fortf har behov av uppmärksamhet och sex. Förstår inte dessa svenska kvinnor som inte har tid med sex när deras partner verkar hjälpa till så mycket.

  • Anonym (Pungd­juret)
    Äldre 25 Aug 23:28
    #62
    +1
    Vilkenfindag skrev 2018-08-11 23:04:26 följande:

    Min fru och jag låg i sängen och tittade på Vem vill bli miljonär. Jag vände mig mot henne och frågade: vill du ha sex?

    Nej, svarade hon.

    Då sade jag: Är det ditt slutliga svar?

    Hon tittade inte ens på mig, utan sade bara Ja

    Då vill jag ringa en vän, sade jag.


    Jag tycker detta ovan är så roligt att jag nästan spricker
  • Äldre 15 Sep 07:02
    #63

    Jag tänker att det är helt olika olika vilka behov man har..

    Men generellt tror jag de flesta vill ha mer sex, kvinnor och män. Men då krävs det att man har lusten.

    Min fru har egentligen alltid haft ett gejält sug, så jag klagar verkligen inte.

    Vi har en liten på 3år hemma, men vi lite mindre än för men snittar minst 2gånger i veckan.

    Just nu är det betydligt mindre dock eftersom en nya graviditet ställer till det, men ja. Det rättar nog till sig om några månader.

    Mitt tips till andra är att inte göra sig till.. städa extra mm låter väldigt märkligt! I vårt förhållande är det iaf naturligt att dela på olika sysslor i hemmet.

    Se istället till att ni får tid för varandra, vilket kan vara ett pussel om man har barn hemma.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 18 Sep 10:50
    #64

    Jag tycker det är tvärtom här . Mannen är okåt trött gnällig. Mm. Men jag gick upp i vikt och det är problemet.

    Ledsamt när vi har en son på 14 mån och han bara vill sova jämt.

    Jag funderar oxå på att skaffa en på sidan om eftersom jag vill ha bekräftelse på att jag duger.

    Min kille vägrar vilja göra slut fast jag vill. Han vill att sonen ska ha 2 föräldrar

Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?