• Äldre 8 Nov 09:29
    88350 visningar
    164 svar
    164
    88350

    hur har ni det med sexet med era barns mor ?

    Nu har jag börjat tröttna efter 10 år och 7 år av knappt inget sex.

    Sex en gång i månaden om jag verkligen anstränger mig för att få det.

    Jag hör hela tiden bortförklaringar att det är mycket med barnen vi måste vila ,tiden räcker inte till osv osv osv.

    Jag är öppet för idéer och har inga gränser ,skulle kunna göra absolut allt för min fru. Älskar att göra det skönt för henne osv.

    PS så vet jag att hon leker med sin dildo när jag inte är hemma

    Det börjar kännas sorgligt att dra en runk i duschen .för att man är kåt , för att man inte vill chansa på att ligga ännu en natt kåt.

    Jag älskar min fru och barn allt är perfekt förutom sexet.

    Barnen är 2 och 4 år.

    Är det verkligen okej med så mycket bortförklaringar?

    Så fort jag te upp sex så är jag jobbig och hon tappar lusten och känner sig otillräcklig .

    Börjar starkt fundera på att skaffa kk men det vill jag inte !!!!

  • Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?
  • Anonym (Ralf)
    Äldre 19 Sep 09:12
    #65
    +1
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-09-18 10:50:18 följande:

    Jag tycker det är tvärtom här . Mannen är okåt trött gnällig. Mm. Men jag gick upp i vikt och det är problemet.

    Ledsamt när vi har en son på 14 mån och han bara vill sova jämt.

    Jag funderar oxå på att skaffa en på sidan om eftersom jag vill ha bekräftelse på att jag duger.

    Min kille vägrar vilja göra slut fast jag vill. Han vill att sonen ska ha 2 föräldrar


    Det här tycker jag är roligt. För det första är det en pappagrupp, sen om en kille skulle droppa samma kommentar om att tanten hemma är tjurig och okåt i en kvinnogrupp så skulle han få sina fiskar varma. Till det vill du ha en på sidan för din bekräftelse. Vill du höra av oss att det är ok att slappa till sig så mkt att gubben hemma inte får upp den/vill ligga. Nej just nu duger det inte, jobba på att gå ner i vikt du har valt att skaffa barn med den här mannen så ryck upp dig, bli en sexy mommy och knulla som faan med mammen du har hemma. Vill han ändå inte ligga så kicka ut honom då har han säkert en egen på sidan om.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 19 Sep 17:01
    #66
    Anonym (is) skrev 2018-08-07 08:19:55 följande:

    förlåt men vem är du? drar alla kvinnor över en kant! och vadå för jävla lista? alla kvinnor skriver inte upp när dem vill ha sex


    Du kan inte läsa hans text rätt. .. män tänker på sex som 1a pris och om man vänder på det har kvinnor det som sista prio. Menar han. Han Kan prata generellt eller hur han känner sig själv. Du argbigga har säkert fått för lite sex. Talar om erfarenhet nu hur det brukar vara
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 19 Sep 17:04
    #67
    Vilkenfindag skrev 2018-08-11 23:04:26 följande:

    Min fru och jag låg i sängen och tittade på Vem vill bli miljonär. Jag vände mig mot henne och frågade: vill du ha sex?

    Nej, svarade hon.

    Då sade jag: Är det ditt slutliga svar?

    Hon tittade inte ens på mig, utan sade bara Ja

    Då vill jag ringa en vän, sade jag.


    Ååå så gulligt. Fick du sex sen då? Hon kanske hade postkod som förspel. Rickard Sjöberg är ju sexig ;)
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 19 Sep 17:09
    #68
    Anonym (Ralf) skrev 2018-09-19 09:12:09 följande:

    Det här tycker jag är roligt. För det första är det en pappagrupp, sen om en kille skulle droppa samma kommentar om att tanten hemma är tjurig och okåt i en kvinnogrupp så skulle han få sina fiskar varma. Till det vill du ha en på sidan för din bekräftelse. Vill du höra av oss att det är ok att slappa till sig så mkt att gubben hemma inte får upp den/vill ligga. Nej just nu duger det inte, jobba på att gå ner i vikt du har valt att skaffa barn med den här mannen så ryck upp dig, bli en sexy mommy och knulla som faan med mammen du har hemma. Vill han ändå inte ligga så kicka ut honom då har han säkert en egen på sidan om.


    Precis vad jag ville höra. Jag ville ha bra råd av farsor med balls och jo jag kände att pappagrupp passa mig bättre. Intressant läsning. Jag är jämt sugen på att klämma in kommentarer. Jag respekterar eran grupp kanske blir kladdigt här om ett annat kön beblandar sig. Men jag som ung umgicks med boys och så här det alltid varit. Jag ska in vart dom än befinner sig. På herrtoan i duschrummen.....nä ok kanske inte där... vet du vart jag ville komma?
  • Äldre 19 Sep 17:14
    #69
    Vilkenfindag skrev 2018-03-07 07:48:15 följande:

    Män och kvinnor är olika. Det bara är så.

    Vi har olika behov i ett förhållande. För kvinnor är inte sex på förstaplats i prioriteringslistan. Jag skulle gissa att sex hamnar på sista plats. Samtal. ömhet, lyssna in, ta hand om hemmet allt detta går före sex.

    För oss män är det tvärt om. Det är bara att vända på listan och sätta sex överst.

    Jag märker själv att kag kan bli fixerad kring sex. Jag inbillar mig att jag "måste" ha det. Då låser det sig ännu met. Min fru måste få avgöra om hon vill ligga eller inte. Det är inget jag kan kräva av henne.

    Och nej. Jag skulle aldrig betala för sex.


    Sex är ju ett resultat av samtal, ömhet, lyssna in, ta hand om hemmet. Eller menar du att vi enbart är ett hål och en pinne som vi förlustar oss med? Allt handlar om en helhet. Sex är inte frikopplat från känslor och ömhet, iallafall inte ingen relation.
  • Anonym (Ralf)
    Äldre 19 Sep 17:19
    #70

    Hur ser din snubbe ut, har han också degat till sig?

    Hur gamla är ni?

    Jag ville knulla med min fru fast hon gick upp en del efter varje barn, har 3. Hon hade lust men kände sig inte sexig då. Nu har hon tränat i 2 år och väger mindre än när vi träffades för 15 år sedan och hon är en riktig cougar nu. Gör du likadant men ändå får nobben så är problemet hans och du kan byta till bättre, dock är inte gräset alltid grönare...

  • Äldre 12 Nov 10:02
    #71
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-09-19 17:04:11 följande:

    Ååå så gulligt. Fick du sex sen då? Hon kanske hade postkod som förspel. Rickard Sjöberg är ju sexig ;)


    Ha ha ha!

    Jag hoppas att du förstod att det var ett skämt.. :)
  • Äldre 12 Nov 11:27
    #72
    Livsnjutaren85 skrev 2018-09-15 07:02:28 följande:

    Jag tänker att det är helt olika olika vilka behov man har..

    Men generellt tror jag de flesta vill ha mer sex, kvinnor och män. Men då krävs det att man har lusten.

    Min fru har egentligen alltid haft ett gejält sug, så jag klagar verkligen inte.

    Vi har en liten på 3år hemma, men vi lite mindre än för men snittar minst 2gånger i veckan.

    Just nu är det betydligt mindre dock eftersom en nya graviditet ställer till det, men ja. Det rättar nog till sig om några månader.

    Mitt tips till andra är att inte göra sig till.. städa extra mm låter väldigt märkligt! I vårt förhållande är det iaf naturligt att dela på olika sysslor i hemmet.

    Se istället till att ni får tid för varandra, vilket kan vara ett pussel om man har barn hemma.


    Dagen sanning!
  • Äldre 16 Nov 16:58
    #73
    Livsnjutaren85 skrev 2018-09-15 07:02:28 följande:

    Jag tänker att det är helt olika olika vilka behov man har..

    Men generellt tror jag de flesta vill ha mer sex, kvinnor och män. Men då krävs det att man har lusten.

    Min fru har egentligen alltid haft ett gejält sug, så jag klagar verkligen inte.

    Vi har en liten på 3år hemma, men vi lite mindre än för men snittar minst 2gånger i veckan.

    Just nu är det betydligt mindre dock eftersom en nya graviditet ställer till det, men ja. Det rättar nog till sig om några månader.

    Mitt tips till andra är att inte göra sig till.. städa extra mm låter väldigt märkligt! I vårt förhållande är det iaf naturligt att dela på olika sysslor i hemmet.

    Se istället till att ni får tid för varandra, vilket kan vara ett pussel om man har barn hemma.


    Snittar minst 2gr i veckan. Just nu är det betydligt mindre dock... :)
  • Äldre 26 Nov 22:27
    #74

    Graviditeten rullar på och nu är det som vanligt igen.

    Början av graviditeten va tung för tjejen då det va illamående..

    Men nu i vecka 25 blir det ca 2 gånger i veckan igen. Tänker att det gäller att passa på nu, för sen med två ungar kan det bli lurigare att va spontan..

    Men ja vi får la se vad som händer :)

    Hur går det för er andra?

Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?