• Äldre 8 Nov 09:29
    88779 visningar
    164 svar
    164
    88779

    hur har ni det med sexet med era barns mor ?

    Nu har jag börjat tröttna efter 10 år och 7 år av knappt inget sex.

    Sex en gång i månaden om jag verkligen anstränger mig för att få det.

    Jag hör hela tiden bortförklaringar att det är mycket med barnen vi måste vila ,tiden räcker inte till osv osv osv.

    Jag är öppet för idéer och har inga gränser ,skulle kunna göra absolut allt för min fru. Älskar att göra det skönt för henne osv.

    PS så vet jag att hon leker med sin dildo när jag inte är hemma

    Det börjar kännas sorgligt att dra en runk i duschen .för att man är kåt , för att man inte vill chansa på att ligga ännu en natt kåt.

    Jag älskar min fru och barn allt är perfekt förutom sexet.

    Barnen är 2 och 4 år.

    Är det verkligen okej med så mycket bortförklaringar?

    Så fort jag te upp sex så är jag jobbig och hon tappar lusten och känner sig otillräcklig .

    Börjar starkt fundera på att skaffa kk men det vill jag inte !!!!

  • Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?
  • Lucife­rIV
    Mon 5 Aug 2019 01:18
    #85
    Anonym (Anno) skrev 2019-08-04 23:15:05 följande:

    Ver du, kvinnor brukar få en tillfällig dipp med sex när de får barn. Då kvinnor första tiden har sina barn tätt inpå sig 24/7 är man så övermätt på närhet och kärlek att den största längtan är egentid och möjlighet att få ha sin kropp i fred. Ganska naturligt och något män måste börja fatta.

    Därefter brukar sexlivet inte vara några problem, så länge relationen är bra. Tyvärr slutar hälften av alla äktenskap i skiljsmässa och det är främst under småbarnsåren som flest par separerar och det är i första hand kvinnor som begär och separation. Inte män. Det är en tydlig indikation på att många kvinnor inte mår bra i sin relation och hellre lever själva än med sin kille. Så hur skulle sexlivet fungera när inte relationen gör det?

    Dåligt sexliv är inte ett problem. Det är symptomet av ett större problem


    Fast jag tycker i rätt många trådar så beskriver den som saknar sexet att allt annat är jättebra i förhållandet (därför de stannar), men just sexlivet har dött ut.

    Själv har jag en fru som bara får ett större behov av sex ju mer åren går, och det är ju trevligt för mig, som mest vill ha sex hela tiden jag också.

    Så det är på inget sätt någon allmän regel att kvinnor skulle tappa sexlusten permanent efter några barn, även om det inte är helt ovanligt.

    Tror dock inte att någon vet om det i förväg...
  • Fri 9 Aug 2019 17:41
    #86
    LuciferIV skrev 2019-08-05 01:18:14 följande:

    Fast jag tycker i rätt många trådar så beskriver den som saknar sexet att allt annat är jättebra i förhållandet (därför de stannar), men just sexlivet har dött ut.

    Själv har jag en fru som bara får ett större behov av sex ju mer åren går, och det är ju trevligt för mig, som mest vill ha sex hela tiden jag också.

    Så det är på inget sätt någon allmän regel att kvinnor skulle tappa sexlusten permanent efter några barn, även om det inte är helt ovanligt.

    Tror dock inte att någon vet om det i förväg...


    En person skriver att den personen upplever övriga relationen bra.. Det betyder inte att den andra personen i relationen gör det.
  • Anonym (88)
    Fri 9 Aug 2019 18:12
    #87

    Kände som du och tillslut försvann min attraktion helt. Vem vill vara med någon som inte vill ligga med en?! Med facit i hand så var vi nog inte sexuellt synkade... Så det blev separation istället. Det är nytt, men jag tror det är rätt beslut. Tror båda kommer bli lyckligare i slutänden. Han kommer hitta någon som tycker han är helt rätt. Jag måste inte hitta någon ny, men ser fram emot hett sex med trevliga KK och en vardag som inte präglas av frustration och irritation.

  • Anonym (Anno)
    Sat 10 Aug 2019 01:12
    #88
    Anonym (Bruno) skrev 2019-05-14 19:17:12 följande:

    Jag tror att det är så att när kvinnorna har fått sina barn så blir inte sex längre något som de prioriterar. Trist för männen!

    Detta borde männen få kunskap om före det skaffas barn, så att de kan ta ställning och själva aktivt välja. Som det ser ut nu är de i händerna på dessa sexlösa mammor som förvägrar dem sex.

    Jag tycker att kvinnorna är ynkliga som lägger ner sexbiten. Jag tycker att männen är ynkligast då de inte kan ta kontroll över sin egen kuk och lust och antingen sköta det på egen hand, eller skaffa en kk eller lämna nyckeln på köksbordet och gå sin väg för att aldrig mer komma tilllbaka.


    Sina barn? Är inte dessa barn till hälften faderns och det mest värdefullaste i hans liv?
  • Anonym (Bruno­)
    Fri 16 Aug 2019 07:08
    #89
    +1

    Förr män finns annat i världen än barn

    Kvinnorna får en identitet som mamma

    Männen är redan någon innan barnen

  • Anonym (Först­år inte)
    Mon 2 Sep 2019 11:08
    #90

    Jag har så svårt att förstå varför män inte kan onanera sig själva till orgasm om inte ens partner vill ha sex. Vill inte min partner ha sex så fixar jag ju det på egen hand. Tjejer har ju dock mer sexleksaker vi kan leka med än vad killar har, så kanske roligare att onanera som tjej än kille?

  • Fri 25 Oct 2019 17:37
    #91
    Anonym (Miss) skrev 2019-08-04 23:14:25 följande:

    Samma för mig. Dock är jag kvinna.

    Min sambo kommer för fort. Skiter fullständigt i mig. Han ger väl några försök ibland med leksaker men amnars skiter han i att ligga.

    Jag är jämt kåt. Han tycker jag inte tänker på något annat. Konstigt då! Får mer sex i drömmarna när jag sover Ha. Ha.


    komsi kosningtös där
  • Fri 25 Oct 2019 17:38
    #92
    Anonym (Bruno) skrev 2019-08-16 07:08:53 följande:

    Förr män finns annat i världen än barn

    Kvinnorna får en identitet som mamma

    Männen är redan någon innan barnen


    bra sagt bruno!
  • Anonym (Diska mer)
    Sun 27 Oct 2019 10:50
    #93

    Jag älskar svaren att männen inte får ligga eftersom de inte gör mer hemma.

    Jag tvivlar inte att det finns sådana fall men jag tror inte det är så vanligt som många vill ge sken av. Det låter mer som en ursäkt.

    Om mängden sex korrelerar med mängden utförda hushållssysslor kan jag lova att männen hade löst den ekvationen för länge sedan. Jakten på sex kan få män att utföra väldigt många saker.... Till och med diska.

    Om städningen är nyckeln till sex är robotdamsugare nästan att likna med en sexmaskin... ;).

    Jag tror att kvinnorna i många fall helt enkelt har tröttnat på sin man eller tar honom för givet.

    En skribent ovan ansåg att mannen skulle göra det han vill och träffa vänner, köpa kläder och dyl.

    Jag tror det är helt rätt väg.

    Blir det ingen bättring i sexlivet kan man alltid lämna relationen.

  • Anonym (Oj fn)
    Sun 3 Nov 2019 03:16
    #94
    -1
    liberotutte skrev 2016-11-08 09:29:01 följande:

    Nu har jag börjat tröttna efter 10 år och 7 år av knappt inget sex.

    Sex en gång i månaden om jag verkligen anstränger mig för att få det.

    Jag hör hela tiden bortförklaringar att det är mycket med barnen vi måste vila ,tiden räcker inte till osv osv osv.

    Jag är öppet för idéer och har inga gränser ,skulle kunna göra absolut allt för min fru. Älskar att göra det skönt för henne osv.

    PS så vet jag att hon leker med sin dildo när jag inte är hemma

    Det börjar kännas sorgligt att dra en runk i duschen .för att man är kåt , för att man inte vill chansa på att ligga ännu en natt kåt.

    Jag älskar min fru och barn allt är perfekt förutom sexet.

    Barnen är 2 och 4 år.

    Är det verkligen okej med så mycket bortförklaringar?

    Så fort jag te upp sex så är jag jobbig och hon tappar lusten och känner sig otillräcklig .

    Börjar starkt fundera på att skaffa kk men det vill jag inte !!!!


    Oj ja har inte de problemen med frugan

    De här med om mannen hjälper till med hushållsgörat funkar inte som en orsak

    Gift med en kvinna ifrån libanon du hör inte sånt jodder från dom

    Å ska man hårdra det hela är de som tigrar i sängen

    Ja har haft förhållande förrut med svenskor där

    Man tvätta städa tog hand om barnen och blöjbyten laga mat

    Undertiden mamman va ute å festa å träffa andra män

    Efter den erfarenhet svor jag aldrig bli ihop med en svensk kvinna igen

    Japp å less på tjafset hur tungt de är med blöjbyten etc tvätta och disk

    Lol de finns uppfinningar nu som heter disk maskin och tvätt maskin å hör å häpna

    Med inbyggd torktumlare

    Tiden med blöjbyten ge barnet mat gå ut och leka vara hemma med barnet

    Var ju semester slippa idiot möten om ingetting på jobbet.

    Gick man ut blev man stoppad av snygga brudar som ville titta på barnet och hör och häpna flirta hejvilt med en

    Nä sätt ner foten säg så här funkar det inte längre

    Ett tips bjud på mat hemma med vin kanske ?
Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?