• liberotutte

    hur har ni det med sexet med era barns mor ?

    Nu har jag börjat tröttna efter 10 år och 7 år av knappt inget sex.

    Sex en gång i månaden om jag verkligen anstränger mig för att få det.

    Jag hör hela tiden bortförklaringar att det är mycket med barnen vi måste vila ,tiden räcker inte till osv osv osv.

    Jag är öppet för idéer och har inga gränser ,skulle kunna göra absolut allt för min fru. Älskar att göra det skönt för henne osv.

    PS så vet jag att hon leker med sin dildo när jag inte är hemma

    Det börjar kännas sorgligt att dra en runk i duschen .för att man är kåt , för att man inte vill chansa på att ligga ännu en natt kåt.

    Jag älskar min fru och barn allt är perfekt förutom sexet.

    Barnen är 2 och 4 år.

    Är det verkligen okej med så mycket bortförklaringar?

    Så fort jag te upp sex så är jag jobbig och hon tappar lusten och känner sig otillräcklig .

    Börjar starkt fundera på att skaffa kk men det vill jag inte !!!!

  • Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?
  • Anonym (sex är ett måste i ett förhållande)

    Varför ska man nöja sig med sex ett par gånger per år?
    Du lever bara en gång.
    Har du ett förhållande eller är ni bara kompisar?

    Jag har lämnat ett förhållande när kvinnan inte ville ha sex längre.
    Om hon inte vill ha sex så tappar jag intresset för relationen med henne. Så är det bara.

    Det enda undantaget jag har är efter barnafödsel att det kan ta lång tid för henne att bli kåt igen och vilja ha sex.

    Om hon hade legat och med någon jäkla dildo i flera år och vägrat sex då hade jag dragit direkt, fattar inte hur du kan acceptera att leva så. Herregud! Snacka om att bli förnedrad!

    Du måste inse att hon aldrig kommer att tillfredsställa dig igen, väljer hon en dildo i flera år och nekar dig så kommer det aldrig att bli bra sex igen.

  • Anonym (Hefner)

    Är skild från mitt barns mor och har nu fått ligga mer än nånsin förr. Dock är det inte samma sak då jag tyvärr fortfarande älskar henne. Men men, det fyller tomrummet ett tag

  • Anonym (C)
    Anonym (Så) skrev 2017-09-23 19:12:20 följande:
    De är de som är det värsta, jag visar uppskattning, jag talar om hur fin och sexig hon är, jag skickar ivåg något sporadiskt sms i veckan där jag säger att jag tycker att hon är bäst och att jag älskar henne, hjälper till hemma och tar ungarna och leker med dom dagligen, hon får åka bort och träffa emhennes vänner och hitta på saker hela tiden, har sagt att hon kanske borde åka iväg en weekend eller något.

    Vad mer kan man göra? Hon har väl ingen lust då hon har sin batteridrivna vänn.
    Förslag...Testa plocka fram hennes batteridrivna vän när ni ska sova, lite sådär oväntat och i smyg och använd den på henne utan motkrav, lägg fokuset på henne och kanske avstå själv från att mottaga/delta. Se vad som händer då? Kanske ger resultat framöver? :) (hade jag själv uppskattat) samtidigt som man blir smekt över kroppen, viskad något sexigt/mysigt i örat, kysst/slickad på halsen, eller bara mysa/lägga sig intill henne. Kanske man bara behöver göra något spontant/annorlunda för att få igång det.
  • Anonym (Tipsaren)

    Förhållandet är jättebra utanför sängen, vi är goda kamrater. Men...

    Tre barn 10 - 18 år. God ekonomi. Hemma delar vi hyfsat lika på hushållet, jag gör frukost och middag varje vardag, på helgerna hjälps vi alltid åt. Städning, handling... allt sånt sköter jag. Hon har mer ansvar (men absolut inte allt) för barnen. Jag ger henne komplimanger, lyssnar på henne när hon behöver prata (och hon lyssnar på mig också). Ett till synes fullt fungerande äktenskap, om det inte vore för det där "sexet". 


    Sex vill hon själv ha några gånger om året, resten är ställa-upp-sex var annan eller var tredje vecka, alltid med uppdraget nattlinne och inga trosor. Gör jag något mer än trycker in den halvvägs så blir hon arg. Jag ska ligga still och bara jucka lite så det tar slut. Gärna snabbt. Ligga nakna i sängen händer aldrig. ALDRIG!

    Knappast lustfyllt.

    Vi har verkligen pratat om detta på ett respektfullt sätt, men vi har pratat så mycket att hon nu känner att jag bara pratar och försöker hitta en lösning för att JAG behöver det, men henne tänker jag inte på. Hävdar hon. 

    Kände till slut att jag inte vill slänga bort resten av mitt liv på porrsajter och drömmar tillbaka på gamla upplevelser utan att få uppleva härlig sex med någon som vill, inte bara ställer upp. Man blir knappast yngre och rätt som det är så får man nån jävla prostatacancer och då är det kört! 

    Hittade til slut en jämngammal kvinna via jobbet. Letade inte, vi bara hittade varandra. Det visade sig att hon var bra mycket mer svältfödd än jag så när vi av en slump fick möjlighet så tog vi chansen.

    En natt tillsammans med en sexig kvinna som var sugen på just mig, som oblygt tog för sig och som ville bli knullad hårt, som fick vaginala orgasmer... Hon var helt enkelt gjord för sex, men samtidigt intellektuellt riktigt skärpt! Att efteråt få ligga och hålla om en naken - helt naken alltså - kvinna och bara ligga och prata tillsammans. Att få känna hennes varma mjuka kropp, att få hålla om och själv bli kramad... Jag hade glömt hur underbart det var med beröring.

    När vi får möjlighet så gör vi om detta och vi synkar helt galet sexuellt med varandra.

    Ingen av oss vill dock bryta upp för att vi skulle leva ihop. Det är vi helt överens om. Detta är en ersättning för den närhet och det sex vi egentligen vill ha med våra respektive där hemma, men som vi båda insett att vi aldrig kommer få. 

    Vi är väldigt noga med att inte lämna några digitala spår. Inga SMS, chattar, mail och knappt några mobilsamtal heller. Vi pratar om det vi gör när vi träffas och kan prata ostört. Även om det kan gå flera månader mellan "tillfällena" så säger vi knappt någonting. Men när vi väl träffas ifred... 

    Hemma är allt som vanligt och jag har inga problem att hålla detta för mig själv. Min självkänsla har dock fått ett rejält uppsving. Ifrån att ha tänkt att jag var värdelös och icke attraktiv som man, att sex hörde till det förflutna så känner jag nu att jag har ett människovärde, ett värde som man, inte bara som kollega och engagerad familjefar. Att bli avvisad 95 gånger av 100 är inte så farligt längre. Jag vet ju att den andra kvinnan finns där och att hon ger mig den bekräftelse som min fru inte vekar vilja ha något intresse av att ge mig. Och att jag kan ge den andra kvinnan samma sak tillbaka. 

    Så TS, skaffa dig en kvinna vid sidan om men sköt det snyggt och var jävligt försiktig. Jag vill inte heller egentligen, Ibland behöver man likväl få dricka ett glas vatten, även om man lovat sin fru att alltid dricka vin. 

  • Anonym (sorgligt.)
    Anonym (Tipsaren) skrev 2020-09-23 23:36:58 följande:

    Förhållandet är jättebra utanför sängen, vi är goda kamrater. Men...

    Tre barn 10 - 18 år. God ekonomi. Hemma delar vi hyfsat lika på hushållet, jag gör frukost och middag varje vardag, på helgerna hjälps vi alltid åt. Städning, handling... allt sånt sköter jag. Hon har mer ansvar (men absolut inte allt) för barnen. Jag ger henne komplimanger, lyssnar på henne när hon behöver prata (och hon lyssnar på mig också). Ett till synes fullt fungerande äktenskap, om det inte vore för det där "sexet". 


    Sex vill hon själv ha några gånger om året, resten är ställa-upp-sex var annan eller var tredje vecka, alltid med uppdraget nattlinne och inga trosor. Gör jag något mer än trycker in den halvvägs så blir hon arg. Jag ska ligga still och bara jucka lite så det tar slut. Gärna snabbt. Ligga nakna i sängen händer aldrig. ALDRIG!

    Knappast lustfyllt.

    Vi har verkligen pratat om detta på ett respektfullt sätt, men vi har pratat så mycket att hon nu känner att jag bara pratar och försöker hitta en lösning för att JAG behöver det, men henne tänker jag inte på. Hävdar hon. 

    Kände till slut att jag inte vill slänga bort resten av mitt liv på porrsajter och drömmar tillbaka på gamla upplevelser utan att få uppleva härlig sex med någon som vill, inte bara ställer upp. Man blir knappast yngre och rätt som det är så får man nån jävla prostatacancer och då är det kört! 

    Hittade til slut en jämngammal kvinna via jobbet. Letade inte, vi bara hittade varandra. Det visade sig att hon var bra mycket mer svältfödd än jag så när vi av en slump fick möjlighet så tog vi chansen.

    En natt tillsammans med en sexig kvinna som var sugen på just mig, som oblygt tog för sig och som ville bli knullad hårt, som fick vaginala orgasmer... Hon var helt enkelt gjord för sex, men samtidigt intellektuellt riktigt skärpt! Att efteråt få ligga och hålla om en naken - helt naken alltså - kvinna och bara ligga och prata tillsammans. Att få känna hennes varma mjuka kropp, att få hålla om och själv bli kramad... Jag hade glömt hur underbart det var med beröring.

    När vi får möjlighet så gör vi om detta och vi synkar helt galet sexuellt med varandra.

    Ingen av oss vill dock bryta upp för att vi skulle leva ihop. Det är vi helt överens om. Detta är en ersättning för den närhet och det sex vi egentligen vill ha med våra respektive där hemma, men som vi båda insett att vi aldrig kommer få. 

    Vi är väldigt noga med att inte lämna några digitala spår. Inga SMS, chattar, mail och knappt några mobilsamtal heller. Vi pratar om det vi gör när vi träffas och kan prata ostört. Även om det kan gå flera månader mellan "tillfällena" så säger vi knappt någonting. Men när vi väl träffas ifred... 

    Hemma är allt som vanligt och jag har inga problem att hålla detta för mig själv. Min självkänsla har dock fått ett rejält uppsving. Ifrån att ha tänkt att jag var värdelös och icke attraktiv som man, att sex hörde till det förflutna så känner jag nu att jag har ett människovärde, ett värde som man, inte bara som kollega och engagerad familjefar. Att bli avvisad 95 gånger av 100 är inte så farligt längre. Jag vet ju att den andra kvinnan finns där och att hon ger mig den bekräftelse som min fru inte vekar vilja ha något intresse av att ge mig. Och att jag kan ge den andra kvinnan samma sak tillbaka. 

    Så TS, skaffa dig en kvinna vid sidan om men sköt det snyggt och var jävligt försiktig. Jag vill inte heller egentligen, Ibland behöver man likväl få dricka ett glas vatten, även om man lovat sin fru att alltid dricka vin. 


    Sorgligt att läsa mannen. Att du inte lämnar frugan och är med en kvinna som faktiskt vill vara med dig. Det är vad en riktig man hade gjort.


    Eller var lite rakryggad och stå för vad du gör åtminstone, var inte en ynkrygg som är otrogen bakom ryggen på den man påstår sig "älska". Det kan ju likväl va så att din fru till och med fullständigt skiter i vem du knullar, för hon själv verkar ju ha 0 intresse för dig ändå. Problemet löst, du slipper smyga med det.

  • Anonym (Tipsaren)
    Anonym (sorgligt.) skrev 2020-09-25 11:12:26 följande:

    Sorgligt att läsa mannen. Att du inte lämnar frugan och är med en kvinna som faktiskt vill vara med dig. Det är vad en riktig man hade gjort.


    Eller var lite rakryggad och stå för vad du gör åtminstone, var inte en ynkrygg som är otrogen bakom ryggen på den man påstår sig "älska". Det kan ju likväl va så att din fru till och med fullständigt skiter i vem du knullar, för hon själv verkar ju ha 0 intresse för dig ändå. Problemet löst, du slipper smyga med det.


    Dessa ständiga enkla lösningar på komplexa problem... Varför svarar du på mitt inlägg? Vad vill du åstadkomma?

    Vad sk "Riktiga Män" hade gjort är av ringa intresse här. Vad är ens en "Riktig Man"?

    Ett tips är att du läser mitt inlägg igen och förstår vad jag menar istället för att låta dina moraliska reflexer formulera svaret åt dig. 

    Varken jag eller älskarinnan vill leva ihop. Förutom den intima delen så har vi det utmärkt i våra respektive familjer och har inget intresse av ändra på det.
  • Anonym (sorgligt.)
    Anonym (Tipsaren) skrev 2020-09-25 11:39:03 följande:

    Dessa ständiga enkla lösningar på komplexa problem... Varför svarar du på mitt inlägg? Vad vill du åstadkomma?

    Vad sk "Riktiga Män" hade gjort är av ringa intresse här. Vad är ens en "Riktig Man"?

    Ett tips är att du läser mitt inlägg igen och förstår vad jag menar istället för att låta dina moraliska reflexer formulera svaret åt dig. 

    Varken jag eller älskarinnan vill leva ihop. Förutom den intima delen så har vi det utmärkt i våra respektive familjer och har inget intresse av ändra på det.


    Ledsen att du tog illa vid. Öm punkt?

    Men jag har rätt till min åsikt. Och den står jag fast vid.

    Vad som är en riktig man i mina ögon är iaf inte en person som du. Det är mitt tycke, och tror även din fru skulle hålla med mig om hon visste vad du håller på med.
  • Anonym (Tipsaren)
    Anonym (sorgligt.) skrev 2020-10-14 12:23:00 följande:
    Ledsen att du tog illa vid. Öm punkt?

    Men jag har rätt till min åsikt. Och den står jag fast vid.

    Vad som är en riktig man i mina ögon är iaf inte en person som du. Det är mitt tycke, och tror även din fru skulle hålla med mig om hon visste vad du håller på med.
    Så, varför skriver du i tråden?
    Du vet att jag knappast kommer lyssna på dig.
    Återstår att du bara vill berätta vad du tycker, du skriver för din egen skull utan att egentligen vilja åstadkomma något.

    Nu när du har utnyttjat denna din rättighet, utan att ha åstadkommit något. Vad blir då nästa steg ifrån din sida? 
  • Anonym (Mänsklighetens död)
    Anonym (Förstår inte) skrev 2019-09-02 11:08:47 följande:

    Jag har så svårt att förstå varför män inte kan onanera sig själva till orgasm om inte ens partner vill ha sex. Vill inte min partner ha sex så fixar jag ju det på egen hand. Tjejer har ju dock mer sexleksaker vi kan leka med än vad killar har, så kanske roligare att onanera som tjej än kille?


    Det är så enkelt som att det är jävligt tråkigt att runka kontra bli runkad, avsugen eller knullad.

    Jag kan runka varje dag, kanske flera gånger om dagen, men jag blir inte tillfredsställd. Däremot om jag får mig ett rejält knull så kan jag vara mätt en hel vecka utan att känna mig kåt, det är skillnaden.

    Om jag hade uppskattat att runka lika mycket som att ligga med en tjej (och förövrigt resten av männen på denna planet) så hade jag aldrig stått ut med kompromisserna som krävs i ett förhållande, och levt med en kompis, eller flera.

    Mänskligheten hade varit utdöd för tusentals år sen...
  • Njutare R
    Anonym (Tipsaren) skrev 2020-09-23 23:36:58 följande:

    Förhållandet är jättebra utanför sängen, vi är goda kamrater. Men...


    Tack för din berättelse. Jag förstår dig till 100%. Min situation är väldigt snarlik och precis som du skriver går självkänslan ner och man mår sämre och sämre med tiden.
Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?