• Äldre 17 Nov 11:38
    5118 visningar
    6 svar
    +1
    6
    5118

    Min ängel

    Hej! Jag är 16 år och miste nydligen min dotter Aurora!

    Hon var född i vecka 12 och klarade sig på sjukhuset i 2 dagar??

    Jag och min kille är i stor sorg just nu och vi har ingen aning om vad vi ska göra eller tänka eller säga! Är det någon av er som har varit med om något liknande som vet hur man kommer igenom detta eller någon som har ett tips på hur man kommer igenom det här?

    ??

  • Svar på tråden Min ängel
  • Äldre 17 Nov 11:56
    #1

    Vi förlorade ett barn i magen i sjätte månaden.

    Det är en sorgeprocess och man måste nog tillåta sig att sörja. Det kan ta tid! Och många har erfarenhet av att män och kvinnor sörjer på olika sätt.

    Jag skulle rekommendera att ni träffar en psykolog eller kurator tillsammans. Kan ni få kontakt med andra par som upplevt något liknande, på er hemort? Det kan också vara ett stöd, särskilt när omgivningen kan vara ganska oförstående...

  • Äldre 17 Nov 12:33
    #2

    Beklagar att du fått missfall men ett foster i vecka 12 överlever inte i 2 dagar.

  • Äldre 17 Nov 15:37
    #3
    LillaJag06 skrev 2016-11-17 12:33:29 följande:

    Beklagar att du fått missfall men ett foster i vecka 12 överlever inte i 2 dagar.


    Precis vad jag tänkte. Så något stämmer inte här.
  • Äldre 17 Nov 17:46
    #4

    Oj såg nu med att jag hade skrivit fel!

    Vi förlorade henne i vecka 22+1

  • Äldre 27 Dec 17:54
    #5

    Min pojke kom 41+5 . Levde i två månade och gick bort i min famn. Så fruktansvärt att förlora sina barn.

  • Äldre 27 Dec 18:01
    #6

    Att förlora ett barn är något ingen förälder ska behöva gå igenom. Beklagar sorgen så hemskt mycket, styrkekramar.

Svar på tråden Min ängel