• Anonym (Ts)
    Äldre 2 Dec 11:37
    51787 visningar
    62 svar
    62
    51787

    Hur har man sex bakifrån?!

    Hej! Det här är säkert en dum fråga, eller konstig. Men nu är det så, jag har aldrig haft sex bakifrån, när man ställer sig på alla fyra etc. Har testat det med alla jag haft sex med (3 st) men har liksom aldrig fått till det? Jag vet inte vad jag gör för fel? Inte för att det är så jätteviktigt då jag älskar missionären men skulle ju inte skada att testa annat också. Jag är ganska kort, kan det ha med saken att göra? Eller att man har för stor röv helt enkelt??

  • Svar på tråden Hur har man sex bakifrån?!
  • Dasenh­ard
    Äldre 2 Dec 14:58
    #31
    Anonym (Ts) skrev 2016-12-02 14:56:20 följande:

    Aha :)


    Sen får man se vad som händer
  • Äldre 2 Dec 15:01
    #32

    Svanka lite så de får lite närmare väg. Eller ännu bättre - rumpan i vädret och lägg ner överkroppen, då syns allt och det är omöjligt att hitta fel. Är du kort så kan killen möjligen behöva stå bredbent för att komma ned lite, men längskillnad brukar inte vara problem. Känns mer som de blir för generade för att faktiskt be om hjälp att hitta rätt.

  • Anonym (A)
    Äldre 2 Dec 15:06
    #33

    Du måste vara ordentligt blöt och du kan med fördel hjälpa till att styra rätt med handen om dom inte är så erfarna.

    Prova med glidmedel annars.

    Höjdmässigt så kan du hålla benen ihop och han stå med knäna isär så blir ni på samma höjd.

    Kan bara tänka att du inte varit tillräckligt förberedd för det är annars obegripligt hur det inte går. Verkligen lättaste positionen.

  • Äldre 2 Dec 15:14
    #34

    Du kan ju börja med ett finger och sen bara byta plats. :) Lättare att hitta med handen.

  • Äldre 2 Dec 15:19
    #35
    Anonym (Ts) skrev 2016-12-02 11:37:23 följande:

    Hej! Det här är säkert en dum fråga, eller konstig. Men nu är det så, jag har aldrig haft sex bakifrån, när man ställer sig på alla fyra etc. Har testat det med alla jag haft sex med (3 st) men har liksom aldrig fått till det? Jag vet inte vad jag gör för fel? Inte för att det är så jätteviktigt då jag älskar missionären men skulle ju inte skada att testa annat också. Jag är ganska kort, kan det ha med saken att göra? Eller att man har för stor röv helt enkelt??


    Fler har säkert redan givit dig instruktioner och goda råd...

    Du kan stå på alla fyra i sängen eller i soffan eller stå på golvet och luta dig fram över bordet, en bänk eller liknande. Killen kan stå på knä i sängen bakom dig, men bäst tycker jag det funkar för mig att stå på golvet även när hon är i sängen eller soffan, det ger rätt höjd för mig med min längd och höjden på vår säng.
    Man bör se till att hamna på rätt höjd och så får du svanka så att rumpan kommer uppåt och fittan bakåt.
  • Äldre 2 Dec 15:34
    #36

    Ställ dig på alla fyra. Sära på knäna, ner med ansiktet mot kudden. Är du osäker på att du har för stor röv så använd händerna; sträck armarna bakåt, sära på skinkorna och "lyft" upp röven och fittan. Svanka det du kan med ryggen.

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 2 Dec 16:13
    #37

    Tack så mycket för era råd! Längtar redan till nästa gång haha. :)

  • Dasenh­ard
    Äldre 2 Dec 16:19
    #38
    Anonym (Ts) skrev 2016-12-02 16:13:00 följande:

    Tack så mycket för era råd! Längtar redan till nästa gång haha. :)


    Man längtar alltid till nästa gång
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 2 Dec 18:36
    #39
    Anonym (Ts) skrev 2016-12-02 14:27:31 följande:

    Jaha det där med sängkanten har jag aldrig testat, jag har tänkt på det iallafall, får väl testa det någon gång då:)

    Nej de har varken varit överviktiga eller haft små...men jag har lite kött och ta i. Men nej det kan väl inte varför därför? :O

    Skönt att höra, fortsätt med det då ;)


    Nej, jag tror inte att din vikt borde vara ett hinder. Jag har iofs aldrig varit med en riktigt stor tjej, men jag har tittat på porr med riktigt stora tjejer som har sex bakifrån utan problem :)
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 2 Dec 19:05
    #40
    Dasenhard skrev 2016-12-02 16:19:36 följande:

    Man längtar alltid till nästa gång


    Självklart.:) får man fråga hur gammal du är?
Svar på tråden Hur har man sex bakifrån?!