• Lajvar­en
    Äldre 3 Dec 21:30
    296291 visningar
    1376 svar
    -2 +3
    1376
    296291

    Stora bröst

    Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

    Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

  • Svar på tråden Stora bröst
  • Äldre 3 Dec 21:37
    #1

    Inga problem. Jag tittar helt frivilligt på brösten.

  • Bertra­m
    Äldre 3 Dec 21:52
    #2

    Tycker inte att folk stirrar speciellt på mina bröst, eller så är jag väl van? :P

  • Anonym (hahah­aha)
    Äldre 3 Dec 21:55
    #3
    -1 +1

    Bröst är ett problem för män med för liten hjärna - aldrig för kvinnor.

  • Anonym (75K)
    Äldre 3 Dec 22:00
    #4

    Ja jag kan tycka att det är jobbigt. Kläder som ser fina ut på kvinnor med små bröst ser vulgära ut på mig och drar blickar till sig. Det är också jobbigt att bli definierad på grund av dem.

  • Äldre 3 Dec 22:02
    #5
    Aikido skrev 2016-12-03 21:37:19 följande:
    Inga problem. Jag tittar helt frivilligt på brösten.
    Samma här, det har aldrig känts som ett tvång att titta på bröst...
  • Anonym (Jobbi­gt och inte)
    Äldre 3 Dec 22:13
    #6

    Lite jobbigt när killar ska fråga om de är "äkta eller fejk (=opererade) och sen ändå inte tror på en när man säger att de är äkta. Att någon bara tittar gör inget ...jag tucker om dem.

  • Lajvar­en
    Äldre 3 Dec 22:43
    #7

    Har ni någonsin "haft nytta" av brösten? inte för amning utan i nån annan situation?

  • Anonym (hahah­aha)
    Äldre 3 Dec 22:52
    #8
    Lajvaren skrev 2016-12-03 22:43:28 följande:
    Har ni någonsin "haft nytta" av brösten? inte för amning utan i nån annan situation?
    Som krockkudde goes reality eller vad menar du?
  • Anonym (75K)
    Äldre 3 Dec 23:04
    #9
    Lajvaren skrev 2016-12-03 22:43:28 följande:

    Har ni någonsin "haft nytta" av brösten? inte för amning utan i nån annan situation?


    Ja det är klart! Har kunnat klämt fast otaliga saker mellan dom när händerna är fulla; dricka, mobil, nycklar... de flyter också så det är lätt att ligga och flyta på rygg när man simmar :D
  • Lajvar­en
    Äldre 3 Dec 23:13
    #10

    Men ger dom inte fördel mot det motsatta könet vid något tillfälle? raggning, diskussion, löneförhandling?

Svar på tråden Stora bröst